Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)??
- Bert Mulder
- Contacteer:
Pas op Petrus. Dat je niet in de zelfde zonde vervalt...Petrus schreef:allernieuwste aanwinst: opkomende bui van intense boosheid op zeer bepaalde figuren die een dergelijke houtaine houding ten toonspreiden dat je er razend van wordt..............
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Ik ga er op voorhand vanuit dat ik ongelijk kan hebben in mijn mening(en).....................en dat ik openlijk rekening wens te houden met ándere opvattingen dan de mijne. Niet mijn eigen mening is alleenzaligmakend, maar met vele ándere meningen hopen we érgens uit te komen waar we het wel zo ongeveer mee eens zouden kunnen zijn.Bert Mulder schreef:Pas op Petrus. Dat je niet in de zelfde zonde vervalt...Petrus schreef:allernieuwste aanwinst: opkomende bui van intense boosheid op zeer bepaalde figuren die een dergelijke houtaine houding ten toonspreiden dat je er razend van wordt..............
Slik er dan ook een maagbeschermer bijMister schreef:Ik slik liever diclophenac (ofzoiets) ;-)refo schreef:Terugstralen!Mister schreef:Een dijk van een rugpijn die doorstraalt tot in mijn rechtervoet...

Zantac erbij ;-)vlinder schreef:Slik er dan ook een maagbeschermer bijMister schreef:Ik slik liever diclophenac (ofzoiets) ;-)refo schreef:Terugstralen!Mister schreef:Een dijk van een rugpijn die doorstraalt tot in mijn rechtervoet...Ik ken bijna geen pijnstillers die slechter voor je maag zijn. (ze helpen wel fantastisch hoor!!)
Losec is beter...................ik gebruik het al meer dan 30 jaar 2 maal daags..........Mister schreef:Zantac erbij ;-)vlinder schreef:Slik er dan ook een maagbeschermer bijMister schreef:Ik slik liever diclophenac (ofzoiets) ;-)refo schreef: Terugstralen!Ik ken bijna geen pijnstillers die slechter voor je maag zijn. (ze helpen wel fantastisch hoor!!)
Petrus schreef:Losec is beter...................ik gebruik het al meer dan 30 jaar 2 maal daags..........Mister schreef:Zantac erbij ;-)vlinder schreef:Slik er dan ook een maagbeschermer bijMister schreef: Ik slik liever diclophenac (ofzoiets) ;-)Ik ken bijna geen pijnstillers die slechter voor je maag zijn. (ze helpen wel fantastisch hoor!!)
Je hebt er zoveel, pantazol, omeprazol zijn ook erg goeie, het is maar net wat je arts voorschrijft....
daarnaast kun je het soms over hetzelfde product hebben want hete ene is de stofnaam en de andere de handelsnaam en weer een ander wil zijn fabrieksnaam erbij en tenslotte heb je nog de soortnaam.
Ach toch, laat ik dat nu steeds gedacht hebben. Weer een roze droom in rook opgegaan :roll:vlinder schreef:I know, daarom zei ik het....heb bijna mijn studie klaar moest veel medicijn soorten leren...incl. mogelijke bijwerkingen en contra-indicaties.Tamarinde schreef:Idd. Omeprazol is hetzelfde als losec :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
en nee ik ben nog geeneens geneeskunde student :mrgreen:
wordt dat dan niet eens zoetjesaan tijd daarvoor//????????????? :shock: :shock: :shock:vlinder schreef:I know, daarom zei ik het....heb bijna mijn studie klaar moest veel medicijn soorten leren...incl. mogelijke bijwerkingen en contra-indicaties.Tamarinde schreef:Idd. Omeprazol is hetzelfde als losec :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
en nee ik ben nog geeneens geneeskunde student :mrgreen: