Dus jij loopt al een week met een pak maandverband onder je arm rond? Wat zegt je vriendin er van, of is het juist voor haar bedoeld?Marnix schreef:Ach ik loop ook alweer een week met maandverband rond en ik doe toch ook niet chagrijnig?vlinder schreef:Misschien geen karaktertrek, maar wel een maandelijkse trek. Ik ben wel eens chagrijnig. Vraagt memento: moet je ongesteld worden ofzo :x
Chagrijnig
:shock: :shock: :shock:vlinder schreef:Ik ben ook niet altijd chagrijnig hoor als ik ongesteld moet wordenMarnix schreef:Ach ik loop ook alweer een week met maandverband rond en ik doe toch ook niet chagrijnig?vlinder schreef:Misschien geen karaktertrek, maar wel een maandelijkse trek. Ik ben wel eens chagrijnig. Vraagt memento: moet je ongesteld worden ofzo :x
Off-topic!!!
Hoezo??? Het ging toch over chagrijnig zijn??? :shock:jvdg schreef::shock: :shock: :shock:vlinder schreef:Ik ben ook niet altijd chagrijnig hoor als ik ongesteld moet wordenMarnix schreef:Ach ik loop ook alweer een week met maandverband rond en ik doe toch ook niet chagrijnig?vlinder schreef:Misschien geen karaktertrek, maar wel een maandelijkse trek. Ik ben wel eens chagrijnig. Vraagt memento: moet je ongesteld worden ofzo :x
Off-topic!!!
Ja, ja, ...maar in deze speciale vrouwelijke omstandigheid wordt ik verlegen.Mariavt schreef:Hoezo??? Het ging toch over chagrijnig zijn??? :shock:jvdg schreef::shock: :shock: :shock:vlinder schreef:Ik ben ook niet altijd chagrijnig hoor als ik ongesteld moet wordenMarnix schreef: Ach ik loop ook alweer een week met maandverband rond en ik doe toch ook niet chagrijnig?
Off-topic!!!
Het is zo'n bijzonder Scheppingswonder dat ik daar als mens niet over wil of kan oordelen.
Re: Chagrijnig
Marnix schreef:
Hehe herkenbaar, ik heb ook geen ochtendhumeur en dat soort dingen... Maar het is niet zo dat mensen er voor kiezen chagrijnig te zijn, het is een karaktertrek waar heel moeilijk iets tegen te doen is

Maar wie ben ik?
Ik kan mij niet voor de geest halen dat ik er ooit last van heb gehad...........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Het is voor mij bedoeld... en ik heb de maandverband van haar gekregen toen mijn Tena Lady op wasMariavt schreef:Dus jij loopt al een week met een pak maandverband onder je arm rond? Wat zegt je vriendin er van, of is het juist voor haar bedoeld?Marnix schreef:Ach ik loop ook alweer een week met maandverband rond en ik doe toch ook niet chagrijnig?vlinder schreef:Misschien geen karaktertrek, maar wel een maandelijkse trek. Ik ben wel eens chagrijnig. Vraagt memento: moet je ongesteld worden ofzo :x

Snap je het nog?
Vorige week geopereerd, heb daar nu een slangetje in en de wond moet open blijven... dus dat lekt bloed en vocht... vandaar het maandverband

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ik heb totaal geen ochtendhumeur... sterker nog, als ik om vijf uur 's ochtends mijn bed uit moet, dan ben ik klaar wakker, heb allemaal verhalen en maak lol... tot ergenis van mijn huisgenoten die wél een ochtendhumeur hebben...
Ja, ik ben weleens chagrijnig, gewoon het is lekker om het eens te zijn. Even jezelf helemaal beklagen
(een kwartiertje ofzo) en dan kun je er weer lekker tegenaan en is die chagrijnigheid wel over.
Ja, ik ben weleens chagrijnig, gewoon het is lekker om het eens te zijn. Even jezelf helemaal beklagen

Zo vrolijk
Ik ben vandaag zo vrolijk
Zo vrolijk, zo vrolijk
Ik ben behoorlijk vrolijk
Zo vrolijk was ik nooit
Ik was wel vaker vrolijk
Heel vrolijk, heel vrolijk
Maar zo behoorlijk vrolijk
Was ik tot nog toe nooit
Soms ben ik ongelukkig
Ontzettend ongelukkig
Soms ben ik ongelukkig