Beroepsverbod homo's?? Gaat dat niet té ver??

JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Bert Mulder schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Het doet me denken aan een verhaal wat ik een lange tijd geleden hoorde van een docent van een reformatorische school. (voortgezet onderwijs) Hij klaagde tegen een collega dat ze toch meer moesten toezien dat de meisjes, ook in de brugklas niet zulke korte rokje moesten dragen, het bracht hem in verleiding. Zijn collega zei toen (mi terecht) dat hij zich goed moest laten nakijken. Als een vent van 40-50 zich het hoofd op hol liet jagen door een meisje van 12 jaar met een "kort" rokje was er iets goed mis.
Eerlijk gezegd zou ik mijn dochter (gelukkig is het nog lang niet van toepassing) niet onder de "hoede" laten van zo'n man. :(
Daar geef ik je ook groot gelijk in.

Hoewel het ook weerzijds de plicht van de ouders is, om toe te zien dat hun kinderen degelijk gekleed zijn. Dus niet dat de 12 jaar oude meisjes met hun kleding 12 jaar oude jongens in de verleiding brengen. En omgekeerd ook zo, natuurlijk.
Helemaal mee eens. Maar jongens van 12 kijken (hoop ik) anders naar meisjes dan een vent van 45
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ballerina

Bericht door Ballerina »

Pedofelie en Homofilie zijn twee totaal verschillende dingen. :roll:

Uiteraard zijn er mannen die zich aan jongetjes vergrijpen, maar hoeveel mannen zijn er niet die meisjes misbruiken. . . kom nou. :x
Plaats reactie