Vandaag begin van de 40 dagentijd een tijd van boete en inkeer en vasten , en het over denken van het Lijden des Heren, zoook de vergangelijkheid van het aardse leven , het as kruis maakt ons dat duidelijk. Uit stof zijt gij en tot stof zult gij weder keren bekeert u!!!!
Zo mogen we opgaan naar Witte Donderdag Goede Vrijdag Stille Zaterdag en PASEN, en Hem loven en danken Jezus Christus die verrezen is en voor Eeuwig overwonnen heeft;REX CHRISTUS.
Jezus ALLEEN.
40DAGENTIJD
hier was al een topic over toch?
Ik weet nog een goede manier van vasten. Minder overbodige topics openen :roll:
Ik weet nog een goede manier van vasten. Minder overbodige topics openen :roll:

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
Re: 40DAGENTIJD
Even nieuwsgierig, maar heb jij als roomse ook carnaval gevierd?Adorote schreef:Vandaag begin van de 40 dagentijd een tijd van boete en inkeer en vasten , en het over denken van het Lijden des Heren, zoook de vergangelijkheid van het aardse leven , het as kruis maakt ons dat duidelijk. Uit stof zijt gij en tot stof zult gij weder keren bekeert u!!!!
Zo mogen we opgaan naar Witte Donderdag Goede Vrijdag Stille Zaterdag en PASEN, en Hem loven en danken Jezus Christus die verrezen is en voor Eeuwig overwonnen heeft;REX CHRISTUS.
Jezus ALLEEN.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Re: 40DAGENTIJD
JolandaOudshoorn schreef:Even nieuwsgierig, maar heb jij als roomse ook carnaval gevierd?Adorote schreef:Vandaag begin van de 40 dagentijd een tijd van boete en inkeer en vasten , en het over denken van het Lijden des Heren, zoook de vergangelijkheid van het aardse leven , het as kruis maakt ons dat duidelijk. Uit stof zijt gij en tot stof zult gij weder keren bekeert u!!!!
Jezus ALLEEN.
Wie zegt dat ik rooms zou zijn.
Deze draad gaat over de 40 dagen tijd, meer niet.