Welke muziek beluister je nu? [3]

JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Adorote schreef:
Andre schreef:
Adorote schreef:De STILTE van deze woensdag en de totale rust in dit huis.
tsjonge komen de muren niet op je af?
Neen STILTE geeft totale ruimte en eeuwige ruimte en vreugde totaal.
soms ben ik wel eens jaloers op je, adorote, ik vind volmaakte stilte ook heerlijk.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens

Bericht door Rens »

De organische stilte kan zó overdonderend zijn, dat mensen bang gaan worden voor het satanische rumoer in henzelf, en gaan dan snel op zoek naar om het éénder welk soort muziek dan ook, om maar niet die rumoerigheid in hun eigen hart en hoofd te hoeven beluisteren.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Marnix

Bericht door Marnix »

Een of ander nummer van Vineyard, mijn collega heeft muziek aan staan :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Geritsel........van papier...........bankbiljetten.......mooi geluid......
Lassie

Bericht door Lassie »

Anders, van E&R.
Rens

Bericht door Rens »

Breekijzertje schreef:Geritsel........van papier...........bankbiljetten.......mooi geluid......
ahhhhhhhhhhhhhhhhh, IK Wéét NU WIE JE BENT: DAGOBERT DUCK............vandáár al dat oeverloos gekwaak...................
Moderatorbericht:
Marnix

Bericht door Marnix »

Zwemt hij er ook in als een dolfijn, en gooit hij het in de lucht zodat het zachtjes op je hoofd klettert? :roll:
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rens

Bericht door Rens »

Marnix schreef:Zwemt hij er ook in als een dolfijn, en gooit hij het in de lucht zodat het zachtjes op je hoofd klettert? :roll:
gezien de topic over spaargeld zal ze óf het bedrag naar beneden óf naar boven hebben bijgesteld om maar op te vallen...........
Moderatorbericht:
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Marnix schreef:Zwemt hij er ook in als een dolfijn, en gooit hij het in de lucht zodat het zachtjes op je hoofd klettert? :roll:

Dit is Dagobertha Duck en of ze kan zwemmen weet ik niet ze is iig wel érg verknocht aan haar spaarcentjes. :?
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Andre

Bericht door Andre »

Breekijzertje schreef:Geritsel........van papier...........bankbiljetten.......mooi geluid......
zit je bij dagobert duck of zo?
Rens

Bericht door Rens »

Andre schreef:
zit je bij dagobert duck of zo?
ze is het in hoogsteigen persoon lijkt het wel???
Moderatorbericht:
Marnix

Bericht door Marnix »

Mariavt schreef:
Dit is Dagobertha Duck en of ze kan zwemmen weet ik niet ze is iig wel érg verknocht aan haar spaarcentjes. :?

ik denk dat het wel meevalt... Ze is alleen wat aan het provoceren... of heeft een wat flauwe bui :) Of probeert waar de grenzen liggen. Misschien heeft ze wel gewoon geen zin meer iin forummen en gaat ze kijken hoe lang het duurt voor ze een ban heeft. :)
Rens

Bericht door Rens »

een KERSTlied op de RO............................... :shock:
Moderatorbericht:
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Rens schreef:een KERSTlied op de RO............................... :shock:
Is dat nou vooruitstrevend of behoudend? :?: :mrgreen:
parsifal

Bericht door parsifal »

"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gesloten