Wat staat er op het menu vandaag?

vlinder

Bericht door vlinder »

In het midden van het land is het prima te doen, ik denk alleen dat Petrus net 7 km de verkeerde kant op woont. Zowel in Ermelo, Barneveld, Voorthuizen, Nunspeet, en als je wilt kan ik er meer noemen zitten allemaal Aldi's. In Ermelo en in Putten een Lidl, in Harderwijk een Dirk van den Broek. Er zit genoeg in het midden hoor. Maar in Uddel, Wekerom zit net geen Aldi, dus mieppie, het valt zat mee hoor!!!!!!!!
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

Miepie schreef:
Petrus schreef:
Miscanthus schreef:
Petrus schreef: hangt ook af van wat er aan reclames zijn in de diverse winkels in Wekerom, Otterlo en Harskamp.............
mmm, volgens mij zijn die reclames nog erg duur in zulke dorpen.....
Een Lidl zul je er ws niet aantreffen?
Voor Aldi en consorten moet ik naar Ede (geen Lidle daar overigens)......maar de Golff in Wekerom en de Plus in Harskamp hebben vaak supervoordelige reclames

Bovendien is de Aldi ook niet met alles het goedkoopste hoor...........je moet goed weten wat je daar haalt, want aanmerkelijk wat zaken zijn in Wekerom of Harskamp goedkoper!!
Nou, ik vindt de Plus en Golff in verhouding met Aldi en Lidl woekeraars! :? Dan kunnen ze op ze Veluwe nog wel wat van het westen leren met prijsvechters als Digros, Dirk van den Broek, Hoogvliet, Coop, Dekamarkt enz.

Ben ik even blij dat ik geen boodschappen hoef te doen in het midden van het land :wink:
Toch schelen de prijzen van de Aldi en de Lidl echt niet veel met het eurhoppermerk van de AH... Dat is vaak zelfs nog goedkoper....
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Miepie

Bericht door Miepie »

vlinder schreef:In het midden van het land is het prima te doen, ik denk alleen dat Petrus net 7 km de verkeerde kant op woont. Zowel in Ermelo, Barneveld, Voorthuizen, Nunspeet, en als je wilt kan ik er meer noemen zitten allemaal Aldi's. In Ermelo en in Putten een Lidl, in Harderwijk een Dirk van den Broek. Er zit genoeg in het midden hoor. Maar in Uddel, Wekerom zit net geen Aldi, dus mieppie, het valt zat mee hoor!!!!!!!!
Tja, als je er eens komt en je weet heg nog steg, dan stap je bij de eerste de beste supermarkt binnen, om vervolgens steil achterover te slaan van de hoge prijzen, dan is volgens mij AH nog een fractie goedkoper...............
vlinder

Bericht door vlinder »

Miepie schreef:
vlinder schreef:In het midden van het land is het prima te doen, ik denk alleen dat Petrus net 7 km de verkeerde kant op woont. Zowel in Ermelo, Barneveld, Voorthuizen, Nunspeet, en als je wilt kan ik er meer noemen zitten allemaal Aldi's. In Ermelo en in Putten een Lidl, in Harderwijk een Dirk van den Broek. Er zit genoeg in het midden hoor. Maar in Uddel, Wekerom zit net geen Aldi, dus mieppie, het valt zat mee hoor!!!!!!!!
Tja, als je er eens komt en je weet heg nog steg, dan stap je bij de eerste de beste supermarkt binnen, om vervolgens steil achterover te slaan van de hoge prijzen, dan is volgens mij AH nog een fractie goedkoper...............
Sja dat moet je dan in je vakantie begroting maar meenemen :wink:

Ps je kunt ook basvanderheiden intypen op google en dan kijken bij adressen voor je die kant op gaat :mrgreen:
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Lasagne, met extra groente en extra gekruid.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Kipfilet, het zou eigenlijk Kip Madras worden maar daar ik zo'n pijn in mijn rug heb, heb ik alleen de kipfilets gekruid en gebakken en ze smaakten goed volgens Rens érg lekker. Mochten we alsnog trek krijgen dan eten we wel brood.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
jvdg

Bericht door jvdg »

Waarschijnlijk gebakken eieren op brood met de nodige larderingen.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

jvdg schreef:Waarschijnlijk gebakken eieren op brood met de nodige larderingen.
Oftewel een heerlijke uitsmijter :idea: :wink:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Daphne

Bericht door Daphne »

... Heerlijke Pizza Mozzerella... :roll: k loop het er vanavond wel weer af... trouwens... heb t vanmiddag en gistermiddag (20.000 stappen op mn stappenteller alleen al van een wandelingetje :shock: van een uur of 3 ) al gedaan dus kan wel verantwoord :mrgreen:

Ps.Kip Madres is ERG lekker Maria :D
jvdg

Bericht door jvdg »

Mariavt schreef:
Maria, ik heb vandaag meegelezen m.b.t. "slagroomdiscussie".

Ik was wel een beetje jaloers, want ik zat met "kale" koffie.
Maar, van harte (veel x) gegund!!

Anyway, ik ben niet zo'n snoeperd, maar ik begreep de trek.
Bij mij onstaat dan iets van een hartige trek: En dat waren die eieren.

Yes indeed, een uitsmijter
Mariavt

Bericht door Mariavt »

jvdg schreef:
Mariavt schreef:
Maria, ik heb vandaag meegelezen m.b.t. "slagroomdiscussie".

Ik was wel een beetje jaloers, want ik zat met "kale" koffie.
Maar, van harte (veel x) gegund!!

Anyway, ik ben niet zo'n snoeperd, maar ik begreep de trek.
Bij mij onstaat dan iets van een hartige trek: En dat waren die eieren.

Yes indeed, een uitsmijter
Weet je, ik heb ergens anders ook al geschreven dacht ik, dat wij misschien 1x per jaar een uitschieter hebben dat we échte slagroom eten en ik heb er van genoten. Normaal drinken wij ook "kale koffie " hoor. 'k Zou zeggen: Eet smakelijk van je uitsmijtertje :wink:

Andre

Bericht door Andre »

Mariavt schreef:
niets mis mee!
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Andre schreef:
Mariavt schreef:
niets mis mee!
Goed om het vetpercentage op te krikken...........
Rens

Bericht door Rens »

Breekijzertje schreef:
Andre schreef:
Mariavt schreef:
niets mis mee!
Rockin' the Trolls.........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Rens schreef:
Breekijzertje schreef:
Andre schreef:
Mariavt schreef: Oftewel een heerlijke uitsmijter :idea: :wink:
niets mis mee!
Rockin' the Trolls.........
:?: Dit begrijp ik niet............
Gesloten