Is dit Normaal?

Mister
Administrator

Bericht door Mister »

johann sebastian schreef:
Mister schreef:

't Is natuurlijk wel een eind rijden vanuit Leipzig, maar jij bent er ook dan?? :wink:
Ik ben er niet bij.
Kun je er ook niet objectief over zijn he??
johann sebastian

Bericht door johann sebastian »

Mister schreef:
Mister schreef:

't Is natuurlijk wel een eind rijden vanuit Leipzig, maar jij bent er ook dan?? :wink:
Ik ben er niet bij.
Kun je er ook niet objectief over zijn he??
Ik was in Heemse en ben niet in Tiel. That's it!
Josephus

Bericht door Josephus »

johann sebastian schreef:Jan Zwart die 'een profeet op de orgelbank' was.
Lees hierover eens dit artikel!
johann sebastian

Josephus schreef:
johann sebastian schreef:Jan Zwart die 'een profeet op de orgelbank' was.
Lees hierover eens dit artikel!
Bedankt! Mooi en duidelijk artikel. Ik dacht inderdaad dat de uitspraak bij Zwart zelf vandaan kwam, maar dat is dus inderdaad niet zo.
Wat voor mij persoonlijk niet wegneemt dat ik de mening ben toegedaan, dat je als organist wel degelijk moet trachten aan te sluiten op de preek met bijpassende koraalmuziek.
Josephus

Bericht door Josephus »

johann sebastian schreef:Wat voor mij persoonlijk niet wegneemt dat ik de mening ben toegedaan, dat je als organist wel degelijk moet trachten aan te sluiten op de preek met bijpassende koraalmuziek.
Daar heb ik op zich niets op tegen, maar daar is toch al vaak ruimte voor bij het meditatieve orgelspel na de preek? Al verschilt dat natuurlijk ook per kerk(verband).
johann sebastian

Josephus schreef:
johann sebastian schreef:Wat voor mij persoonlijk niet wegneemt dat ik de mening ben toegedaan, dat je als organist wel degelijk moet trachten aan te sluiten op de preek met bijpassende koraalmuziek.
Daar heb ik op zich niets op tegen, maar daar is toch al vaak ruimte voor bij het meditatieve orgelspel na de preek? Al verschilt dat natuurlijk ook per kerk(verband).
Zijn er (bijvoorbeeld) Ger.Gem.'en waar de organist meditatief orgelspel laat horen, na de preek?
johann sebastian

Tiberius schreef:
johann sebastian schreef:Ik praat goed wat er in Heemse gebeurde, tijdens het concert op 6 januari.
Ok, duidelijk.

Jouw antwoord op de vraag van de topicstarter (Is dit Normaal / gepast?) is: ja.
Het antwoord van anderen die hier posten, waaronder ik, is: nee.
Je kan me proberen in de mond te leggen wat je wilt, m'n beste Tiberius.
Jij ziet het zwart - wit. Prima!
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Tiberius schreef:
johann sebastian schreef:Ik praat goed wat er in Heemse gebeurde, tijdens het concert op 6 januari.
Ok, duidelijk.

Jouw antwoord op de vraag van de topicstarter (Is dit Normaal / gepast?) is: ja.
Het antwoord van anderen die hier posten, waaronder ik, is: nee.
Je kan me proberen in de mond te leggen wat je wilt, m'n beste Tiberius.
Jij ziet het zwart - wit. Prima!
Verkeerde zaken wegnuanceren is niet mijn sterkste punt, nee.
Daar heb ik al genoeg narigheid van gezien.
johann sebastian

Tiberius schreef:
Dat zou kunnen. Ik heb ook hele goede dingen mogen zien door nuances aan te brengen.
In dit geval is het zo, dat ik het belang groter acht hoe de kerk (God's huis) er bij ons van binnen uitziet.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Tiberius schreef:
Dat zou kunnen. Ik heb ook hele goede dingen mogen zien door nuances aan te brengen.
In dit geval is het zo, dat ik het belang groter acht hoe de kerk (God's huis) er bij ons van binnen uitziet.
Klopt.
Al creëer je nu zelf een tegenstelling, waarmee je allerlei verkeerde toestanden goed kan praten. Dan is de redenering: als de binnenkant maar goed is, kan de rest er wel mee door.

Verder begrijp ik nog steeds niet, waarom je hier (als een STORMZWEEP :wink: ) ongepaste zaken probeert te verdedigen.
johann sebastian

Tiberius schreef:
Al creëer je nu zelf een tegenstelling, waarmee je allerlei verkeerde toestanden goed kan praten. Dan is de redenering: als de binnenkant maar goed is, kan de rest er wel mee door.

Verder begrijp ik nog steeds niet, waarom je hier (als een STORMZWEEP :wink: ) ongepaste zaken probeert te verdedigen.
Het gevaar is nog groter als het andersom is: als de buitenkant maar goed is, kan de binnenkant er wel mee door.

Een uitleg omtrent je tweede alinea had ik al eerder gegeven. Een kennis maakte me opmerkzaam omtrent het hier geplaatste onderwerp en omdat ik bij het concert aanwezig heb ik mijn mening gegeven.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

johann sebastian schreef:Het gevaar is nog groter als het andersom is: als de buitenkant maar goed is, kan de binnenkant er wel mee door.
Ook dat is een klip, ja.
Al zie ik jou daar in dit topic niet op af stevenen. :wink:
johann sebastian schreef:Een uitleg omtrent je tweede alinea had ik al eerder gegeven. Een kennis maakte me opmerkzaam omtrent het hier geplaatste onderwerp en omdat ik bij het concert aanwezig heb ik mijn mening gegeven.
Was het geen vriend?
johann sebastian

Tiberius schreef:
Was het geen vriend?
Een metgezel.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Tiberius schreef:
Was het geen vriend?
Een metgezel.
Niet spotten, a.u.b! Je zit hier op een serieus forum.

Ik ben aan het onderzoeken of de door jan03 geïnsinueerde tactiek op waarheid berust.
johann sebastian

Tiberius schreef:
Tiberius schreef:
Was het geen vriend?
Een metgezel.
Niet spotten, a.u.b! Je zit hier op een serieus forum.

Ik ben aan het onderzoeken of de door jan03 geïnsinueerde tactiek op waarheid berust.
Hoe bedoel je, spotten? Ik ben zeer serieus! Waarom zou 'vriend' wel mogen en 'metgezel' niet? Je terechtwijzing ontgaat mij volledig.

Typisch toch, dat ik een vriend zou moeten zijn van JV of MM. Ik geef gewoon mijn mening.
Plaats reactie