Helaas heb ik daar ook vaak heel veel moeite mee :!:Oude Paden schreef:Ik heb minder last van een snijdende sfeer.......
Meer van een on-reformatorische wind die steeds harder gaat waaien uit alle hoeken van het forum!
Ook onderwerpen waar ik niet van begrijp dat die hier op zo'n wijze besproken moeten/kunnen worden!
Het ga jullie goed!
Gegroet Vaarwel.
- Oude-Waarheid
- Oude-Waarheid
Maar ze hebben wel de forum regels gelezen en onderschrevenDaphne schreef:Weetje DEELS kan ik het me voorstellen... de andere kant is ook wel weer zo dat niet de gehele wereld reformatorisch is. Zoveel mensen, zoveel ideeen...zo ook hier op t forum. Allemaal christenen maar allerlei verschillende insteken/behoeften etc.!
Ik zou willen zeggen... zet je er overheen!
Tja... maar wat is belangrijker...? De bijbel of de forumregels... dan zou ik toch voor t eerste kiezen...!Oude-Waarheid schreef:Maar ze hebben wel de forum regels gelezen en onderschrevenDaphne schreef:Weetje DEELS kan ik het me voorstellen... de andere kant is ook wel weer zo dat niet de gehele wereld reformatorisch is. Zoveel mensen, zoveel ideeen...zo ook hier op t forum. Allemaal christenen maar allerlei verschillende insteken/behoeften etc.!
Ik zou willen zeggen... zet je er overheen!.
- Oude-Waarheid
Je begrijpt best wat ik bedoel of nietDaphne schreef:Tja... maar wat is belangrijker...? De bijbel of de forumregels... dan zou ik toch voor t eerste kiezen...!Oude-Waarheid schreef:Maar ze hebben wel de forum regels gelezen en onderschrevenDaphne schreef:Weetje DEELS kan ik het me voorstellen... de andere kant is ook wel weer zo dat niet de gehele wereld reformatorisch is. Zoveel mensen, zoveel ideeen...zo ook hier op t forum. Allemaal christenen maar allerlei verschillende insteken/behoeften etc.!
Ik zou willen zeggen... zet je er overheen!.

- Oude-Waarheid
- Miscanthus
pats!Daphne schreef:Ik begrijp dat je het redelijk bekrompen ziet:roll:
@ Oude Waarheid:
Je moet niet willen dat je via internet terecht komt bij mensen die lijken op jou. Probeer te genieten van de verscheidenheid in matige zaken en van de eenheid in wezenljke zaken: Het geloof in Jezus Christus Kurios, zou ik zeggen.
Laatst gewijzigd door Miscanthus op 21 apr 2007, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Anders had k nog effe snel een Cafeinevrije Capacino Caramel gaan halen :ojvdg schreef::mrgreen:Daphne schreef::shock: de winkels zijn gesloten meen ik? :roll:jvdg schreef:Wat jij als redelijk bekrompen beschouwt, is voor O-W een principiële zaak.Daphne schreef:Ik begrijp dat je het redelijk bekrompen ziet:roll:
Hang daar svp geen "prijskaartje" aan.
NU NOG????????? :shock: :shock: :shock:Daphne schreef:
Anders had k nog effe snel een Cafeinevrije Capacino Caramel gaan halen :o:|
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4