Gegroet Vaarwel.

Mariavt

Bericht door Mariavt »

Breekijzertje schreef:........ach......een gaan en komen............that's life.........er komt wel weer een ander hondenras voor terug...... :D
ook al bedoel je het humoristisch.......het komt nogal zéér plát over, een mens, een zeer gewaardeerd medeforummer te vergelijken met een hondenras, al is de nickname daartoe uitnodigend.

deze reactie van jou getuigd niet van hoogstaand fatsoen Breekie...............probeer je aan je woord te houden, en kritiek, mild of hard, je aan te trekken en op je schreden terug te keren.

Rens (die vergat dat hij op het account van Maria was ingelogd...... :mrgreen: )
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Mariavt schreef:
Breekijzertje schreef:........ach......een gaan en komen............that's life.........er komt wel weer een ander hondenras voor terug...... :D
ook al bedoel je het humoristisch.......het komt nogal zéér plát over, een mens, een zeer gewaardeerd medeforummer te vergelijken met een hondenras, al is de nickname daartoe uitnodigend.

deze reactie van jou getuigd niet van hoogstaand fatsoen Breekie...............probeer je aan je woord te houden, en kritiek, mild of hard, je aan te trekken en op je schreden terug te keren.

Rens (die vergat dat hij op het account van Maria was ingelogd...... :mrgreen: )
Ik dacht dat jullie ieder in een hoek van de kamer zaten????
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Mariavt schreef:

Tjonguh wat zijn we serieus zeg............er schiet een brok in mijn keel........................
Marnix

Bericht door Marnix »

Haha, ik vind die opmerking wel grappig. Kom op zeg, ga er niet zo serieus op in....

En het er komt tenminste een beetje leven in de brouwerij, soms is het hier allemaal wel heel serieus. Een beetje humor kan er best bij. Dat moet niet ten koste gaan van anderen en ook niet in elk topic gebeuren, maar een beetje lol maken moet ook wel kunnen toch?
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Adorote

Bericht door Adorote »

Vaarwel waar wordt er heen gevaren en wel of niet lage golven hoge golven in de tijd varen we over de zee van realiteit van alledag en spoeden ons voort naar oorden van onbekende havens of het daar wel is is te zien met het varen , terug varen kan nog altijd in de haven van vertrek die wel een goede haven is en was om in de te varen , altijd zie je die roeiboten waar mee denkt wel te varen weer terug komen ,De glazen worden gevuld ze deden een plas en alles bleef zoals het was.
vlinder

Bericht door vlinder »

Toen ik 4 jaar was hoorde ik voor het eerst het woord vaarwel. Dit zeiden mijn ouders tegen mijn opa die ging sterven. Ik vroeg toen aan mijn moeder wat betekend dat?

Mijn moeder zei alleen: dat zeg je als iemand gaat sterven en die je nooit meer terug ziet....
Heb het net ffies opgezocht.

vaar·wel (het ~)
1 [form.] afscheidsgroet bij een definitief vertrek => adieu

vaar·wel·zeg·gen (ov.ww.)
1 afscheid nemen, voor het laatst groeten
2 afzien van iets

Hoop niet dat het voor het laats is Las.... :)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

vlinder schreef:Toen ik 4 jaar was hoorde ik voor het eerst het woord vaarwel. Dit zeiden mijn ouders tegen mijn opa die ging sterven. Ik vroeg toen aan mijn moeder wat betekend dat?

Mijn moeder zei alleen: dat zeg je als iemand gaat sterven en die je nooit meer terug ziet....
Heb het net ffies opgezocht.

vaar·wel (het ~)
1 [form.] afscheidsgroet bij een definitief vertrek => adieu

vaar·wel·zeg·gen (ov.ww.)
1 afscheid nemen, voor het laatst groeten
2 afzien van iets

Hoop niet dat het voor het laats is Las.... :)
"Vaarwel"....."iemand die gaat sterven en die je nooit meer terugziet"?
Als een christen sterft leert de bijbel mij gelukkig iets anders.........

Aan het einde van mijn leven ga ik niet dood.......ik ga alleen maar verhuizen!!! (uitspraak van de bekende ds. Dick van Keulen die ik van harte onderschrijf!!!)
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Breekijzertje schreef:
"Vaarwel"....."iemand die gaat sterven en die je nooit meer terugziet"?
Als een christen sterft leert de bijbel mij gelukkig iets anders.........

Aan het einde van mijn leven ga ik niet dood.......ik ga alleen maar verhuizen!!! (uitspraak van de bekende ds. Dick van Keulen die ik van harte onderschrijf!!!)
Ik heb het ook wel eens anders gehoord van een ds.
Namelijk: Onbekeerde mensen sterven
God's kinderen overlijden.

Maar dat is meer voor een ander topic
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Lassie, in een ander topic schreef:....ik dat helemaal niet leuk vindt
....ik helemaal niet tegen de warmte kan
....ik dan overal uitslag krijg
Hee, ben je al terug?
Welcome back :wink:
Kislev

Bericht door Kislev »

Lees zo af en toe mee, moet zeggen dat het niveau in vergelijking tot circa 2 jaar terug wel is afgenomen. Veel onzin-onderwerpen en dito discussies.

Voorheen met refojongere, parsifal, zeeuw, lejo, matthijs19, ndonselaar etc. was dat wel anders.

Komt allemaal vrij nutteloos over, dit forum. Klik maar eens op 'vandaag gepost' en je ziet een hoop nutteloze topics verschijnen.
BJD

Bericht door BJD »

Kislev schreef:Lees zo af en toe mee, moet zeggen dat het niveau in vergelijking tot circa 2 jaar terug wel is afgenomen. Veel onzin-onderwerpen en dito discussies.

Voorheen met refojongere, parsifal, zeeuw, lejo, matthijs19, ndonselaar etc. was dat wel anders.

Komt allemaal vrij nutteloos over, dit forum. Klik maar eens op 'vandaag gepost' en je ziet een hoop nutteloze topics verschijnen.
Volgens mij is maar 1 persoon daar schuldig aan en dat is de "vriend" van Rens :lol:
Je moet tenslotte het ijzer breken als het heet is :wink:
jvdg

Bericht door jvdg »

Mag ik Kislev en allen die, al dan niet terecht, kritiek hebben op dit forum oproepen om dit in hun ogen lage niveau op te krikken?

Goed voorbeeld doet volgen. :wink:
Mariavt

Bericht door Mariavt »

jvdg schreef:Mag ik Kislev en allen die, al dan niet terecht, kritiek hebben op dit forum oproepen om dit in hun ogen lage niveau op te krikken?

Goed voorbeeld doet volgen. :wink:
:wink: :!:

Rens

Bericht door Rens »

BJD schreef:
Kislev schreef:Lees zo af en toe mee, moet zeggen dat het niveau in vergelijking tot circa 2 jaar terug wel is afgenomen. Veel onzin-onderwerpen en dito discussies.

Volgens mij is maar 1 persoon daar schuldig aan en dat is de "vriend" van Rens :lol:
Je moet tenslotte het ijzer breken als het heet is :wink:
Mag ik er even op wijzen dat die "vriend" in het eggies een "vriendIN" is??????

En dat de PB-wisseling met HAAR vrijwel altijd van een vriendschappelijke aard is............dus het lage niveau van acteren op het FORUM is niet te verklaren voor MIJ althans.......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

Jammer Lassie, dat je weggaat. Ik hoop dat je terug komt als de lucht hier opgeklaard is! En... voor jou en Timo het allerbeste hoor!
Leuke vergelijking! Volgens mijn bood jij van de week nog je exuses aan omdat je vond dat je te ver was gegaan... Verleer jij het ooit om te ver te gaan? En... hoe vaak ben je nog van plan je exuses aan te bieden?
Marnix schreef:Haha, ik vind die opmerking wel grappig. Kom op zeg, ga er niet zo serieus op in....

En het er komt tenminste een beetje leven in de brouwerij, soms is het hier allemaal wel heel serieus. Een beetje humor kan er best bij. Dat moet niet ten koste gaan van anderen en ook niet in elk topic gebeuren, maar een beetje lol maken moet ook wel kunnen toch?
Tussen humor en humor en lol en lol zit een groot verschil. Ik zie er de humor niet van in als je mensen heel bewust op hun hart trapt. Of de lol wanneer je grapjes maakt waarvan je weet dat ze pijnlijk kunnen zijn voor anderen. En dat is het gene wat Breekijzertje doet. Laag bij de grond vind ik dat. Ik ben me er van bewust dat ik direct weer op de kast zit. Reden: Ik vindt dit geen manier van doen. MIsselijk gewoon! :x :cry:
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Gesloten