Wat drink je op dit moment? (zuipschuiteeeeeeeeeen!!)
- Bert Mulder
- Contacteer:
drankorgels!
ok, nu ben ik hypocriet
lust graag een Stella, of een glaasje riesling, of donkere rum, of Kahlua, of een lekker oude cognac.
Hoewel port ook best zou smaken. Ook het Ierse bier Harp is erg lekker
ok, nu ben ik hypocriet
lust graag een Stella, of een glaasje riesling, of donkere rum, of Kahlua, of een lekker oude cognac.
Hoewel port ook best zou smaken. Ook het Ierse bier Harp is erg lekker
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Twee glazen per dag wijn of bier bij de maaltijd in de avond nog een glas bij het lezen van een mooi geschrift of dichtbundel worden de meesten mensen oud bij, en vooral blijven lachen .Miepie schreef:Toe maar, het gros is doordeweeks aan de alcohol.....
ik houd het doordeweeks maar bij een sapje; roosvicee multivit perzik.
Adorote schreef: Twee glazen per dag wijn of bier bij de maaltijd in de avond nog een glas bij het lezen van een mooi geschrift of dichtbundel worden de meesten mensen oud bij, en vooral blijven lachen .
Kán dat?????? lachen in stilte? of is dat wat ze noemen: lachen in het vuistje met een glas wijn in het andere knuistje?????????
- Miscanthus
- Miscanthus
Lekker rood wijntje. Komt uit Spanje en heet Santo Emilio. Is getipt als lekkere wijn door een of andere wijnkenner voor wijnen onder de 5 euro. Deze is 1.99 bij Dirck III. Aanrader!!
Ik had hiervoor altijd Pampas. Die begon ook bij 1,99. Werd ontzettend veel verkocht. Kost inmiddels 2,49. Prijsstijging van 25 procent in 1 jaar!
:
Ik had hiervoor altijd Pampas. Die begon ook bij 1,99. Werd ontzettend veel verkocht. Kost inmiddels 2,49. Prijsstijging van 25 procent in 1 jaar!

- Bert Mulder
- Contacteer:
wow, dat is goedkoop. Meeste wijn begint hier rond $10 voor 75ccBJD schreef:Lekker rood wijntje. Komt uit Spanje en heet Santo Emilio. Is getipt als lekkere wijn door een of andere wijnkenner voor wijnen onder de 5 euro. Deze is 1.99 bij Dirck III. Aanrader!!
Ik had hiervoor altijd Pampas. Die begon ook bij 1,99. Werd ontzettend veel verkocht. Kost inmiddels 2,49. Prijsstijging van 25 procent in 1 jaar! :cry:
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Een reden temeer voor emigratie naar good old Nederland :mrgreen:Bert Mulder schreef:wow, dat is goedkoop. Meeste wijn begint hier rond $10 voor 75ccBJD schreef:Lekker rood wijntje. Komt uit Spanje en heet Santo Emilio. Is getipt als lekkere wijn door een of andere wijnkenner voor wijnen onder de 5 euro. Deze is 1.99 bij Dirck III. Aanrader!!
Ik had hiervoor altijd Pampas. Die begon ook bij 1,99. Werd ontzettend veel verkocht. Kost inmiddels 2,49. Prijsstijging van 25 procent in 1 jaar!:
Ik ben denk joris 12pinter.jvdg schreef:Braaf, ga zo door!Gian schreef:Melk
Let je wel op Joris Driepinter?
Nee, bier heb ik al op, en als ik dan nog een tostie nuttig drink ik er graag een glas melk bij. Bier en melk, dat slaapt geweldig!
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.