De juiste balans weten te vinden tussen gezond eten en sportenMarnix schreef:Gezond eten en veel sporten... dan hoef je niet snel te sonja bakkeren.

Ja natuurlijk dat begrijpt Rens ook wel maar daar wil Hij wel de predikanten voor gebruiken en ik ben blij dat dat ook nu gebeurd is.Daphne schreef:Zou dat niet door genade van Christus kunnen zijn? ('Mijn genade is u genoeg')Rens schreef:Door de prediking van Ds. Pronk een plaats aan Christus voeten.
UiteraardDaphne schreef:De juiste balans weten te vinden tussen gezond eten en sportenMarnix schreef:Gezond eten en veel sporten... dan hoef je niet snel te sonja bakkeren.
Gian, wil je geen schuttingtaal gebruiken hier op het forum????????? :roll:Gian schreef:Niks nieuws dus.Daphne schreef:Dan is de kans als je eenmaal op gewicht zit groot dat je weer terug valt :| in oude eetgewoonten!
Gewoon stoppen met vreten
Moppen uitleggen is nooit leuk, maar deze vat ik echt niet. Je wilde de ambtenaar nooit meer terugzien?jvdg schreef:Wat die ondertrouw betreft hadden wij destijds nog een aardige ervaring.
Na het gesprek met onze trouwambtenaar was het moment van afrekenen daar.
Beetje koude ervaring overigens dat banale betalen.....
Als betalingsbewijs kregen wij een simpele kassabon, met als onderschrift: Dank u TOT ZIENS!
:roll: :shock:
Natuurlijk gegrijp ik de hoe de tekst op zo'n bon ontstaat, maar 't kwam op dat moment bij ons over als: Tot de volgende ondertrouw..........refo schreef:Moppen uitleggen is nooit leuk, maar deze vat ik echt niet. Je wilde de ambtenaar nooit meer terugzien?jvdg schreef:Wat die ondertrouw betreft hadden wij destijds nog een aardige ervaring.
Als betalingsbewijs kregen wij een simpele kassabon, met als onderschrift: Dank u TOT ZIENS!
niets is toch onmogelijk bij ons mensen????jvdg schreef:Natuurlijk gegrijp ik de hoe de tekst op zo'n bon ontstaat, maar 't kwam op dat moment bij ons over als: Tot de volgende ondertrouw..........refo schreef:Moppen uitleggen is nooit leuk, maar deze vat ik echt niet. Je wilde de ambtenaar nooit meer terugzien?jvdg schreef:Wat die ondertrouw betreft hadden wij destijds nog een aardige ervaring.