Ennnnnnn, wat gaan we vandáág doen???

Rens

Bericht door Rens »

JolandaOudshoorn schreef:
Daphne schreef:
Adorote schreef:Heel vreemd maar een goede eigen geslagen stevige slagroom geeft mensen banketvreugde. :wink:
en een dik lijf :shock:
Spuitroom is ook wel lekker, maar ja, het haalt niet bij de echte geslagen room. Ik ga denk ik zo nog maar even die slagroom ergens opspuiten, krijg gewoon trek van dit onderwerp. Dan maar dik worden :mrgreen:
ze zeggen wél lekker dikkertje, maar geen lekkere magere................ :idea:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Rens schreef:
Daphne schreef:
Adorote schreef:Heel vreemd maar een goede eigen geslagen stevige slagroom geeft mensen banketvreugde. :wink:
en een dik lijf :shock:
Spuitroom is ook wel lekker, maar ja, het haalt niet bij de echte geslagen room. Ik ga denk ik zo nog maar even die slagroom ergens opspuiten, krijg gewoon trek van dit onderwerp. Dan maar dik worden :mrgreen:
Nee, dan zeggen ze lekker ding :|
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens

Bericht door Rens »

Rens schreef:
Daphne schreef: en een dik lijf :shock:
maar dát wordt weer, vriendelijk uitgelegd, als sexistisch beschouwd, maar ook als sexulele intimidatie dan wel ongewenste sexuele toespelingen, nét hoe de pet er bij staat van de dame in kwestie...................
Moderatorbericht:
Marnix

Bericht door Marnix »

Ik ga vanavond weer heerlijk trainen... dus ik neem gerust een lading slagroom, ofzo.... sport ik er wel weer af. :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Rens schreef:
Tiberius schreef: Het valt me op dat er een schoppartij gaande is tegen Rens
Deze zgn. "schoppartij" valt volledig in het niet bij wat wij medio mei/juni 2005 over ons heen hebben gekregen.......dat was een complete heksenjacht.

maar de zgn schoppartij jegens Bert was, hoe goedmoedig van aard ook, meer een misplaatste serie plagerijen die hoe dan ook niet goed te praten valt, en waar zowel Maria als ik ook aan hebben meegedaan.

Daarvoor buigen wij nederig ons hoofd in oprecht verdriet, want het had stomweg niet mógen gebeuren dat een medeforummer in zijn overtuigingen wordt aangetast.
Natuurlijk vergeef ik je, joh, en Maria ook.

Verder, hartelijk bedankt voor je wijze woorden, Tiberius, en ook Edele Strijdster en Ma Vis.

En die zonder zonde is....

Is het wel goed te bedenken dat we verantwoording moeten doen van elk ijdel gesproken woord....wat dat inhoudt!
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Daphne

Bericht door Daphne »

Rens schreef:
Daphne schreef: en een dik lijf :shock:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Marnix

Bericht door Marnix »

Bert Mulder schreef:
Rens schreef:
Tiberius schreef: Het valt me op dat er een schoppartij gaande is tegen Rens
Deze zgn. "schoppartij" valt volledig in het niet bij wat wij medio mei/juni 2005 over ons heen hebben gekregen.......dat was een complete heksenjacht.

maar de zgn schoppartij jegens Bert was, hoe goedmoedig van aard ook, meer een misplaatste serie plagerijen die hoe dan ook niet goed te praten valt, en waar zowel Maria als ik ook aan hebben meegedaan.

Daarvoor buigen wij nederig ons hoofd in oprecht verdriet, want het had stomweg niet mógen gebeuren dat een medeforummer in zijn overtuigingen wordt aangetast.
Natuurlijk vergeef ik je, joh, en Maria ook.

Verder, hartelijk bedankt voor je wijze woorden, Tiberius, en ook Edele Strijdster en Ma Vis.

En die zonder zonde is....

Is het wel goed te bedenken dat we verantwoording moeten doen van elk ijdel gesproken woord....wat dat inhoudt!
Pfff... dan ben je alleen al voor de Refoforum-leden een jaar bezig.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Adorote

Bericht door Adorote »

Ontspannen bezig zijn zoals altijd :!: :!: :!:
Rens

Bericht door Rens »

Adorote schreef:Ontspannen bezig zijn zoals altijd :!: :!: :!:
in ordentelijke stilte gehuld......
Moderatorbericht:
Daphne

Bericht door Daphne »

Ik ga eens even lekker geld verkwisten in de plaatselijke winkels alhier! :D Heb zomer kleding nodig... al mn kortebroeken/rokken zakken van mn kont af... ook niet reformatorisch he? :roll: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :wink:
Rens

Bericht door Rens »

Daphne schreef:Ik ga eens even lekker geld verkwisten in de plaatselijke winkels alhier! :D Heb zomer kleding nodig... al mn kortebroeken/rokken zakken van mn kont af... ook niet reformatorisch he? :roll: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :wink:
WAAR IS DE GROENE ZEEP???????
Moderatorbericht:
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Daphne schreef:Ik ga eens even lekker geld verkwisten in de plaatselijke winkels alhier! :D Heb zomer kleding nodig... al mn kortebroeken/rokken zakken van mn kont af... ook niet reformatorisch he? :roll: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :wink:
Pas een beetje op je taal wil je!!?? Bert leest mee!
Ennuh....als ik dat bewuste woordje voor achterste van jou lees.....ik ben nogal visueel ingesteld.....je moet de mensen niet op bepaalde gedachten brengen hè!!!
Marnix

Bericht door Marnix »

Ach, als de broek maar 4 maten te graag is en iedere ronding camoufleert, hoor je ons er niet over hoor. :roll:

Het mag best een broek zijn, als je het maar niet ziet :P
Daphne

Bericht door Daphne »

Breekijzertje schreef:
Pas een beetje op je taal wil je!!?? Bert leest mee!
Ennuh....als ik dat bewuste woordje voor achterste van jou lees.....ik ben nogal visueel ingesteld.....je moet de mensen niet op bepaalde gedachten brengen hè!!!
kontzak mocht wel las ik laatst :|
Daphne

Bericht door Daphne »

Marnix schreef:
Ach, als de broek maar 4 maten te graag is en iedere ronding camoufleert, hoor je ons er niet over hoor. :roll:

Het mag best een broek zijn, als je het maar niet ziet :P
Nou... kuch... mn zomerkleding is inderdaad 4 maten te groot :o :o :o :o

( Afbeeldingvoor mij :D )

Ik verzeker je... das echt niet reformatorisch hoor hahahahahahaha
Plaats reactie