Forumnamen

JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Herman schreef:Ik heb hier op het forum geen nick. Tis wel leuk om ze te verzinnen, maar onderwerpen als op refoforum onderschijf ik toch liever met mijn eigen naam

Overigens sta ik hier of daar wel met door mijzelf verzonnen namen geregistreerd (als heikurainen en svänninen), maar die blijken via google gewoon hits op te leveren. :(
ik heb ook geen nick. Ik moet alleen zo lang typen als ik in wil loggen :(
Ik weet, mijn Verlosser leeft
jan03

Bericht door jan03 »

vlinder schreef:
Unionist schreef:Dat plaatje van jou vind ik echt afschuwelijk!!! (het is maar een mening :D )
Sluit ik me volledig bij aan..
Unionist

Bericht door Unionist »

Na 7 maart heb ik weer wat anders hoor. Beetje verdraagzaam zijn...
jan03

Bericht door jan03 »

Unionist schreef:Na 7 maart heb ik weer wat anders hoor. Beetje verdraagzaam zijn...
Uiteraard.
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

Vond dat vorige plaatje van Unionist wel grappig eigenwijs
maar dat is wel lang geleden :wink:
Unionist

Bericht door Unionist »

Ik ga me bezinnen op een nieuwe avatar. Misschien leg ik in een poll wel een selectie aan de andere forummers voor.
Adrianus

Bericht door Adrianus »

...
Laatst gewijzigd door Adrianus op 23 nov 2009, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
memento

Bericht door memento »

Adrianus schreef:We hebben er inmiddels twee nieuwe forummers bij (D-J en Leopard). Misschien kunnen die, als ze zich willen voorstellen, meteen even de keuze van hun nickname verklaren. Zo dacht ik bij D-J aan iemand die graag muziek ten gehore brengt, maar dat acht ik gezien de verdediging van zijn opa niet zo waarschijnlijk.
De Reformatorische Omroep heeft ook DJ's :D
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Unionist schreef:Ik ga me bezinnen op een nieuwe avatar. Misschien leg ik in een poll wel een selectie aan de andere forummers voor.
Gewoon lekker zo houden Unionist. Jij vertegenwoordigd ons vrouwvriendelijke CU-vriendelijke deel en die is niet zo groot :mrgreen:
D-J

Bericht door D-J »

Keuze van mijn naam is:

het zijn mn voorletters. Dirk-Jan
Petrus

Bericht door Petrus »

Unionist schreef:Ik ga me bezinnen op een nieuwe avatar. Misschien leg ik in een poll wel een selectie aan de andere forummers voor.
dan hebben we dezelfde plannen...........alleen leg ik die plannen niet ter inzage voor.................da's het verschil maatje.............. :mrgreen:
Leopard

Bericht door Leopard »

Adrianus schreef:We hebben er inmiddels twee nieuwe forummers bij (D-J en Leopard). Misschien kunnen die, als ze zich willen voorstellen, meteen even de keuze van hun nickname verklaren. Zo dacht ik bij D-J aan iemand die graag muziek ten gehore brengt, maar dat acht ik gezien de verdediging van zijn opa niet zo waarschijnlijk. Leopard kan het voornemen hebben als een tank over het forum te gaan walsen (z'n eerste posting kwam in elk geval deskundig over). We wachten af...
Geen gewals van mijn kant. Voor verklaring van de nick: avater.
Klomp

Bericht door Klomp »

In een ver verleden wilde ik een nickname die snel te typen was. Geen kans op spelfouten(moeilijke naam), kort (maar ook niet té kort, moet mooi blijven).
De letters zitten dicht bij elkaar op het toetsenbord. En het is natuurlijk een echt nederlands woord.

Dus ben ik het ook hier maar gaan gebruiken..
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

Petrus schreef:
Tamarinde schreef: Nou zo groen ben ik niet meer hoor. :roll:
joh, bij mij vergeleken kom je nog maar nét kijken.......jonge blom met groene blaadjes.........groentje................ :mrgreen:
Hallo???? we gaan toch niet schelden hé, ouwetje :wink: :wink: :wink: :P :P :P
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Tamarinde schreef:
Petrus schreef:
Tamarinde schreef: Nou zo groen ben ik niet meer hoor. :roll:
joh, bij mij vergeleken kom je nog maar nét kijken.......jonge blom met groene blaadjes.........groentje................ :mrgreen:
Hallo???? we gaan toch niet schelden hé, ouwetje :wink: :wink: :wink: :P :P :P
Ja Hallo, willen jullie je echtelijke ruzies niet op dit forum uitvechten!!! :mrgreen: :lol:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Plaats reactie