Bezwaren tegen plaatsing foto's meeting BBQ

Ik was erbij en heb geen/wel bezwaar

Ik heb wél bezwaar
5
17%
Ik heb géén bezwaar
14
47%
Het zal me wórst wezen
11
37%

Totaal aantal stemmen: 30

Rens

Bezwaren tegen plaatsing foto's meeting BBQ

Bericht door Rens »

Zijn er onder jullie, die bij de BBQ bij Jelle in Gouda waren (de grote barbeknoeipartij), die bezwaar hebben als er door mij de in mijn bezit zijnde digitale foto's worden geplaatst in de topic over de nieuwe meeting????
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Zoals je weet heb ik geen bezwaar, ondertussen weet men wel hoe ik er uit zie en ik heb niets te verbergen en waarschijnlijk zijn er velen die het ook geen bezwaar vinden. (hoop ik tenminste)
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Rens

Bericht door Rens »

Maandag in de dag zal ik ze wel plaatsen, gelet op het gegeven dat er dus 8 mensen (die er bij waren) er geen bezwaar tegen hebben aangetekend..................ik mag aannemen dat alleen de mensen die er écht bij zijn geweest hebben gestemd..............
Moderatorbericht:
Marnix

Bericht door Marnix »

Ik was er neit bij en heb dus zeker geen bezwaar. Ik heb overigens op "'t zal me worst wezen" gestemd. ;)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
refo

Bericht door refo »

Veel mensen die daar waren zijn hier niet meer actief. Het heeft dus niet zoveel zin daarover een poll te openen. Ik zie dat er 15 mensen gestemd hebben. Dat moeten meest mensen geweest zijn die er niet bij waren en daarom alleen maar nieuwsgierig zijn.

Het heeft ook niets uit te staan met de nieuwe meeting.
Daphne

Bericht door Daphne »

Pfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh RENS MAN... wat kan jij vermoeiend zijn zeg :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: ga je nou echt hier een topic voor openen? :? :o
Adorote

Bericht door Adorote »

Fotos maken tijdens zo n bijeenkomst zou verboden moeten zijn, en de makers sters als ze het toch doen in het gevang geworpen zonder enig proces. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wel of geen bezwaar waar gaat dit over :?: :?: :?: :?: :?:
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Niet plaatsen, Rens.

Want:
1. Degenen die destijds actief waren op het forum hebben ze toch allang gezien: ze hebben tijden op OSW gestaan.
2. Degenen die niet actief waren zien weinig bijzonders aan een paar foto's met onbekenden rond een barbecue (en een gitaar, meen ik).
3. Het kan voor degenen die voornemens zijn naar de meeting te komen drempelverhogend werken om te weten dat foto's over internet gaan circuleren.
refo

Bericht door refo »

Daar een aantal mensen zo angstvallig anoniem willen blijven dat ze niet naar meetings durven komen, moeten we degenen die wel komen niet onnodig aan de openbaarheid prijsgeven.

Willen ze dan toch foto's zien, dan moeten ze die in kort geding maar opeisen. Als het maar via de kerkelijke weg gaat.

Laat daarom fototoestellen tijdens meetings maar thuis. Dan valt er niets op te vragen.
Rens

Bericht door Rens »

Tiberius schreef:Niet plaatsen, Rens.
.
mijn insteek was: zodra er ook maar één tegenstem zou komen, dat ik ze niet zou plaatsen.

die tegenstem kwám ook, dus plaats ik ze gewoonweg niet.
Moderatorbericht:
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

refo schreef:Daar een aantal mensen zo angstvallig anoniem willen blijven dat ze niet naar meetings durven komen, moeten we degenen die wel komen niet onnodig aan de openbaarheid prijsgeven.

Willen ze dan toch foto's zien, dan moeten ze die in kort geding maar opeisen. Als het maar via de kerkelijke weg gaat.
Onmogelijk.
De kerkelijke weg is voor anonymi niet te bewandelen. Men moet dan eerst zijn eigen anonimiteit prijsgeven.
refo schreef:Laat daarom fototoestellen tijdens meetings maar thuis. Dan valt er niets op te vragen.
Dat geldt ook voor mobiele telefoons met camera.
Daphne

Bericht door Daphne »

Rens schreef:
.
mijn insteek was: zodra er ook maar één tegenstem zou komen, dat ik ze niet zou plaatsen.

er was al vanaf t begin één tegenstem. Zie daar... er zijn er 2 :wink:
Rens

Bericht door Rens »

Daphne schreef:
Rens schreef:
.

pas in de loop van de maandagochtend, na een redelijk aantal voorstemmers, kwam pas de eerste tegenstem.

maar goed, één tegenstem was voor mij al voldoende om niet te plaatsen. punt, uit, over, slüsch, gedaan, klaar.
Moderatorbericht:
Daphne

Bericht door Daphne »

Rens schreef:
Daphne schreef:
Rens schreef:
.

pas in de loop van de maandagochtend, na een redelijk aantal voorstemmers, kwam pas de eerste tegenstem.

maar goed, één tegenstem was voor mij al voldoende om niet te plaatsen. punt, uit, over, slüsch, gedaan, klaar.
IK heb jou zaterdagavond al gemeld dat ik het geen goed plan vond of lieg ik nu?
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Daphne schreef:
Rens schreef:
.

Geen van beide tegenstemmen kwam van mij.
Het zal mij worst wezen, ik was er niet bij.
Plaats reactie