Maar we horen het wel, als hij weer inlogt.jvdg schreef:En, waarom, het is Diezelfde Schepper die het kruid en het door mensen gekwalificeerde onkruid, heeft geschapen.
Ter overdenking!
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)??
Deze opmerking was inderdaad serieus bedoeld, maar ik denk dat Rens een andere posting op het oog had.Tiberius schreef:Ik kreeg wel de indruk, dat Jvdg zijn opmerking serieus bedoelde.
Maar we horen het wel, als hij weer inlogt.jvdg schreef:En, waarom, het is Diezelfde Schepper die het kruid en het door mensen gekwalificeerde onkruid, heeft geschapen.
Ter overdenking!
Ik vind die hang-bloemen die men narcissen noemt, en die velen nog mooi vinden, voor mijzelf hoogst onaantrekkelijk...........enerzijds doen ze mij denken aan treurwilgen, anderzijds doen ze mij denken aan het narcisme van veel mensen....................jvdg schreef:Deze opmerking was inderdaad serieus bedoeld, maar ik denk dat Rens een andere posting op het oog had.Tiberius schreef:Ik kreeg wel de indruk, dat Jvdg zijn opmerking serieus bedoelde.
Ter overdenking!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Bijbels Dagboek geschreven door diverse predikanten uit de GerGem (via Marktplaats gekocht voor 5 euri, hoop het overmorgen in huis te hebben)
Moderatorbericht:
Dorens en distels zijn het gevolg van de zondeval!Tiberius schreef:Ik kreeg wel de indruk, dat Jvdg zijn opmerking serieus bedoelde.
Ter overdenking!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
En wat de denken van de stekels van rozen?Marnix schreef:Dorens en distels zijn het gevolg van de zondeval!Tiberius schreef:Ik kreeg wel de indruk, dat Jvdg zijn opmerking serieus bedoelde.
Ter overdenking!
Dat is natuurlijke verdediging tegen vrijanden en vijandschap bestond niet in het paradijs.jvdg schreef:En wat de denken van de stekels van rozen?Marnix schreef:Dorens en distels zijn het gevolg van de zondeval!Tiberius schreef:Ik kreeg wel de indruk, dat Jvdg zijn opmerking serieus bedoelde.
Ter overdenking!
Overigens, waren er daar vleeseters? Zo niet, at de leeuw dan ook gras, net als alle andere carnivoren. Dan was er gelijk ook veel minder onkruid, de carnivoren van nu waren de onkruidverdelgers van toen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
We zijn weer heerlijk off-topicMarnix schreef:Dat is natuurlijke verdediging tegen vrijanden en vijandschap bestond niet in het paradijs.jvdg schreef:En wat de denken van de stekels van rozen?Marnix schreef:Dorens en distels zijn het gevolg van de zondeval!Tiberius schreef:Ik kreeg wel de indruk, dat Jvdg zijn opmerking serieus bedoelde.
Maar we horen het wel, als hij weer inlogt.
Overigens, waren er daar vleeseters? Zo niet, at de leeuw dan ook gras, net als alle andere carnivoren. Dan was er gelijk ook veel minder onkruid, de carnivoren van nu waren de onkruidverdelgers van toen.
Zullen we doorschakelen naar het topic over de Partij voor de Dieren
Ik denk overigens dat dat laatste niet zo verstandig is, omdat er dan waarschijnlijk meer vragen worden opgeroepen dan beantwoord.
Lijkt me geen probleem. Er is zoveel wat ik niet snap en hoe meer ik mer er in verdiep, hoe meer ik er over leer en hoe meer dingen ik ook niet blijk te snappen. Dat is geen probleem, zolang je maar vertrouwt dat het toch zo is, ondanks dat je het niet snapt.jvdg schreef:We zijn weer heerlijk off-topicMarnix schreef:Dat is natuurlijke verdediging tegen vrijanden en vijandschap bestond niet in het paradijs.jvdg schreef:En wat de denken van de stekels van rozen?Marnix schreef: Dorens en distels zijn het gevolg van de zondeval!
Overigens, waren er daar vleeseters? Zo niet, at de leeuw dan ook gras, net als alle andere carnivoren. Dan was er gelijk ook veel minder onkruid, de carnivoren van nu waren de onkruidverdelgers van toen.![]()
Zullen we doorschakelen naar het topic over de Partij voor de Dieren, of openen we een nieuw topic over de Schepping vóór de zondeval.
Ik denk overigens dat dat laatste niet zo verstandig is, omdat er dan waarschijnlijk meer vragen worden opgeroepen dan beantwoord.