oh ja, het heet Kralingse Veer daar, dat gat is zo ongeveer door Capelle verzwolgenRens schreef:Ds. Pronk "staat" in Rotterdam-Kralingse Veer..............is dat nagenoeg C a/d IJ ????Mona Lisa schreef:ik woon op fiets-afstand van Capelle aan den IJssel dus ik weet wel ongeveer waar ik het over hebRens schreef:ik weet niet of je in de regio Ede/Veenendaal eo woont, want anders kun je het beste vanavond even gaan om deze Ds te horen preken de Liefde Gods dóór Christus Jezus.Mona Lisa schreef: hier doe je heel veel predikanten die een zuivere rechte leer brengen te kort Rens, overigens verdient iedere predikant het kritisch beluistert te worden, dat is voor deze zeker niet anders
Ennnnnnn, wat gaan we vandáág doen???
Ik ben iig erg geraakt door de wijze van prediking van Ds. Pronk.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
-
Inderdaad!uitgeworpen schreef:Nogal charismatisch toch?Rens schreef:Ik ben iig erg geraakt door de wijze van prediking van Ds. Pronk.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Ik heb het vermoeden dat jij niet weet wat Daphne des daags arbeidt.Breekijzertje schreef:Pas maar op dat jij niet TE mager wordt.....Daphne schreef:ik ga nog ff flink wandelen en daarna slapen denk ik :idea:![]()
Ga je mee doen met Hollands Next Topmodel ofzo?
Zo vroeg al slapen? Nou ja zeg!!! Geniet toch een beetje van je avond meid!!!
Jawel, ze kan goed met babies omgaan...........jvdg schreef:Ik heb het vermoeden dat jij niet weet wat Daphne des daags arbeidt.Breekijzertje schreef:Pas maar op dat jij niet TE mager wordt.....Daphne schreef:ik ga nog ff flink wandelen en daarna slapen denk ik :idea:![]()
Nou laat ik net die ambities niet hebben :o en mn iq is er te hoog voor dus mij zouden ze toch niet door laten :oBreekijzertje schreef:Pas maar op dat jij niet TE mager wordt.....Daphne schreef:ik ga nog ff flink wandelen en daarna slapen denk ik :idea:![]()

Ik zou wel willen genieten van mn avondje maar mag morgen al om 07.00 in de trein zitten.

Lekker geslapen?Daphne schreef:Nou laat ik net die ambities niet hebben :o en mn iq is er te hoog voor dus mij zouden ze toch niet door laten :oBreekijzertje schreef:Pas maar op dat jij niet TE mager wordt.....Daphne schreef:ik ga nog ff flink wandelen en daarna slapen denk ik :idea:![]()
Zo vroeg al slapen? Nou ja zeg!!! Geniet toch een beetje van je avond meid!!!![]()
Ik zou wel willen genieten van mn avondje maar mag morgen al om 07.00 in de trein zitten.En aangezien ik me redelijk brak voel...
kan ik beter mn beddeke vroegtijdig inspringen!
Ja dank u, van 21.15 tot 06.15 = 9uurtjes :mrgreen:Breekijzertje schreef:Lekker geslapen?Daphne schreef:Nou laat ik net die ambities niet hebben :o en mn iq is er te hoog voor dus mij zouden ze toch niet door laten :oBreekijzertje schreef:Pas maar op dat jij niet TE mager wordt.....Daphne schreef:ik ga nog ff flink wandelen en daarna slapen denk ik :idea:![]()
Zo vroeg al slapen? Nou ja zeg!!! Geniet toch een beetje van je avond meid!!!![]()
Ik zou wel willen genieten van mn avondje maar mag morgen al om 07.00 in de trein zitten.En aangezien ik me redelijk brak voel...
kan ik beter mn beddeke vroegtijdig inspringen!
Wij gaan bijna slapen.
Welterusten allemaal........
En Ma Vis het gaat je niet lukken om de laatste te zijn met posten........
Welterusten allemaal........
En Ma Vis het gaat je niet lukken om de laatste te zijn met posten........
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !