We zullen je missen
Welke muziek beluister je nu? [3]
Moeten ze maar eens bij "onze" Johann Sebastian Bach gaan vragen waarom hij geen nummers boven Bachwerken zet :mrgreen:Mister schreef:Ik luister nu met afgrijzen naar de RO.
Hoor de presentator nl net zeggen dat de BWV nummers (Schmiedernummers) door Bach boven zijn muziekstukken zijn gezet... :shock: :shock:
Sorry, dan nu maar weer tijd voor een CD'tje...
En constant hakkelen over allerhande dingen die hij voor zijn neus zo op kan lezen....................AFGRIJSELIJK, hoe hebben ze zo'n man willen aannemen.....................hij is een copmplete aanfluiting.....Mister schreef:Ik luister nu met afgrijzen naar de RO.
Hoor de presentator nl net zeggen dat de BWV nummers (Schmiedernummers) door Bach boven zijn muziekstukken zijn gezet... :shock: :shock:
Sorry, dan nu maar weer tijd voor een CD'tje...
ik heb na een kwartier hakkelen hem z'n nek maar omgedraaid en ijlings uitgeweken naar http://www.choiceradio.com .,..........lekker continue klassiek zonder stom geouweneel er tussen door, én complete muziekstukken (dus geen kleine fragmeneten zoals bij classicfm.)
info@reformatorischeomroep.nlMister schreef:Kan helaas geen mailadres vinden van de RO, anders zou ik ze toch ff mailen.
Laat even het antwoord weten, aub.
Ik erger me al tijden groen aan die kerel.
mailen uit naam van een flink deel van de forummers van Refoforum...................Tiberius schreef:info@reformatorischeomroep.nlMister schreef:Kan helaas geen mailadres vinden van de RO, anders zou ik ze toch ff mailen.
Laat even het antwoord weten, aub.
Ik erger me al tijden groen aan die kerel.
- J.C. Philpot
Hoorspel Olie B. Bommel (download de mp3's dagelijks op: http://www.hoorspelbommel.nl).
Bij de RO worden ze denk ik op hun stem aangenomen :mrgreen:
Van mij mogen ze non-stop muziek draaien zonder aankondigen.
Maar even vermelden op de website wat er het afgelopen uur gedraaid werd is misschien wel handig.
En komt er een nummer wat je minder mooi vind, dan draai je je speakers even uit want smaken verschillen nu eenmal
Van mij mogen ze non-stop muziek draaien zonder aankondigen.
Maar even vermelden op de website wat er het afgelopen uur gedraaid werd is misschien wel handig.
En komt er een nummer wat je minder mooi vind, dan draai je je speakers even uit want smaken verschillen nu eenmal