'k ben wel 39; maar ben geen hond kwijt.....Tiberius schreef:Ben je je hond misschien kwijt?
------------------
Agent schiet hond neer
DEN HAAG - Een agent heeft vrijdagochtend op de Goudriaankade in Den Haag een hond doodgeschoten. Het dier had vlak daarvoor een andere hond doodgebeten en liep daarmee in zijn bek rond.
De 39-jarige eigenaresse van de pitbull-achtige is aangehouden, zo meldde een woordvoerster van de politie
http://www.nu.nl
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)??
Inmiddels snap ik het ook eigenlijk wel; dingen die je opschrijft worden ineens concreterHendrikus schreef:Wat let je om zo´n topic te openen?helma schreef:Waarom is er geen Topic: Mijn laatste verlies.......:
![]()
:
Of 't er druk zal worden is punt 2, maar jij kunt er dan in elk geval je verhaal kwijt. Zakdoek nodig trouwens?
doet het nog meer pijn......

maarre...bedankt voor je zakdoek
Zie de Grote Verlies-topic...............helma schreef:Inmiddels snap ik het ook eigenlijk wel; dingen die je opschrijft worden ineens concreterHendrikus schreef:Wat let je om zo´n topic te openen?helma schreef:Waarom is er geen Topic: Mijn laatste verlies.......:
![]()
:
Of 't er druk zal worden is punt 2, maar jij kunt er dan in elk geval je verhaal kwijt. Zakdoek nodig trouwens?
doet het nog meer pijn......:
![]()
:
![]()
- JolandaOudshoorn
Wow, een grote aanwinst :mrgreen:Petrus schreef:Zie de Grote Verlies-topic...............helma schreef:Inmiddels snap ik het ook eigenlijk wel; dingen die je opschrijft worden ineens concreterHendrikus schreef:Wat let je om zo´n topic te openen?helma schreef:Waarom is er geen Topic: Mijn laatste verlies.......:
![]()
:
doet het nog meer pijn......:
![]()
:
![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Oude-Waarheid
Hmm, is er dan wel op het scherpst van de snede onderhandeld over de financiële voorwaarden?memento schreef:Haha, om één klein advertentietje in het RD te kunnen plaatsen hebben we meer geld nodig dan we met een maandelange banner op het forum verdienen...Afgewezen schreef:Worden we nu ook gepromoot in het RD??memento schreef:Een banner van het RD voor bovenaan op t forum
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
heeeeeeeeeeeeeeeeee, dat had gegaan moet zijn volgens het principe "gelijk oversteken"......................................memento schreef:Haha, om één klein advertentietje in het RD te kunnen plaatsen hebben we meer geld nodig dan we met een maandelange banner op het forum verdienen...Afgewezen schreef:Worden we nu ook gepromoot in het RD??memento schreef:Een banner van het RD voor bovenaan op t forum