Stemwijzer
Na van de schrik te zijn bekomen (het zijn ook wel stellingen waarover je misschien nooit hebt nagedacht), heb ik de stemwijzer wederom ingevuld en ziedaar:
ChristenUnie/SGP
Noord-Holland Anders/De Groenen
GroenLinks
D66
Partij voor de Dieren
SP
VVD
Ouderenpartij NH/VSP (wat betekent VSP?)
CDA
PvdA
Maar dan staat GroenLinks toch nog op nr.3 :shock: (stond nl. eerst op 1)
ChristenUnie/SGP
Noord-Holland Anders/De Groenen
GroenLinks
D66
Partij voor de Dieren
SP
VVD
Ouderenpartij NH/VSP (wat betekent VSP?)
CDA
PvdA
Maar dan staat GroenLinks toch nog op nr.3 :shock: (stond nl. eerst op 1)
:shock: Bij mij ook al Partij voor de Dieren op plaats 3!
Ze lijken goed te scoren, of vergis ik me.
Vraag me af waar dat in zit, want ook bij mij geen vraag over dieren gezien.
Wel over boeren. Komt de Partij voor de Dieren eigenlijk ook voor de boeren in actie, wat misschien hun 'populariteit' in de stemwijzer verklaart?
Dát zou ik nou eens moeten uitzoeken.
Overigens op 1 CU en 2 CDA. SGP op 5, onder GroenLinks.
Verrassend allemaal.
Goed ook dat het mijn keuze niet bepaalt...
Ze lijken goed te scoren, of vergis ik me.
Vraag me af waar dat in zit, want ook bij mij geen vraag over dieren gezien.
Wel over boeren. Komt de Partij voor de Dieren eigenlijk ook voor de boeren in actie, wat misschien hun 'populariteit' in de stemwijzer verklaart?
Dát zou ik nou eens moeten uitzoeken.
Overigens op 1 CU en 2 CDA. SGP op 5, onder GroenLinks.
Verrassend allemaal.
Goed ook dat het mijn keuze niet bepaalt...
Als je het landelijk programma van de PvdD bekijkt zie je dat de boeren van de meeste "dierenmishandeling" de schuld krijgen.Ma Vis schreef: Wel over boeren. Komt de Partij voor de Dieren eigenlijk ook voor de boeren in actie, wat misschien hun 'populariteit' in de stemwijzer verklaart?
De boeren willen ze het liefst ophokken.
De èchte Partij voor de Boeren (PvdB) is de SGP.
Foutje.....de enige échte partij voor de boeren is en blijft de Boerenpartij van de onvergetelijke Boer Koekoek..................jvdg schreef:Als je het landelijk programma van de PvdD bekijkt zie je dat de boeren van de meeste "dierenmishandeling" de schuld krijgen.Ma Vis schreef: Wel over boeren. Komt de Partij voor de Dieren eigenlijk ook voor de boeren in actie, wat misschien hun 'populariteit' in de stemwijzer verklaart?
De boeren willen ze het liefst ophokken.
De èchte Partij voor de Boeren (PvdB) is de SGP.
In die tijd hadden we meneer Joop den Uyl:Hendrikus schreef:"Menear de voarzitter.... ik kraig ook nooit geen beurt!" :mrgreen:Petrus schreef:de onvergetelijke Boer Koekoek..................[/b]
Twee dingen:
1) Meneer Koekoek: wat zou u doen als u de honderdduizend had gewonnen: Natell'n
2) Meneer Koekoek, waarom moet Nederland 1 meter opgehoogd worden? Dan hoev'n de boer'n niet zo diep te bukk'n.
En tot slot, na langdurig oreren door meneer Koekoek over de varkenspest en de ruilverkaveling reageerde een kamerlid (ik dacht van PvdA zijde): Laat die ruilverkaveling van boer Koekoek de varkenspest krijgen.........
't Is historisch!
Historisch én hilarisch........de Kamer zat zich acuut te benatten (en iid van PvdA-zijde) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:jvdg schreef:
En tot slot, na langdurig oreren door meneer Koekoek over de varkenspest en de ruilverkaveling reageerde een kamerlid (ik dacht van PvdA zijde): Laat die ruilverkaveling van boer Koekoek de varkenspest krijgen.........
't Is historisch!
jvdg schreef:In die tijd hadden we meneer Joop den Uyl:Hendrikus schreef:"Menear de voarzitter.... ik kraig ook nooit geen beurt!" :mrgreen:Petrus schreef:de onvergetelijke Boer Koekoek..................[/b]
Twee dingen:
1) Meneer Koekoek: wat zou u doen als u de honderdduizend had gewonnen: Natell'n
2) Meneer Koekoek, waarom moet Nederland 1 meter opgehoogd worden? Dan hoev'n de boer'n niet zo diep te bukk'n.
't Is historisch!
Boer Koekoek moet terug in de kamer en dan als kamer voorzitter.
Gaat ietwat lastig Adorote...............ik dénk dat je het één en ander gemist heb over zijn uitvaart.Adorote schreef:jvdg schreef:In die tijd hadden we meneer Joop den Uyl:Hendrikus schreef:"Menear de voarzitter.... ik kraig ook nooit geen beurt!" :mrgreen:Petrus schreef:de onvergetelijke Boer Koekoek..................[/b]
Twee dingen:
't Is historisch!
Boer Koekoek moet terug in de kamer en dan als kamer voorzitter.