Je kan het origineel verkopen voor €8.500,- Vervolgens koop je bij den Hertog dat boekje voor €2,25. Heb je toch mooi € 8.497,75 winst :mrgreen:jvdg schreef:Dacht ik ook eens wat te verdienen.......... :mrgreen: :roll: :shock: :shock: :shock:memento schreef:Ah, dan is t werk al gedaan. Bespaart een hele hoop werk. Daarbij kan een grote uitgeverij als den Hertog een veel serieuzere oplage maken, waardoor ze veeel lagere prijzen bieden kunnen. €2,25 is een heel mooi prijsje toch?Bert Mulder schreef:Heb het al in het engels by Den Hertog besteld, kost 1,90, plus korto denk ik. Nederlands is duurder, 2,25memento schreef: Als je dit serieus bedoelt, kan ik je misschien wel helpen. Zeker een kopie-druk van het origineel is eenvoudig te realiseren, zonder al te veel kosten.
Even aangenomen dat je gaat voor een softcover en zélf scant, kom je uit tussen 10 a 15 EUR/boek bij een oplage van 10 stuks, aan kostprijs.
Dominees met baarden en snorren (en korte broek!)
Schön, aber......memento schreef:Je kan het origineel verkopen voor €8.500,- Vervolgens koop je bij den Hertog dat boekje voor €2,25. Heb je toch mooi € 8.497,75 winst :mrgreen:jvdg schreef:Dacht ik ook eens wat te verdienen.......... :mrgreen: :roll: :shock: :shock: :shock:memento schreef:Ah, dan is t werk al gedaan. Bespaart een hele hoop werk. Daarbij kan een grote uitgeverij als den Hertog een veel serieuzere oplage maken, waardoor ze veeel lagere prijzen bieden kunnen. €2,25 is een heel mooi prijsje toch?Bert Mulder schreef: Heb het al in het engels by Den Hertog besteld, kost 1,90, plus korto denk ik. Nederlands is duurder, 2,25
Als dit gelukt, ben ik bereid om 30% van de (netto-) winst af te staan aan het refoforum.
Memento: Zorg jij dan daarom voor de marketing?
De hamvraag is: Waarom zou Den Hertog € 8.500 bieden?
- Bert Mulder
- Contacteer:
Denk niet dat Den Hertog dat zal betalen, of ze moeten het weer kunnen verkopen voor € 10.000.jvdg schreef:Schön, aber......memento schreef:Je kan het origineel verkopen voor €8.500,- Vervolgens koop je bij den Hertog dat boekje voor €2,25. Heb je toch mooi € 8.497,75 winst :mrgreen:jvdg schreef:Dacht ik ook eens wat te verdienen.......... :mrgreen: :roll: :shock: :shock: :shock:memento schreef: Ah, dan is t werk al gedaan. Bespaart een hele hoop werk. Daarbij kan een grote uitgeverij als den Hertog een veel serieuzere oplage maken, waardoor ze veeel lagere prijzen bieden kunnen. €2,25 is een heel mooi prijsje toch?
Als dit gelukt, ben ik bereid om 30% van de (netto-) winst af te staan aan het refoforum.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Jij snapt het!Bert Mulder schreef:Denk niet dat Den Hertog dat zal betalen, of ze moeten het weer kunnen verkopen voor € 10.000.jvdg schreef:Schön, aber......memento schreef:Je kan het origineel verkopen voor €8.500,- Vervolgens koop je bij den Hertog dat boekje voor €2,25. Heb je toch mooi € 8.497,75 winst :mrgreen:jvdg schreef: Dacht ik ook eens wat te verdienen.......... :mrgreen: :roll: :shock: :shock: :shock:
Vandaar mij marketing verzoek.
Tot verleiding brengen? Om hard weg te lopen zeker! Althans bij mij thuis wordt mijn snor getolereerd maar een baard van twee dagen roept al vragen op.Ik ga nog verder, die baard van een man, hoe bijbels dan ook, kan vrouwen tot "verleiding" brengen.
ps. is deze soort van verleiding ook verkeerd?
Maar wie ben ik?
Het verleidings-argument voor baarden/snorren vind ik nogal raar. Ik denk dat we als we spreken over hoe ver je mag gaan met zaken die verleidelijk kunnen zijn, de regel moet zijn dat hetgeen fatsoen ons verbied open en bloot te dragen, dat dat ook niet onnodig uitdagend uitgestald moet worden.
Daarentegen, alles wat wij zonder schaamte open en bloot dragen kunnen (en haar, baarden en snorren vallen daar m.i. toch wel onder, of we moeten Burka's gaan invoeren), mag m.i. gewoon zonder gewetensbezwaren gedragen en mooi uitgedost (zei het in christelijke matigheid) worden
Daarentegen, alles wat wij zonder schaamte open en bloot dragen kunnen (en haar, baarden en snorren vallen daar m.i. toch wel onder, of we moeten Burka's gaan invoeren), mag m.i. gewoon zonder gewetensbezwaren gedragen en mooi uitgedost (zei het in christelijke matigheid) worden
- JolandaOudshoorn
- Oude-Waarheid
Foei Helma afknippenhelma schreef:Ach....
Eens werd ik opgebeld door een vrouw uit mijn gemeente; of ik voortaan mijn haar niet meer los wilde laten hangen
Ik bracht mannen in verleiding :shock:
dus, tja, wat moet je dan
Toch maar die vlechtingen des haars dan?
Of afknippen?

Misschien was die vrouw ziek

Tis nooit goed zeker
Re: Dominees met baarden en snorren (en korte broek!)
\Bert Mulder schreef:Mot je es effe hier kijke!
http://www.prca.org/Seminary/faculty.htm
http://www.prca.org/Missions/Philippines/spriensma.htm
http://www.prca.org/Missions/Ghana/miss ... t-home.htm
http://www.rfpa.org/downloads/8218.pdf
Als je hier op een vrije dag, terwijl het 30 graden is in een lange zwarte broek gaat lopen is er volgens mij al iets mis, als je in Ghana in een lange broek gaat lopen met die temperaturen daar, klopt er echt iets niet. Lang leve de dominees die nog een korte broek aan durven te trekken.... en de mensen die dat niet veroordelen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Nou, ik vind een staart soms net zo mooi als los haar. En korter haar kan ook mooi zijn. Wat een onzin... zo iemand maakt zelf allemaal waanbeelden, of is jaloers. Kweenie....helma schreef:Ach....
Eens werd ik opgebeld door een vrouw uit mijn gemeente; of ik voortaan mijn haar niet meer los wilde laten hangen
Ik bracht mannen in verleiding :shock:
dus, tja, wat moet je dan
Toch maar die vlechtingen des haars dan?
Of afknippen?
Ik zou geantwoord hebben: Lang haar is volgens de Bijbel de vrouw tot sieraad.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Wat is daar mis mee dan??Marnix schreef:
Als je hier op een vrije dag, terwijl het 30 graden is in een lange zwarte broek gaat lopen is er volgens mij al iets mis
Het is gruwelijk warm. WIj waren een keer op vakantie in Duitsland, was er een ger gem dominee ofzo in een huisje vlakbij, die liep constant in een zwart pak. Das toch nergens voor nodig?Henk Gijs Bert Willem Ary schreef:Wat is daar mis mee dan??Marnix schreef:
Als je hier op een vrije dag, terwijl het 30 graden is in een lange zwarte broek gaat lopen is er volgens mij al iets mis
Volgens mij zou die zelfs nog in een zwart pak gaan zwemmen ofzo...