Daar kan ik héél goed inkomen....je zal maar sjaggie zijn, en er is er ééntje die al fluitend door het huis struint........méns, je zóú d'r door mekaar willen rámmelen................ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:MariaW schreef:Ik heb totaal geen ochtendhumeur... sterker nog, als ik om vijf uur 's ochtends mijn bed uit moet, dan ben ik klaar wakker, heb allemaal verhalen en maak lol... tot ergenis van mijn huisgenoten die wél een ochtendhumeur hebben...
.
Chagrijnig
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Nee joh, ik snap dat helemaal niet. Je bent dan toch wakker? Nou goed wakker moet je dan ook zijnRens schreef:Daar kan ik héél goed inkomen....je zal maar sjaggie zijn, en er is er ééntje die al fluitend door het huis struint........méns, je zóú d'r door mekaar willen rámmelen................ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:MariaW schreef:Ik heb totaal geen ochtendhumeur... sterker nog, als ik om vijf uur 's ochtends mijn bed uit moet, dan ben ik klaar wakker, heb allemaal verhalen en maak lol... tot ergenis van mijn huisgenoten die wél een ochtendhumeur hebben...
.

:shock:Marnix schreef:Het is voor mij bedoeld... en ik heb de maandverband van haar gekregen toen mijn Tena Lady op wasMariavt schreef:Dus jij loopt al een week met een pak maandverband onder je arm rond? Wat zegt je vriendin er van, of is het juist voor haar bedoeld?Marnix schreef:Ach ik loop ook alweer een week met maandverband rond en ik doe toch ook niet chagrijnig?vlinder schreef:Misschien geen karaktertrek, maar wel een maandelijkse trek. Ik ben wel eens chagrijnig. Vraagt memento: moet je ongesteld worden ofzo :x:D
Snap je het nog?
Vorige week geopereerd, heb daar nu een slangetje in en de wond moet open blijven... dus dat lekt bloed en vocht... vandaar het maandverbandIk draag het aan de andere kant dan gebruikelijk
Ik drink meestal gelijk koffie na het ontbijt, maar als dat niet gebeurt dat ben ik niet saggo hoor.....voel me nog wat duf.Rens schreef:Het ligt er dan maar nét aan hoe laat die koffieronde gaat beginnen hé????? dat bepaald mede of er ja dan nee sprake is van een soort van ochtendhumeur........................ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Voice schreef:Ik heb geen ochtenhumeur gelukkig, maar na de koffie voel ik me altijd wel beter.