Koninginnedag, wat gaan we vandaag doen?!

Mariavt

Bericht door Mariavt »

Ma Vis schreef:Longinfectie :cry:
Heb dus niets kunnen doen.
Ben blij dat het eindelijk avond is en de kinderen op bed liggen.

Begrijp nu nog eens extra hoe vervelend het is voor Rens om het (bijna?) altijd benauwd te hebben.
Idd.....Tóch heel veel sterkte Ma Vis
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
myster

Bericht door myster »

van mij ook veel sterkte en beterschap Ma Vis.
Ma Vis

Bericht door Ma Vis »

Dank jullie wel; erg aardig :!:
Tot mijn opluchting begint de antibiotica zijn werk te doen.
Pfff.
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

Miscanthus schreef:Ik zit hier weg te daveren met die heksenketel voor mijn deur: biertent, een DJ ( draait vnl Nederlandstalig), suikerspin en kinderdraaimolen..............aaaaargh! :?

ik vlucht zometeen naar de wasstraat en daarna pak ik een stoel en een boek met zonnenbrand in de auto en ga lekker aan de Rijn zitten.
Ha ha! Zeer herkenbaar. Hier draait de heksenketel/ kermis al sinds vorige week. Gelukkig sluit vanavond na 11 uur de tent om voorlopig niet meer open te gaan de komende maanden. Wat zal dat heerlijk rustig zijn!
Net als jou vandaag op de 'vlucht' geslagen naar rustiger oorden.
Een hele leuke dag gehad!
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
myster

Bericht door myster »

edele strijdster schreef:
Miscanthus schreef:Ik zit hier weg te daveren met die heksenketel voor mijn deur: biertent, een DJ ( draait vnl Nederlandstalig), suikerspin en kinderdraaimolen..............aaaaargh! :?

ik vlucht zometeen naar de wasstraat en daarna pak ik een stoel en een boek met zonnenbrand in de auto en ga lekker aan de Rijn zitten.
Ha ha! Zeer herkenbaar. Hier draait de heksenketel/ kermis al sinds vorige week. Gelukkig sluit vanavond na 11 uur de tent om voorlopig niet meer open te gaan de komende maanden. Wat zal dat heerlijk rustig zijn!
:mrgreen: dat van die heksenketel ken ik ook. Maar hier begint dat pas 's avonds. Woon naast de enige snackbar in 't dorp die ook nog eens een bar heeft net naast mijn huis. En schuin tegenover ons is het plaatselijke café met een giga terras dat vol zit met luidruchtige mensen. Helaas, de tijd om te vluchten is gegaan. De kinderen liggen op één oor. Binnen maar classic fm iets harder gezet :)
Marnix

Bericht door Marnix »

Rens schreef:
Marnix schreef:Park Sonsbeek... lekker relaxen in het grootste stadspark van Nederland met een biertje en live salsa en andere buitenlandse muziekstijlen.

Hmmm.

En vanavond vuurwerk aan de Rijn.
Het grootste is nog stééds de Haarlemmer Hout.................vandaar is ook de uitdrukking voortgekomen: "er is 1 Haarlemmer Hout, maar 140.000 Houten Haarlemmers"..................en daar ben IK er één van...................hihihihihi
Hm, ik kan geen cijfers over de oppervlakte vinden. ;) Maar je kan goed gelijk hebben :) Maar ja, Sonsbeek lijkt nog veel groter, maar dat komt omdat er drie parken tegen elkaar aan liggen en samen 1 groot park vomen (Sonsbeek, Zypendaal en Gulden Bodem) maar die wel als 3 losse parken geregistreerd staan.

Afbeelding
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix

Bericht door Marnix »

myster schreef:
edele strijdster schreef:

:mrgreen: dat van die heksenketel ken ik ook. Maar hier begint dat pas 's avonds. Woon naast de enige snackbar in 't dorp die ook nog eens een bar heeft net naast mijn huis. En schuin tegenover ons is het plaatselijke café met een giga terras dat vol zit met luidruchtige mensen. Helaas, de tijd om te vluchten is gegaan. De kinderen liggen op één oor. Binnen maar classic fm iets harder gezet :)
Haha, best gezellig hoor, zo'n terrasje :) En luidruchtigheid, tja daar moet je tegenkunnen.... veel muziek geluisterd, dat gaat met heel wat meer decibels.

Op naar het volgende feestje, zaterdag in Wageningen!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rens

Bericht door Rens »

Marnix schreef:
Op naar het volgende feestje, zaterdag in Wageningen!
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, JIJ HOORT ZATERDAG IN HIA TE ZIJN VRIEND!!!!!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Adorote

Bericht door Adorote »

1 mei---- de dag van de staalblauwe lucht.
Daphne

Bericht door Daphne »

Adorote schreef:1 mei---- de dag van de staalblauwe lucht.
30 april idem
Rens

Bericht door Rens »

1 MEI, DE DAG VAN DE ARBEID!!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Daphne

Bericht door Daphne »

Rens schreef:1 MEI, DE DAG VAN DE ARBEID!!!!
Nou dat klopt niet helemaal hoor Rens. Ik zit nu mn 4e dag op wacht, dacht... nou 1 mei, dag vd arbeid zal k wel aan t werk gaan maar nee hoor... :|
Mona Lisa

Bericht door Mona Lisa »

vroeger had ik een baas die op 1 mei zomaar gratis een dag vrij gaf . . .
Arretje

Bericht door Arretje »

Dat zei onze verloskundige ook toen tien jaar geleden onze oudste zoon werd geboren. En gewerkt dat ik had die dag..... :)
Christus is net zo gewillig om een vluchtende zondaar die tot Hem komt te vergeven, als dat wij gewillig zijn om te zondigen.
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

Arretje schreef:
Dat zei onze verloskundige ook toen tien jaar geleden onze oudste zoon werd geboren. En gewerkt dat ik had die dag..... :)
Gefeliciteerd! Met de verjaardag van je oudste zoon! :lol:
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Plaats reactie