Zó, had je een extraatje deze week?Petrus schreef:De CD "de Rooden roepen" van het Amsterdamse koor "de Stem des Volks"....een uitgave van de VARA.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)??
Dat gezegde van haar vond hij ronduit GROF SCHANDALIG vandaar dat er ook van die verbaasde oogjes bij staan.Zosinus schreef:Petrus, waarom heb je eigenlijk een quote van Thatcher onder je bijdragen staan?Petrus schreef:De CD "de Rooden roepen" van het Amsterdamse koor "de Stem des Volks"....een uitgave van de VARA.
Nou, eerlijk gezegd had ik m'n vraagtekens erbij.Tamarinde schreef:Nee die kreeg hij kado, maar of ik er nou zo blij mee moet wezen??? :roll: :roll: :roll:Miepie schreef:Zó, had je een extraatje deze week?Petrus schreef:De CD "de Rooden roepen" van het Amsterdamse koor "de Stem des Volks"....een uitgave van de VARA.![]()
![]()
Hij loopt nu zeker de hele dag de Internationale (mee) te zingen? :mrgreen:Tamarinde schreef:Nee die kreeg hij kado, maar of ik er nou zo blij mee moet wezen??? :roll: :roll: :roll:Miepie schreef:Zó, had je een extraatje deze week?Petrus schreef:De CD "de Rooden roepen" van het Amsterdamse koor "de Stem des Volks"....een uitgave van de VARA.![]()
![]()
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
- Bert Mulder
- Contacteer:
dan moet hij het in elk geval:Tamarinde schreef:Dat gezegde van haar vond hij ronduit GROF SCHANDALIG vandaar dat er ook van die verbaasde oogjes bij staan.Zosinus schreef:Petrus, waarom heb je eigenlijk een quote van Thatcher onder je bijdragen staan?Petrus schreef:De CD "de Rooden roepen" van het Amsterdamse koor "de Stem des Volks"....een uitgave van de VARA.
1. juist spellen
2. alles in 1 taal, geen yankeedutch
3. what was the context?
Margaret Thatcher: "public transportation is for losers"
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Thatcher niet Tatcher
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.