Hier nog een, met op de voorgrond die schitterende Koninginnekerk. Kan me er met terugwerkende kracht nog kwaad op maken, dat dit monument gesloopt is!
Wat zág alles er in die tijd nog vredig uit, nu is het één jachtig gedoe.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Ik zou er zo rond willen stappen......als een soort Kruimeltje of Pietje Bel.....geweldig.......
We moeten het alleen niet romantiseren..........er was veel armoede in die tijd........dan hebben we het nu heel goed!
Mariavt schreef:Wat zág alles er in die tijd nog vredig uit, nu is het één jachtig gedoe.
Denk je dat dat toen niet zo was? Misschien verkijk je je daar toch wat op. Toen werkte je nog 6 dagen in de week, dat lijkt me pas jachtig
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."