Forumnamen
Forumnamen
Ik vind de forumnamen altijd een bron van vermaak.
Je hebt hele pretentieuze namen zoals: Oude Waarheid, Moderne Gelovige, J.C. Philpot, refo, Johannes 3:16 en Oude Paden, edele strijdster, De waarheidsvriend, de orthodoxer, Refojongere, The Critical Brother.
Je hebt de namen met een depressievere inslag zoals: Afgewezen, uitgeworpen, Zonderling.
En je hebt namen van posters die je pas opvallen als je beter oplet: Rekcor (Rocker), Majorca en Orckie en al zijn bekende en onbekende verschijningen en zo zijn er meer die me ooit zijn opgevallen, maar ik kan ze even niet vinden.
En je hebt de afkortingen waar ik ook onder val.
Je hebt hele pretentieuze namen zoals: Oude Waarheid, Moderne Gelovige, J.C. Philpot, refo, Johannes 3:16 en Oude Paden, edele strijdster, De waarheidsvriend, de orthodoxer, Refojongere, The Critical Brother.
Je hebt de namen met een depressievere inslag zoals: Afgewezen, uitgeworpen, Zonderling.
En je hebt namen van posters die je pas opvallen als je beter oplet: Rekcor (Rocker), Majorca en Orckie en al zijn bekende en onbekende verschijningen en zo zijn er meer die me ooit zijn opgevallen, maar ik kan ze even niet vinden.
En je hebt de afkortingen waar ik ook onder val.
Mijn nickname heeft te maken met de plaats waar ik vaak te vinden ben: aan het klavier.
In Belgie is dat het toetsenbord van de PC. In Nederland is dat vooral het bedieningspaneel van de toetsinstrumenten. Voor mij is beide van toepassing.
Waar staat KAW voor?
In Belgie is dat het toetsenbord van de PC. In Nederland is dat vooral het bedieningspaneel van de toetsinstrumenten. Voor mij is beide van toepassing.
Waar staat KAW voor?
Laatst gewijzigd door Klavier op 28 feb 2007, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
"People often asked me: What is the secret of your succes? I answer always that I have no other secret but this, that I have preached the gospel, not about the gospel, but the gospel"
C.H. Spurgeon.
C.H. Spurgeon.
Re: Forumnamen
Die kan dr naam veranderen in 'Aangenomen' :roll:Kaw schreef: Je hebt de namen met een depressievere inslag zoals: Afgewezen