Jongedames die nog geen kinderen hebben: OPGELET!!!
Jongedames die nog geen kinderen hebben: OPGELET!!!
Uit het RD:
Onderzoek: Vis tijdens zwangerschap maakt kind slimmer
WASHINGTON (ANP/RTR) – Kinderen van moeders die tijdens hun zwangerschap veel vis en ander zeevoedsel hebben gegeten, zijn intelligenter. De kinderen zijn ook beter in staat allerlei vaardigheden te ontwikkelen dan kinderen waarvan moeders dit niet hebben gedaan.
Dit blijkt uit een onderzoek verricht door de Amerikaanse Nationale Gezondheidsinstituten (National Institutes of Health). De onderzoekers noemden de resultaten donderdag verrassend.
De uitkomst van het onderzoek staat lijnrecht tegenover de nu geldende gedachte dat vis tijdens de zwangerschap slecht is voor het ongeboren kind omdat het kwik in vis schadelijk zou zijn voor de ontwikkeling van het zenuwstelsel.
Zeevoedsel bevat juist essentiële bestanddelen die nodig zijn voor de ontwikkeling van hersenen, aldus onderzoeker Joseph Hibbeln. Het onderzoek volgde 8000 Britse vrouwen die tijdens hun zwangerschap ruim drie ons vis per dag aten.
Dus meiden..................VIS ETEN TOT JE ER BIJ NEERPLOFT!!!
Onderzoek: Vis tijdens zwangerschap maakt kind slimmer
WASHINGTON (ANP/RTR) – Kinderen van moeders die tijdens hun zwangerschap veel vis en ander zeevoedsel hebben gegeten, zijn intelligenter. De kinderen zijn ook beter in staat allerlei vaardigheden te ontwikkelen dan kinderen waarvan moeders dit niet hebben gedaan.
Dit blijkt uit een onderzoek verricht door de Amerikaanse Nationale Gezondheidsinstituten (National Institutes of Health). De onderzoekers noemden de resultaten donderdag verrassend.
De uitkomst van het onderzoek staat lijnrecht tegenover de nu geldende gedachte dat vis tijdens de zwangerschap slecht is voor het ongeboren kind omdat het kwik in vis schadelijk zou zijn voor de ontwikkeling van het zenuwstelsel.
Zeevoedsel bevat juist essentiële bestanddelen die nodig zijn voor de ontwikkeling van hersenen, aldus onderzoeker Joseph Hibbeln. Het onderzoek volgde 8000 Britse vrouwen die tijdens hun zwangerschap ruim drie ons vis per dag aten.
Dus meiden..................VIS ETEN TOT JE ER BIJ NEERPLOFT!!!
- jakobmarin
ik geloof niet dat ik slimmer ben dan anderen :mrgreen:
beetje onzin dus
beetje onzin dus
Als terugkijken pijn doet...
en vooruitkijken je bang maakt...
kijk dan naast je:
Ik ga met je mee,
Ik ben altijd bij je, alle dagen
mijn weblog
kijk dan naast je:
Ik ga met je mee,
mijn weblog
nee, daarom geloof ik het artikel niet :mrgreen:
maar goed, serieus: hoeveel vis moet een moeder eten om slimmere kinderen te krijgen?
maar goed, serieus: hoeveel vis moet een moeder eten om slimmere kinderen te krijgen?
kijk dan naast je:
Ik ga met je mee,
mijn weblog
kijk dan naast je:
Ik ga met je mee,
mijn weblog
de vis zou na een week de strót uitkomen...............één dag JA, 2 dagen PRIMA, 3 dagen wordt al minder, na 4 dagen gaat het tegenstaan en de vijfde dag wordt je straalmisselijk.................refo schreef:3 ons per dag.MW schreef:nee, daarom geloof ik het artikel niet :mrgreen:
(vriedelijkheid straalt er af refo)
hoeft niet hoor, voorbeeltje
dag 1: gerookte zalm
dag 2: makreel
dag 3: gebakken tongetje
dag 4: haal je een bakje kibbeling
dag 5: gestoofd scholletje
dag 6: zoute haring
dag 7: zuur haringtje
genoeg variatie mogelijk, dus misselijk hoef je er nog niet van te worden
kijk dan naast je:
Ik ga met je mee,
mijn weblog
kijk dan naast je:
Ik ga met je mee,
mijn weblog
Jaja, maar 3 ons elke dag aan ?????????MW schreef:(vriedelijkheid straalt er af refo)
3 ons lijkt meer dan dat het is
kijk dan naast je:
Ik ga met je mee,
mijn weblog
kijk dan naast je:
Ik ga met je mee,
mijn weblog
- Bert Mulder
- Contacteer:
zal het even opzoeken, denk dat 3 ounces per dag moet zijn, dus ongeveer 84 gram
even terzijde, ik hou helemaal niet van vis, behalve een lekkere gerookte paling.
even terzijde, ik hou helemaal niet van vis, behalve een lekkere gerookte paling.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.