Op Lassie natuurlijk.JolandaOudshoorn schreef:Slaat dit nu op jezelf of op de lieftallige Lassie?????Petrus schreef:Kruidje-roer-me-niet????????
Welke muziek beluister je nu? [3]
tsja, dan ken je mij nog niet genoeg.jvdg schreef:Lassie: als ik moet samenvatten wat ik over jou heb gelezen en gezien, moet ik concluderen dat je onweerstaanbaar bent.Lassie schreef:Meisjes met de rode haren....
*lalalaaa*... :mrgreen:
Ik begrijp dan ook niet dat je nog als "vrije meid" door het leven gaat.
Ach, wat mis ik in mijn (onze) kennis van jou voorzover (nog) niet geopenbaard op dit forum?Lassie schreef:tsja, dan ken je mij nog niet genoeg.jvdg schreef:Lassie: als ik moet samenvatten wat ik over jou heb gelezen en gezien, moet ik concluderen dat je onweerstaanbaar bent.Lassie schreef:Meisjes met de rode haren....
heel veel!!!!jvdg schreef:Ach, wat mis ik in mijn (onze) kennis van jou voorzover (nog) niet geopenbaard op dit forum?Lassie schreef:tsja, dan ken je mij nog niet genoeg.jvdg schreef:Lassie: als ik moet samenvatten wat ik over jou heb gelezen en gezien, moet ik concluderen dat je onweerstaanbaar bent.Lassie schreef:Meisjes met de rode haren....
Dus een mysterieuze vrouw, zoals alle vrouwen...... :roll:Lassie schreef:heel veel!!!!jvdg schreef:Ach, wat mis ik in mijn (onze) kennis van jou voorzover (nog) niet geopenbaard op dit forum?Lassie schreef:tsja, dan ken je mij nog niet genoeg.jvdg schreef: Lassie: als ik moet samenvatten wat ik over jou heb gelezen en gezien, moet ik concluderen dat je onweerstaanbaar bent.
En derhalve, ik zeg het weer: onweerstaanbaar!
precies..... maar of ik mysterieus ben. tsja. geen idee. ik dacht van niet.jvdg schreef:Dus een mysterieuze vrouw, zoals alle vrouwen...... :roll:Lassie schreef:heel veel!!!!jvdg schreef:Ach, wat mis ik in mijn (onze) kennis van jou voorzover (nog) niet geopenbaard op dit forum?Lassie schreef: tsja, dan ken je mij nog niet genoeg.
En derhalve, ik zeg het weer: onweerstaanbaar!
08:36 6:17 Johannes BrahmsPetrus schreef:Lekkere pretentieloze, licht verteerbare, klassieke kost............
Symfonie no. 4 op. 98 (3)
Kurt Masur - New York Philharmonic Orchestra
Als daar straks Brahms 4 voorbij komt, of
09:09 4:19 Simeon ten Holt
Canto ostinato (gedeelte)
Kees Wieringa piano
iets later zelfs Simeon ten Holt, kun je toch moeilijk spreken van pretentieloze, licht verteerbare kost 8)
Maar goed, de rest van de programmering voldoet wél aan je beschrijving :mrgreen:
http://www.homepage.oninet.pt/862mch/rsetg.htm
RadioSet dus, Gregoriaanse muziek, plain chant. Zeer rustgevend, ook midden in de nacht.
RadioSet dus, Gregoriaanse muziek, plain chant. Zeer rustgevend, ook midden in de nacht.