Nat of droog scheren?

geledu

Bericht door geledu »

Rens schreef:
geledu schreef:En hier ?
maken we van jou het refo-opperhoofd van het reservaat.....
Die ambitie heb ik niet en de leidinggevende capaciteiten mis ik. :wink:
Wel signaleer ik hier zaken die het forum niet ten goed komen.

Alstjeblieft zeg, straks lijken we op een forum zoals zovelen, met allemaal kwetterende pubers , die wat posten om te posten.

Maar verder ga ik er niet op in , anders doe ik net zo hard mee. :?
Mariavt

Bericht door Mariavt »

geledu schreef: Wel signaleer ik hier zaken die het forum niet ten goed komen.

Alstjeblieft zeg, straks lijken we op een forum zoals zovelen, met allemaal kwetterende pubers , die wat posten om te posten.
En zijn wij beter dan ??? We zijn verdraaid nog aan toe toch geen farizeeërs, als er topics zijn die je niet aan staan laat het dan gewoon gaan.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Marnix

Bericht door Marnix »

geledu schreef:
Rens schreef:
geledu schreef:En hier ?
maken we van jou het refo-opperhoofd van het reservaat.....
Die ambitie heb ik niet en de leidinggevende capaciteiten mis ik. :wink:
Wel signaleer ik hier zaken die het forum niet ten goed komen.

Maar verder ga ik er niet op in , anders doe ik net zo hard mee. :?
Wat is je probleem? Dat er naast serieuze onderwerpen en zware conversaties ook ruimte is voor luchtige onderwerpen, soms met wat humor er in, lijkt me geen probleem op het forum. Niet alles hoeft serieus te zijn. Heb je aan dat soort topics geen behoefte, dan beperk je je toch tot de serieuze topics?

Je frustraties over het feit dat jij alleen maar serieuze topics wil kenbaar maken door ieder die hier anders over denkt uit te maken voor kwetterende pubers geeft mij het idee dat je wel een heel serieus persoon bent :) Niks mis mee, maar laat ons toch lekker, gun ons toch dat we ons af en toe nog jong voelen en zo gedragen. Vind jij dat niet boeiend, dan laat je die postings toch voor wat ze zijn. Je hoeft hier niet te reageren, je bent zelfs niet verplicht het te lezen :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Andre

Bericht door Andre »

met jet lezen van dit topic, kom ik tot de ontdekking dat ik het vanmorgen "glad" vergeten ben om met te scheren. :oops: :oops:
Rens

Bericht door Rens »

Andre schreef:met jet lezen van dit topic, kom ik tot de ontdekking dat ik het vanmorgen "glad" vergeten ben om met te scheren. :oops: :oops:
idem dito met een sterretje...........had teveel aandacht voor de 2 diensten van Ds. Pronk vanmorgen............. :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Foei, Andre toch :P
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Adorote

Bericht door Adorote »

STOOM scheren is de nieuwe mode ook voor refo s. :o
Marnix

Bericht door Marnix »

Ik ben het ook vergeten, nou ja, had er geen tijd meer voor . Ach, ik vind het niet erg, heb nu een ringbaardje en stoppels op de wangen enzo geeft wel een wildwest-look :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rens

Bericht door Rens »

Adorote schreef:STOOM scheren is de nieuwe mode ook voor refo s. :o
leg uit wat dát nou weer voor moois is????????????
Moderatorbericht:
Adorote

Bericht door Adorote »

Rens schreef:

Met je kinnebakken in de stoom en dan scheren, maar beter gewoon de baard laten staan op grond van de Heilige Schrift.
Rens

Bericht door Rens »

Adorote schreef:
Rens schreef:

Met je kinnebakken in de stoom en dan scheren, maar beter gewoon de baard laten staan op grond van de Heilige Schrift.
zoals jij dat dus doet???.................maar hoe zit het dan met het lange haar voor mannen (ik heb een foto waar jij met paardenstaart op staat)??????
Moderatorbericht:
Marnix

Bericht door Marnix »

Ik denk dat Adorate bij het Bijbellezen bij Simson is blijven hangen.

Of bij
Absalom
Die dacht ook: had ik maar een bezoekje gebracht aan de
Kapsalon
Rens

Bericht door Rens »

Marnix schreef:Ik denk dat Adorate bij het Bijbellezen bij Simson is blijven hangen.

Of bij
Absalom
Kapsalon
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Adorote

Bericht door Adorote »

Rens schreef:
Marnix schreef:Ik denk dat Adorate bij het Bijbellezen bij Simson is blijven hangen.

Of bij
Absalom
Kapsalon
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gewoon stoomscheren Rens en niet zeuren en de kapsalon is thuis; kortom de tondeuze kapsalon en niet zeuren . :lol:
Kislev

Bericht door Kislev »

Scheren, altijd droog vanwege gigantische huidirritatie bij nat scheren.

Totdat.... ik het maken van scheerschuim met een kwast ontdekte ipv scheerschuim uit een spuitbus en deze scheermesjes gebruik.

Glad resultaat, zonder huidirritatie.
Plaats reactie