Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)??

Lassie

Bericht door Lassie »

jvdg schreef:
Lassie schreef:
jvdg schreef:
Lassie schreef:Een gewonnen ronde bij bowlen.
Wat levert dat op, behalve trots? :lol:
zelfverzekerd zijn dat ik toch nog wel iets kan. :wink:
Jij hebt toch geen last van een MWC?
jawel.
jvdg

Bericht door jvdg »

Lassie schreef:
jvdg schreef:
Lassie schreef:
jvdg schreef: Wat levert dat op, behalve trots? :lol:
zelfverzekerd zijn dat ik toch nog wel iets kan. :wink:
Jij hebt toch geen last van een MWC?
jawel.
Beste, beste Lassie,

Weet je, dit mag niet!

Jij bent, ook al ken ik je niet, vólwaardig!!!!!
Unionist

Bericht door Unionist »

Lassie je bent een snoes. Als je dat maar weet!
Miepie

Bericht door Miepie »

Petrus schreef:Ten eerste is dit lieve hondebeest IDA, een (gesteriliseerd) teefje van 5 jaar jong, wat we (gratis) uit Limburg hebben opgehaald (inclusief grote hondenmand, riem en dierenpaspoort). Het is dus géén logé, maar ons nieuwe gezinslid............ze moest weg om ietwat onduidelijke redenen........dus om te voorkomen dat ze in handen van de fivisectie/vifisectie (doorhalen wat niet van toepassing is) zou vallen, én omdat we tóch al op zoek waren naar een kameraadje voor Lady...........hebben we haar opgehaald (na eerst een kennismakingsbezoek om te zien of het tussen die tweewel ging (en dat ging goed)......maar Lady is onmiskenbaar de baas.....ze hebben het uitgeknokt, maar Ida moest haar meerdere erkennen in Lady én heeft dat inmiddels aanvaard: ze heeft een groot ontzag voor Lady...als ze iets wil doen kijkt ze eerst of Lady het wel goed vindt!!
Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!

Dat wordt nóg een boterham minder eten dus:wink:
vlinder

Bericht door vlinder »

En roodachtig mitsgaders SCHOON van aanzien...... :wink: :D
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

Leuke avater (of avatar?) heb jij zeg Vlinder! Schattig! Zijn dat die babytjes van klei die pas in een of ander krantje stonden? Echt heel erg leuk!
Dat is vast jou nieuwste aanwinst...

[size]enne... zitten jij en Memento tegenwoordig samen achter de computer? Net als Petrus en Tamarinde! :lol:
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
vlinder

Bericht door vlinder »

edele strijdster schreef:Leuke avater (of avatar?) heb jij zeg Vlinder! Schattig! Zijn dat die babytjes van klei die pas in een of ander krantje stonden? Echt heel erg leuk!

[size]enne... zitten jij en Memento tegenwoordig samen achter de computer? Net als Petrus en Tamarinde! :lol:
Ik zit keihard aan mijn scriptie te blokken en op mijn klinische les. Ik heb refoforum open staan zodat ik af en toe ff kan ademen....Je wordt dit zo zat! Memento zit naast mij omdat ik anders niet doorwerk :D
Verder zitten we niet achter 1 pc maar er staan er hier 4 in 1 kamer, waarvan memento er nu 1 aan het repareren is. (Nerd :wink: )
Maar als je alletwee rf hebt open staan, hoef je niet actief te posten hoor, je kunt ook om het kwartier ffies bijlezen en weer wegklikken.....

En mijn nieuwste aanwinst is wederom een zak paaseitjes.....
die is nieuwer dan mijn avatar. Ik weet niet of het een kleibaby is, ik kwam hem gewoon tegen en vond hem ook schattig!!
edele strijdster

vlinder schreef:
edele strijdster schreef:Leuke avater (of avatar?) heb jij zeg Vlinder! Schattig! Zijn dat die babytjes van klei die pas in een of ander krantje stonden? Echt heel erg leuk!

Ik zit keihard aan mijn scriptie te blokken en op mijn klinische les. Ik heb refoforum open staan zodat ik af en toe ff kan ademen....Je wordt dit zo zat! Memento zit naast mij omdat ik anders niet doorwerk :D
Verder zitten we niet achter 1 pc maar er staan er hier 4 in 1 kamer, waarvan memento er nu 1 aan het repareren is. (Nerd :wink: )
Maar als je alletwee rf hebt open staan, hoef je niet actief te posten hoor, je kunt ook om het kwartier ffies bijlezen en weer wegklikken.....
Ja, daar heb je gelijk in...
Pfff.. succes met je scriptie! Is wel veel werk zeker? En dan ook nog tegelijkertijd een klinische les voorbereiden is wel veel in 1 keer.
Maar ja, je moet er wat voor over hebben om je diploma te halen..
Tenminste hieruit begrijp ik dat je nog op school zit....
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
vlinder

Bericht door vlinder »

Ben bijna klaar hoor, ben aan het afronden. Hoop in juni mijn diploma op te kunnen halen, tot zolang nog ffies blokken!!!

het is werken en leren. Voor school de scriptie en voor mijn werk een klinische les. Aangezien ik dit wilde combineren heb ik maar 1 onderwerp, scheelt veel werk! Maar ik geloof dat we wat off-topic gaan :mrgreen:
edele strijdster

vlinder schreef:Ben bijna klaar hoor, ben aan het afronden. Hoop in juni mijn diploma op te kunnen halen, tot zolang nog ffies blokken!!!

het is werken en leren. Voor school de scriptie en voor mijn werk een klinische les. Aangezien ik dit wilde combineren heb ik maar 1 onderwerp, scheelt veel werk! Maar ik geloof dat we wat off-topic gaan :mrgreen:
'k geloof het ook... :mrgreen: Hoewel ook een nieuwe aanwinst dalijk! Een scriptie die af is, een in elkaar gedraaide klinsiche les én een diploma in juni als alles goed gaat!
Succes ermee hoor!
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
vlinder

Bericht door vlinder »

edele strijdster schreef:
vlinder schreef:Ben bijna klaar hoor, ben aan het afronden. Hoop in juni mijn diploma op te kunnen halen, tot zolang nog ffies blokken!!!

'k geloof het ook... :mrgreen: Hoewel ook een nieuwe aanwinst dalijk! Een scriptie die af is, een in elkaar gedraaide klinsiche les én een diploma in juni als alles goed gaat!
Succes ermee hoor!
Bedankt :!: :!:
Lassie

Bericht door Lassie »

stuk of 8 (paar) sokken
douchegel (2 x)
deo
bloempot
2x ketting + oorbellen
een nep bolplant
vierkantbakje(voor kaarsjes)
panty
theedoeken
dikke panty
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Lassie schreef:stuk of 8 (paar) sokken
douchegel (2 x)
deo
bloempot
2x ketting + oorbellen
een nep bolplant
panty
theedoeken
dikke panty
Gefeliciteerd met je aankopen. Lekker wezen shoppen?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Boek: Te klein om over het hoofd te zien-waarom kinderen de grote toekomst zijn door Dr Wess Stafford
Een aanrader!! Ik ga zo nog even lekker verder lezen :P
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lassie

Bericht door Lassie »

JolandaOudshoorn schreef:
Lassie schreef:stuk of 8 (paar) sokken
douchegel (2 x)
deo
bloempot
2x ketting + oorbellen
een nep bolplant
panty
theedoeken
dikke panty
Gefeliciteerd met je aankopen. Lekker wezen shoppen?
ja heerlijk....

(wibra :oops: en de voordeelshop) :oops:
Gesloten