Zondagsinvulling??

Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Petrus schreef:
Miscanthus schreef:Heb God lief en doe dan wat je wilt....

(van Augustinus geloof ik).
ohhhhhhhhhhhhhh, maar dan ga ik tussen de diensten nog snel een partijtje voetballen............................
grootspraak! :D
jij snapt er duidelijk geen bal van...
Petrus

Bericht door Petrus »

Miscanthus schreef:
Petrus schreef:

ohhhhhhhhhhhhhh, maar dan ga ik tussen de diensten nog snel een partijtje voetballen............................
Bel je tevoren dan wel ff 1.1.2.??????? mét zuurstof, spalken en een defilibirator please..................
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Petrus schreef:
Miscanthus schreef:
Petrus schreef:

Bel je tevoren dan wel ff 1.1.2.??????? mét zuurstof, spalken en een defilibirator please..................bel ook alvast de begravenisondernemer voor het geval het verkeerd afloopt.............
dus doe wat je wilt, maar het moet ook kunnen.... :mrgreen:
Petrus

Bericht door Petrus »

nee, op zondag wordt niets gedaan wat je anders ook ff door de weeks of op zaterdag nog kan doen.............

zondag is een dag van God en toewijding aan Hem.
Christiaan

Bericht door Christiaan »

Petrus schreef:nee, op zondag wordt niets gedaan wat je anders ook ff door de weeks of op zaterdag nog kan doen.............

zondag is een dag van God en toewijding aan Hem.
Lijkt mij een mooie afsluiting van de week.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Dathenum

Bericht door Dathenum »

Afbeelding
Petrus

Bericht door Petrus »

Welterusten allemaal, en een gezegende zondag met goede diensten met het Woord Gods dat zo God het wil in vruchtbare aarde valt en ontkiemt.
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Petrus schreef:Tussen de beide kerkdiensten ga ik, na het middagbroodje, met de scootmobiel met onze hond naar het bos. Daar blijf ik een uurtje. Kan ze lekker rennen en dollen (behalve als zich ineens everzwijnen aandienen, dan wordt het inpakken en wegwezen).

Daarna is het de middagkoffie, en gaan er diverse cd's in de speler en komen de krant en diverse weekbladen op tafel, de huis aan huiskrantjes dus.

Na het (vroege) avond eten is er de tweede kerkgang, en daarna ga ik nog even met de hond een klein stukje het bos in. Na nog een bakkie troost is het zo langzamerhand bedtijd.
Gewoon een rustige invulling van de zondag......heerlijk....
Het is in tegenstelling tot wat veel christenen er van maken niet een dag van niets mógen maar een dag van niets hoeven!!!
Ik hóef het gras niet te maaien...
Ik hóef de auto niet te wassen.....
Heeerrrrlijk!!!!!!
Marnix

Bericht door Marnix »

op visite of visite ontvangen. En mountainbiken. Nieuws kijken. Forummen. Bij mijn ouders langs. Dat soort dingen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Breekijzertje

Marnix schreef:op visite of visite ontvangen. En mountainbiken. Nieuws kijken. Forummen. Bij mijn ouders langs. Dat soort dingen.
Mountainbiken? Gaat dat niet ver?
Rens

Bericht door Rens »

Breekijzertje schreef:
Marnix schreef:op visite of visite ontvangen. En mountainbiken. Nieuws kijken. Forummen. Bij mijn ouders langs. Dat soort dingen.
er zit een begrenzer op Breekie......hij zal heus niet naar Timboektoe gaan.....maak je maar niet te druk over zijn uithoudingsvermogen.............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Breekijzertje

Rens schreef:
Breekijzertje schreef:
er zit een begrenzer op Breekie......hij zal heus niet naar Timboektoe gaan.....maak je maar niet te druk over zijn uithoudingsvermogen.............
Jammer.....het is niet moeilijk om gestelde zaken in het belachelijke te trekken..........
Marnix

Bericht door Marnix »

Breekijzertje schreef:
Bij mijn weten niet. Maar misschien heb jij argumenten waarom dat wel zo zou zijn, ik hoor die graag van je! Indien ik zondig, wijs mij terecht. Als ik van de weg ben afgedwaald, zeg het me dan, anders fiets ik misschien nog eens een sloot in.

En natuurlijk laat ik me als rasechte calvinist doro Calvijn inspireren, die deed roeien op de zondag... aangezien ik geen roeiboot heb hou ik het bij mountainbiken. Ontspanned en inspannend.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Breekijzertje

Marnix schreef:
Breekijzertje schreef:
Bij mijn weten niet. Maar misschien heb jij argumenten waarom dat wel zo zou zijn, ik hoor die graag van je! Indien ik zondig, wijs mij terecht. Als ik van de weg ben afgedwaald, zeg het me dan, anders fiets ik misschien nog eens een sloot in.

En natuurlijk laat ik me als rasechte calvinist doro Calvijn inspireren, die deed roeien op de zondag... aangezien ik geen roeiboot heb hou ik het bij mountainbiken. Ontspanned en inspannend.
Calvijn zeilde.....da's wezenlijk anders dan mountainbiken.......
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Breekijzertje schreef:
Calvijn zeilde.....da's wezenlijk anders dan mountainbiken.......
Leg es uit??
Plaats reactie