't Was inderdaad de glimlach van het moment.refo schreef:Ik zie ook geen humor. Maar zoiets kan ook de humor van het moment zijn.
Als er nou gestaan had: een volgende keer weer zijn wij u graag weer van dienst!
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)??
Heb ik er niet bij verteld, maar het was een gemeentehuis waar zowel ik als mijn betere helft nooit geweest waren, en er hoogstwaarschijnlijk ook niet meer zullen komen.Tiberius schreef:Bij ondertrouw lijkt me niets mis met "Tot ziens": enkele weken later hoop je weer op het gemeentehuis te zijn.
Voorts: Discussie gesloten.
Wat was uw laatste aanwinst........
Verse Fruitsalade (waar ik zo even slagroom voor ga kloppen om er overheen te klétsen.....héle gróte klodders slagroom.....mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
-
Zo!!! Mag ik misschien even langskomen bij jullie?! Heerlijk! Vooral die slagroom, en dan met extra veel suiker!! MJUM!!!Rens schreef:Verse Fruitsalade (waar ik zo even slagroom voor ga kloppen om er overheen te klétsen.....héle gróte klodders slagroom.....mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm)
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
Het fruit bedoelde ik uiteraard met 'gezond'.
Hoewel slagroom op zijn tijd erg lekker is, en vast niet zo ongezond dat je aders ervan dichtslibben.
Je komt wat hatelijk over Breekijzertje.
Is er iets met je?
Dan wil ik je graag doorverwijzen naar het spreekuur van Eleos op refoweb.
Veel sterkte, en ik hoop dat je snel de onderliggende oorzaak van je psychische problemen vind.
Hoewel slagroom op zijn tijd erg lekker is, en vast niet zo ongezond dat je aders ervan dichtslibben.
Is er iets met je?
Veel sterkte, en ik hoop dat je snel de onderliggende oorzaak van je psychische problemen vind.
-
:mrgreen:Ma Vis schreef:Het fruit bedoelde ik uiteraard met 'gezond'.
Is er iets met je?
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
Hatelijk?Ma Vis schreef:Het fruit bedoelde ik uiteraard met 'gezond'.
Is er iets met je?
nee joh!
gewoon bezorgd.
Waardeer die naastenliefde toch!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Da's weer heel cynisch MarnixMarnix schreef:
Hatelijk?
nee joh!
gewoon bezorgd.
Waardeer die naastenliefde toch!
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
- JolandaOudshoorn