Ik weet niet wat jullie gaan doen....

Daphne

Ik weet niet wat jullie gaan doen....

Bericht door Daphne »

[align=center]maar ik ga mn tandjes poetsen :roll: :mrgreen: <---- tandpasta smile :wink: [/align]
Petrus

Bericht door Petrus »

ik ga zo ongeveer hetzelfde doen, en dan lekker knorren als een varken.........o ja, ik heb wat gegevens van atracties neergepoot..............
jvdg

Bericht door jvdg »

Petrus schreef:ik ga zo ongeveer hetzelfde doen, en dan lekker knorren als een varken.........o ja, ik heb wat gegevens van atracties neergepoot..............
En....goed geknord?

Wat is het effect van het neerpoten van de attracties?

In het voetspoor van memento is nu de blik gericht op het huren van een zaaltje, zodat we optimaal met elkaar kennis kunnen maken, bijpraten en de de al bestaande contacten kunnen uitbouwen c.q. bestendigen.
Petrus

Bericht door Petrus »

jvdg schreef:
Petrus schreef:ik ga zo ongeveer hetzelfde doen, en dan lekker knorren als een varken.........o ja, ik heb wat gegevens van atracties neergepoot..............
En....goed geknord?

.
Geknord als een hele kudde rozen.....tot rond 09.15 uur..........

en de reactie?? SCHRIKKKKKKKK van de prijzen..............
dusssssssssssssssss idd omzien naar een zaaltje, ik zal eens in de buurt hier rondvragen naar hurprijzen (we hebben in Ede hele goedkope zaken voor eten en drinken)
Gian

Bericht door Gian »

Zaaltje?

Komt er achthonderd man ofzo?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Petrus schreef:
jvdg schreef:
En....goed geknord?

.

dusssssssssssssssss idd omzien naar een zaaltje, ik zal eens in de buurt hier rondvragen naar hurprijzen (we hebben in Ede hele goedkope zaken voor eten en drinken)
Zaal Floor in Lunteren een idee?
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Petrus schreef:
jvdg schreef:
En....goed geknord?

.

Zaal Floor in Lunteren een idee?
Lassie

Bericht door Lassie »

.....m'n koffie zet apparaat ontkalken..... 8)
Petrus

Bericht door Petrus »

....................maar ik ga nu tóch eens Lady uitlaten (al is het in de stromende regen.... :? ........maar jah...Lady kan niet zoals wij even naar het toilet gaan..... :mrgreen: )
Lassie

Bericht door Lassie »

Petrus schreef:....................maar ik ga nu tóch eens Lady uitlaten (al is het in de stromende regen.... :? ........maar jah...Lady kan niet zoals wij even naar het toilet gaan..... :mrgreen: )
je zou het kunnen uitproberen.
Petrus

Bericht door Petrus »

Lassie schreef:
Petrus schreef:....................maar ik ga nu tóch eens Lady uitlaten (al is het in de stromende regen.... :? ........maar jah...Lady kan niet zoals wij even naar het toilet gaan..... :mrgreen: )
Zie je het al vóór je: een hond op het toilet???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Adorote

Bericht door Adorote »

Petrus schreef:
Lassie schreef:
Zie je het al vóór je: een hond op het toilet???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

DRESSEUR Petrus DRESSEUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Petrus

Bericht door Petrus »

..........maar ik ga een Vodka inschenken..........PROOST!!
Petrus

Bericht door Petrus »

..........maar óns weekend is halverwege, dus gaan we zo langzamerhand onze vlooienzak maar eens opzoeken......... :mrgreen: :arrow:

see you at the other site of sunday.....have a good day!!
Marnix

Bericht door Marnix »

Maar ik zit alweer een half uur op het werk en ga zo aan de slag :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Plaats reactie