Idd.....Tóch heel veel sterkte Ma VisMa Vis schreef:Longinfectie:
Heb dus niets kunnen doen.
Ben blij dat het eindelijk avond is en de kinderen op bed liggen.
Begrijp nu nog eens extra hoe vervelend het is voor Rens om het (bijna?) altijd benauwd te hebben.
Koninginnedag, wat gaan we vandaag doen?!
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
-
Ha ha! Zeer herkenbaar. Hier draait de heksenketel/ kermis al sinds vorige week. Gelukkig sluit vanavond na 11 uur de tent om voorlopig niet meer open te gaan de komende maanden. Wat zal dat heerlijk rustig zijn!Miscanthus schreef:Ik zit hier weg te daveren met die heksenketel voor mijn deur: biertent, een DJ ( draait vnl Nederlandstalig), suikerspin en kinderdraaimolen..............aaaaargh!![]()
ik vlucht zometeen naar de wasstraat en daarna pak ik een stoel en een boek met zonnenbrand in de auto en ga lekker aan de Rijn zitten.
Net als jou vandaag op de 'vlucht' geslagen naar rustiger oorden.
Een hele leuke dag gehad!
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
:mrgreen: dat van die heksenketel ken ik ook. Maar hier begint dat pas 's avonds. Woon naast de enige snackbar in 't dorp die ook nog eens een bar heeft net naast mijn huis. En schuin tegenover ons is het plaatselijke café met een giga terras dat vol zit met luidruchtige mensen. Helaas, de tijd om te vluchten is gegaan. De kinderen liggen op één oor. Binnen maar classic fm iets harder gezetedele strijdster schreef:Ha ha! Zeer herkenbaar. Hier draait de heksenketel/ kermis al sinds vorige week. Gelukkig sluit vanavond na 11 uur de tent om voorlopig niet meer open te gaan de komende maanden. Wat zal dat heerlijk rustig zijn!Miscanthus schreef:Ik zit hier weg te daveren met die heksenketel voor mijn deur: biertent, een DJ ( draait vnl Nederlandstalig), suikerspin en kinderdraaimolen..............aaaaargh!![]()
ik vlucht zometeen naar de wasstraat en daarna pak ik een stoel en een boek met zonnenbrand in de auto en ga lekker aan de Rijn zitten.

Hm, ik kan geen cijfers over de oppervlakte vinden.Rens schreef:Het grootste is nog stééds de Haarlemmer Hout.................vandaar is ook de uitdrukking voortgekomen: "er is 1 Haarlemmer Hout, maar 140.000 Houten Haarlemmers"..................en daar ben IK er één van...................hihihihihiMarnix schreef:Park Sonsbeek... lekker relaxen in het grootste stadspark van Nederland met een biertje en live salsa en andere buitenlandse muziekstijlen.
Hmmm.
En vanavond vuurwerk aan de Rijn.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Haha, best gezellig hoor, zo'n terrasjemyster schreef::mrgreen: dat van die heksenketel ken ik ook. Maar hier begint dat pas 's avonds. Woon naast de enige snackbar in 't dorp die ook nog eens een bar heeft net naast mijn huis. En schuin tegenover ons is het plaatselijke café met een giga terras dat vol zit met luidruchtige mensen. Helaas, de tijd om te vluchten is gegaan. De kinderen liggen op één oor. Binnen maar classic fm iets harder gezetedele strijdster schreef:Ha ha! Zeer herkenbaar. Hier draait de heksenketel/ kermis al sinds vorige week. Gelukkig sluit vanavond na 11 uur de tent om voorlopig niet meer open te gaan de komende maanden. Wat zal dat heerlijk rustig zijn!Miscanthus schreef:Ik zit hier weg te daveren met die heksenketel voor mijn deur: biertent, een DJ ( draait vnl Nederlandstalig), suikerspin en kinderdraaimolen..............aaaaargh!![]()

Op naar het volgende feestje, zaterdag in Wageningen!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, JIJ HOORT ZATERDAG IN HIA TE ZIJN VRIEND!!!!!!!Marnix schreef:
Op naar het volgende feestje, zaterdag in Wageningen!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
1 MEI, DE DAG VAN DE ARBEID!!!!
Moderatorbericht:
-