Wie wordt Landskampioen

Mariavt

Bericht door Mariavt »

Het begon net gezellig geworden zoals in die goeie ouwe tijd toen O.S.W. er nog was.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
geledu

Bericht door geledu »

Mariavt schreef:Het begon net gezellig geworden zoals in die goeie ouwe tijd toen O.S.W. er nog was.
Als ik het goed begrepen heb is die ook niet voor niets opgeheven.
Rens

Bericht door Rens »

Bert Mulder schreef:
Doelgroep
Refoforum is bedoeld voor de Gereformeerde Gezindte.

Nadrukkelijk willen wij wijzen op het volgende. Degenen die de Grondslag onderschrijven en staan in de lijn van de (Nadere) Reformatie zijn van harte welkom op het forum. Degenen die niet in de lijn van de (Nadere) Reformatie staan of van de Grondslag zijn weggegroeid verzoeken wij zich niet als lid te registreren.

EN DIT

Het onderschrijven van de Grondslag en het staan in de lijn van de (Nadere) Reformatie uit zich in het (doop- of belijdend-)lidmaatschap van één van de volgende kerkgenootschappen:
. de Hersteld Nederlandse Hervormde Kerk
. de Gereformeerde Gemeenten
. de Gereformeerde Gemeenten in Nederland
. de Oud Gerformeerde Gemeenten in Nederland
. de Christelijk Gereformeerde Kerken rondom Bewaar het Pand
. de Protestantse Kerk in Nederland voor zover het vanwege de grondslag van de PKN bezwaarde leden betreft die daarvan echter lid zijn omdat zij deze niet kúnnen verlaten

ALSMEDE HET NAVOLGENDE

Als u zich aanmeldt verklaart u:
- Te behoren tot de Gereformeerde Gezindte, de Grondslag te onderschrijven en te staan in de lijn van de Reformatie en de Nadere Reformatie.
- Lid te zijn van één van de bovengenoemde kerkgenootschappen.
- Kennis te hebben genomen van het bovenstaande en daarmee akkoord te gaan.

Met vriendelijke groet,
Het Refoforum Team
ieder dit dus in leer en leven niet het bovenstaande kán onderschrijven ánders dan naar waarheid, zou in feite geen toegang (meer) tot het forum moeten krijgen
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens

Bericht door Rens »

ik wéét het, het toegevoegde tekstdeel van mijn hand is héél ongelukkig en krom gesteld, maar de bedoeling zal duidelijk zijn, hoop ik.
Moderatorbericht:
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Wat mij betreft kan dit topic dicht. Voetbal OK maar al die verdwazing erom heen kan ik steeds minder waarderen.
Hoewel. pas op de Bijbelstudie de volgende stelling besproken. Wezenlijk in de heiliging is : genieten van Ajax en Feyenoord
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mariavt

Bericht door Mariavt »

geledu schreef:
Mariavt schreef:Het begon net gezellig geworden zoals in die goeie ouwe tijd toen O.S.W. er nog was.
Volgens mij had het dáár nu niets mee te maken!!!!!!
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Josephus

Bericht door Josephus »

geledu schreef:voor diegene die over "onzin" onderwerpen willen discussiëren zijn genoeg andere fora te vinden.
Ben ik op zich best met je eens, hoor. Maar wie bepaalt wanneer iets "onzin" is? Persoonlijk vind het zaterdagvoetbal interessanter dan het haar van Balkenende... :wink: Mede gezien het feit, dat een paar refodorpen daarin nogal de toon aangeven c.q. -gaven (Katwijk, Spakenburg, Veenendaal, Hendrik-Ido-Ambacht, Rijssen) en dan heb je het echt niet per se over het seculiere gedeelte van die dorpen.
Laatst gewijzigd door Josephus op 14 apr 2007, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gian

Bericht door Gian »

JolandaOudshoorn schreef: Hoewel. pas op de Bijbelstudie de volgende stelling besproken. Wezenlijk in de heiliging is : genieten van Ajax en Feyenoord
Inderdaad. Wat dat betreft haak ik bij Ruler aan.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Gian schreef:
JolandaOudshoorn schreef: Hoewel. pas op de Bijbelstudie de volgende stelling besproken. Wezenlijk in de heiliging is : genieten van Ajax en Feyenoord
Inderdaad. Wat dat betreft haak ik bij Ruler aan.
Knap dat je weet dat deze van Prof. AA van Ruler is.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens

Bericht door Rens »

Mariavt schreef:
geledu schreef:
Volgens mij had het dáár nu niets mee te maken!!!!!!
nee, als er openlijk werd getracht elkaar áf te maken zonder dat de bal gespeeld werd......................een sliding om de bal te pakken te krijgen, ok............maar het ging wat verder dan dát.............
Moderatorbericht:
jvdg

Bericht door jvdg »

Dit onderwerp is te ver bezijden ons gedachtegoed.

Als bevrediging voor brood en spelen heeft dit onderwerp ook niets te maken met onze belevingswereld.

Het is ook geen discussie waard(-ig).

Daarom wil ik dit topic hiermee sluiten.

Een goede zondag zij u allen toegewenst!
Gesloten