Wie wordt Landskampioen

Lambertus

Wie wordt Landskampioen

Bericht door Lambertus »

Ik zelf hoop uiteraard op de 30e titel van Ajax
Rens

Re: Wie wordt Landskampioen

Bericht door Rens »

Lambertus schreef:Ik zelf hoop uiteraard op de 30e titel van Ajax
ik vrees dat je het verkeerde forum te pakken hebt.............het Refoforum dóét niet (NIETS) aan sport of wat daarmee te maken heeft..............

katho's wél ( in die trant hoop ik op een mirakel van Feyenoord :mrgreen: )
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Lambertus

Bericht door Lambertus »

De club beginnend met een F kan ik niet eens uit me strot krijgen
en wil ik ook niet ! :D

Kom binnenkort wel weer met wat serieuzere topics maar moet effe warm lopen
BJD

Re: Wie wordt Landskampioen

Bericht door BJD »

Rens schreef:
Lambertus schreef:Ik zelf hoop uiteraard op de 30e titel van Ajax
.............het Refoforum dóét niet (NIETS) aan sport of wat daarmee te maken heeft..............
oh, is dat zo...? Zelf mag ik graag voetballen en wat racefietsen.....

Ik denk dat Fc Lisse landskampioen wordt...bij de amateurs dan... :lol:
Rens

Bericht door Rens »

Lambertus schreef:De club beginnend met een F kan ik niet eens uit me strot krijgen
en wil ik ook niet ! :D

Kom binnenkort wel weer met wat serieuzere topics maar moet effe warm lopen
wat vetgedrukt staat, wordt hier als schuttingtaal gezien, en door sommigen niet op prijs gesteld....................
Moderatorbericht:
Lambertus

Bericht door Lambertus »

uit me mond dan
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

topic mag dicht............
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Breekijzertje schreef:topic mag dicht............
Vind ik ook!
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Unionist

Bericht door Unionist »

Tjonge, toen ik ooit een topic "Zaterdagvoetbal" opende, viel tout OSW over me heen. En nu is er zomaar een Landskampioen-topic.

Maar goed, ik vind voetbal een leuk spelletje, mag het graag zien, maar wie landskampioen wordt laat me Siberisch. Sinds FC Wageningen niet meer meedoet, is de lol eraf. En die werden toch al nooit kampioen...
Rens

Bericht door Rens »

Unionist schreef:Tjonge, toen ik ooit een topic "Zaterdagvoetbal" opende, viel tout OSW over me heen. En nu is er zomaar een Landskampioen-topic.

Maar goed, ik vind voetbal een leuk spelletje, mag het graag zien, maar wie landskampioen wordt laat me Siberisch. Sinds FC Wageningen niet meer meedoet, is de lol eraf. En die werden toch al nooit kampioen...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: net als HFC Haarlem............. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Refoforum heet je van harte welkom op het forum!

Grondslag
Als grondslag wil deze website de Bijbel en de Drie Formulieren van Enigheid hanteren. Ze wil staan in de lijn van de Reformatie en de Nadere Reformatie.

Doelgroep
Refoforum is bedoeld voor de Gereformeerde Gezindte.

Nadrukkelijk willen wij wijzen op het volgende. Degenen die de Grondslag onderschrijven en staan in de lijn van de (Nadere) Reformatie zijn van harte welkom op het forum. Degenen die niet in de lijn van de (Nadere) Reformatie staan of van de Grondslag zijn weggegroeid verzoeken wij zich niet als lid te registreren.

Het onderschrijven van de Grondslag en het staan in de lijn van de (Nadere) Reformatie uit zich in het (doop- of belijdend-)lidmaatschap van één van de volgende kerkgenootschappen:
. de Hersteld Nederlandse Hervormde Kerk
. de Gereformeerde Gemeenten
. de Gereformeerde Gemeenten in Nederland
. de Oud Gerformeerde Gemeenten in Nederland
. de Christelijk Gereformeerde Kerken rondom Bewaar het Pand
. de Protestantse Kerk in Nederland voor zover het vanwege de grondslag van de PKN bezwaarde leden betreft die daarvan echter lid zijn omdat zij deze niet kúnnen verlaten

Doelstelling
Refoforum is een forum voor de Gereformeerde Gezindte waarop degenen die daartoe behoren met elkaar discussieren over zaken die spelen in de Gereformeerde Gezindte zelf óf over de interactie tussen de Gereformeerde Gezindte en de samenleving in het algemeen.
Met deze discussies trachten de deelnemers daaraan van elkaar te leren om enerzijds te komen tot een beter begrip van de Gereformeerde Gezindte zelf en anderzijds sterker te staan in de vraagstukken op het grensvlak van de Gereformeerde Gezindte en de samenleving in het algemeen.

Gedragsregels
Op het forum gelden een aantal gedragsregels:
- Spreek met respect over kerkverbanden en ambtsdragers. Dit betekend onder meer dat men voor predikanten de titel ds. gebruikt.
- Discussieer inhoudelijk en speel het niet op de persoon.
- Het is verboden te vloeken, lasterlijke taal neer te schrijven of anderszins de grenzen van het betamelijke te overschrijden.
- Het is niet toegestaan om op een onbijbelse manier (niet stichtelijke wijze) te discussieren over onderwerpen aangaande het zevende gebod.

Modereren
Op het forum wordt gemodereerd. Dat houdt in dat een aantal moderators meelezen om te zien of bovenstaande gedragsregels gevolgd worden. Indien zij vaststellen dat deze regels overtreden worden kunnen zij, zonder nadere aankondiging of verantwoording, ingrijpen en postings aanpassen of verwijderen.

Uw avatar dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- Geen logo van een kerk.
- Geen afbeelding van een heilsfeit, van God of van Jezus. Ook geen afbeeldingen die naar genoemde zaken verwijzen.
- Geen vermelding van de naam van God of Jezus.
- Geen afbeeldingen van personen die buiten de traditie van de Reformatie of Nadere Reformatie staan.
- Geen verwijzing naar sport en/of sportevenementen.
- Geen verwijzing naar wereldse zaken die binnen de gereformeerde gezindte niet algemeen geaccepteerd zijn.

Uw handtekening dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- Geen afbeelding, alleen tekst is toegestaan.
- Geen uitspraken van personen die buiten de traditie van de Reformatie of Nadere Reformatie staan.
- Geen verwijzing naar wereldse zaken die binnen de gereformeerde gezindte niet algemeen geaccepteerd zijn.

Aanmelden
Als u zich aanmeldt verklaart u:
- Te behoren tot de Gereformeerde Gezindte, de Grondslag te onderschrijven en te staan in de lijn van de Reformatie en de Nadere Reformatie.
- Lid te zijn van één van de bovengenoemde kerkgenootschappen.
- Kennis te hebben genomen van het bovenstaande en daarmee akkoord te gaan.

Met vriendelijke groet,
Het Refoforum Team
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Josephus

Bericht door Josephus »

Unionist schreef:Tjonge, toen ik ooit een topic "Zaterdagvoetbal" opende, viel tout OSW over me heen.
Hmm, 't is dat ik er toen nog niet was (virtueel dan), anders had je mijn steun zeker gehad hoor... :mrgreen:
Gian

Bericht door Gian »

En de vingertjes zijn weer niet van de lucht...

Zucht

Laten we elkaar winnen op een andere manier, dan is een topic over landskampioen echt geen sta in de weg.
Of gaan we bij de kerkdeur ook vreemden ondervragen of ze niet werelds zijn?
Laatst gewijzigd door Gian op 14 apr 2007, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
geledu

Bericht door geledu »

Duidelijk Bert, voor diegene die over "onzin" onderwerpen willen discussiëren zijn genoeg andere fora te vinden.

Wat een onzin topics zijn er de laatste dagen/weken geopend.
Weet je niets beters ? Open dan niets.

Het uitgangspunt van dit forum was m.i. altijd inhoudelijk van aard.
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

Bert Mulder schreef:Refoforum heet je van harte welkom op het forum!

Grondslag
Als grondslag wil deze website de Bijbel en de Drie Formulieren van Enigheid hanteren. Ze wil staan in de lijn van de Reformatie en de Nadere Reformatie.

Doelgroep
Refoforum is bedoeld voor de Gereformeerde Gezindte.

Nadrukkelijk willen wij wijzen op het volgende. Degenen die de Grondslag onderschrijven en staan in de lijn van de (Nadere) Reformatie zijn van harte welkom op het forum. Degenen die niet in de lijn van de (Nadere) Reformatie staan of van de Grondslag zijn weggegroeid verzoeken wij zich niet als lid te registreren.

Het onderschrijven van de Grondslag en het staan in de lijn van de (Nadere) Reformatie uit zich in het (doop- of belijdend-)lidmaatschap van één van de volgende kerkgenootschappen:
. de Hersteld Nederlandse Hervormde Kerk
. de Gereformeerde Gemeenten
. de Gereformeerde Gemeenten in Nederland
. de Oud Gerformeerde Gemeenten in Nederland
. de Christelijk Gereformeerde Kerken rondom Bewaar het Pand
. de Protestantse Kerk in Nederland voor zover het vanwege de grondslag van de PKN bezwaarde leden betreft die daarvan echter lid zijn omdat zij deze niet kúnnen verlaten

Doelstelling
Refoforum is een forum voor de Gereformeerde Gezindte waarop degenen die daartoe behoren met elkaar discussieren over zaken die spelen in de Gereformeerde Gezindte zelf óf over de interactie tussen de Gereformeerde Gezindte en de samenleving in het algemeen.
Met deze discussies trachten de deelnemers daaraan van elkaar te leren om enerzijds te komen tot een beter begrip van de Gereformeerde Gezindte zelf en anderzijds sterker te staan in de vraagstukken op het grensvlak van de Gereformeerde Gezindte en de samenleving in het algemeen.

Gedragsregels
Op het forum gelden een aantal gedragsregels:
- Spreek met respect over kerkverbanden en ambtsdragers. Dit betekend onder meer dat men voor predikanten de titel ds. gebruikt.
- Discussieer inhoudelijk en speel het niet op de persoon.
- Het is verboden te vloeken, lasterlijke taal neer te schrijven of anderszins de grenzen van het betamelijke te overschrijden.
- Het is niet toegestaan om op een onbijbelse manier (niet stichtelijke wijze) te discussieren over onderwerpen aangaande het zevende gebod.

Modereren
Op het forum wordt gemodereerd. Dat houdt in dat een aantal moderators meelezen om te zien of bovenstaande gedragsregels gevolgd worden. Indien zij vaststellen dat deze regels overtreden worden kunnen zij, zonder nadere aankondiging of verantwoording, ingrijpen en postings aanpassen of verwijderen.

Uw avatar dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- Geen logo van een kerk.
- Geen afbeelding van een heilsfeit, van God of van Jezus. Ook geen afbeeldingen die naar genoemde zaken verwijzen.
- Geen afbeeldingen van personen die buiten de traditie van de Reformatie of Nadere Reformatie staan.

Uw handtekening dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- Geen afbeelding, alleen tekst is toegestaan.
- Geen uitspraken van personen die buiten de traditie van de Reformatie of Nadere Reformatie staan.

Aanmelden
Als u zich aanmeldt verklaart u:
- Te behoren tot de Gereformeerde Gezindte, de Grondslag te onderschrijven en te staan in de lijn van de Reformatie en de Nadere Reformatie.
- Lid te zijn van één van de bovengenoemde kerkgenootschappen.
- Kennis te hebben genomen van het bovenstaande en daarmee akkoord te gaan.

Met vriendelijke groet,
Het Refoforum Team
Geef het volk brood en spelen :wink:
Gesloten