:mrgreen:J.C. Philpot schreef:Als ze met alleen haar eigen wettige echtgenoot in bed ligt maakt het niet zoveel uit, ze brengt dan geen anderen in verleiding. Dus dan zou het ook in het ondergoed mogen.parsifal schreef:Volgens mij is dit een heel goede vraag, waar nog geen antwoord is op gekomen. Graag een met Bijbelse onderbouwing. :|Kaw schreef:Mogen vrouwen wel een pyamabroek aan in bed?!
Mag een christen haar / zijn haar verven?
Als ze met een ander dan haar eigen wettige echtgenoot in bed ligt, maakt zo'n pyamabroek ook niet veel meer uit. Toch?J.C. Philpot schreef:Als ze met alleen haar eigen wettige echtgenoot in bed ligt maakt het niet zoveel uit, ze brengt dan geen anderen in verleiding. Dus dan zou het ook in het ondergoed mogen.parsifal schreef:Volgens mij is dit een heel goede vraag, waar nog geen antwoord is op gekomen. Graag een met Bijbelse onderbouwing. :|Kaw schreef:Mogen vrouwen wel een pyamabroek aan in bed?!

Mooi, kunnen we de rokken ook afschaffenBert Mulder schreef:We mogen geen lasten opleggen die God nooit geboden heeft.parsifal schreef:Volgens mij is dit een heel goede vraag, waar nog geen antwoord is op gekomen. Graag een met Bijbelse onderbouwing. :|Kaw schreef:Mogen vrouwen wel een pyamabroek aan in bed?!

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Touché :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Marnix schreef:Mooi, kunnen we de rokken ook afschaffenBert Mulder schreef:We mogen geen lasten opleggen die God nooit geboden heeft.parsifal schreef:Volgens mij is dit een heel goede vraag, waar nog geen antwoord is op gekomen. Graag een met Bijbelse onderbouwing. :|Kaw schreef:Mogen vrouwen wel een pyamabroek aan in bed?!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Oké, oké, inderdaad, schot recht in doel.......Rens schreef:Touché :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Marnix schreef:Mooi, kunnen we de rokken ook afschaffenBert Mulder schreef:We mogen geen lasten opleggen die God nooit geboden heeft.parsifal schreef: Volgens mij is dit een heel goede vraag, waar nog geen antwoord is op gekomen. Graag een met Bijbelse onderbouwing. :|
Maar hoe nu verder.....met deze discussie.