Ik kan niet ontdekken hoe dicht bij het vuur, maar ook dit is een tactiek die MM twintig jaar geleden al toepaste. Als er een negatieve recentie in het RD stond liet hij al zijn vriendne en kennissen ingezonden brieven sturen..Kaw schreef:Johann Sebastian,
Jij zit echt wel dichter bij het vuur als dat je voor wil laten komen .
Is dit Normaal?
Nu maar weer terug naar het onderwerp. Ik erken dat ik verantwoordelijk ben voor de afbuiging overigens.
Ik denk dat de oude centrale vraag was: Is dit normaal dat er (improvisaties op) wereldse muziek gespeelt worden in de kerk?
Ik denk dat de oude centrale vraag was: Is dit normaal dat er (improvisaties op) wereldse muziek gespeelt worden in de kerk?
Laatst gewijzigd door Kaw op 10 jan 2007, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Kan je dit onderbouwen, voorzover het al iets met de discussie te maken heeft?jan03 schreef:
Ik kan niet ontdekken hoe dicht bij het vuur, maar ook dit is een tactiek die MM twintig jaar geleden al toepaste. Als er een negatieve recentie in het RD stond liet hij al zijn vriendne en kennissen ingezonden brieven sturen..
Ik denk niet dat iemand dat zou willen beweren. Toch speel ik dit lied nooit vanuit mezelf op deze melodie en als het gevraagd wordt met enige frisse tegenzin.johann sebastian schreef:Terzijde: zou het dan zo zijn, dat wanneer we 'Wat de toekomst brengen moge' op de melodie van 'The Rose' zingen, daar geen zegen op kan rusten?
Wellicht ben ik mede verantwoordelijk, Kaw.Kaw schreef:Nu maar weer terug naar het onderwerp. Ik erken dat ik verantwoordelijk ben voor de afbuiging overigens.
Je vat het juist samen.
Het zal een zaak blijven waarbij voor diverse meningen wat te zeggen valt.
En dan komt het erop neer, dat een ieder in z'n eigen gemoed ten volle verzekerd zal moeten zijn!
Geen idee. Veel koren gebruiken het. Er zijn diverse bewerkingen in omloop.Josephus schreef:Ik denk niet dat iemand dat zou willen beweren. Toch speel ik dit lied nooit vanuit mezelf op deze melodie en als het gevraagd wordt met enige frisse tegenzin.johann sebastian schreef:Terzijde: zou het dan zo zijn, dat wanneer we 'Wat de toekomst brengen moge' op de melodie van 'The Rose' zingen, daar geen zegen op kan rusten?De (nogal droevige) melodie van "The Rose" (een lied dat zeer populair is op begrafenissen en crematies) past m.i. namelijk helemaal niet bij "Wat de toekomst...". Wie is daar eigenlijk voor het eerst mee begonnen?
Precies.johann sebastian schreef:Kan je dit onderbouwen, voorzover het al iets met de discussie te maken heeft?jan03 schreef:
Ik kan niet ontdekken hoe dicht bij het vuur, maar ook dit is een tactiek die MM twintig jaar geleden al toepaste. Als er een negatieve recentie in het RD stond liet hij al zijn vriendne en kennissen ingezonden brieven sturen..
Voor een correcte onderbouwing willen we:
- alle namen en adressen van MM's vrienden en kennissen (van 20 jaar terug)
- alle ingezonden brieven ingescand en hier gepost (of een link).
Aan de andere kant is het dan ook overbodig en niet netjes om dit hier openbaar te posten. Het is een oncontroleerbaar feit of lastering. Net wat je er in wilt lezen.Tiberius schreef:Precies.johann sebastian schreef:Kan je dit onderbouwen, voorzover het al iets met de discussie te maken heeft?jan03 schreef:
- Namen en adressen van MM's vrienden publiceren lijkt me redelijk ingaan tegen privacy regels.Tiberius schreef:Precies.johann sebastian schreef:Kan je dit onderbouwen, voorzover het al iets met de discussie te maken heeft?jan03 schreef:
- Ingezonden brieven zijn naar mijn mening niet meer te achterhalen.
Dan had je je opmerking over die tactiek beter niet kunnen plaatsen. Nu is het niet meer dan een insinuerende opmerking.jan03 schreef:
- Namen en adressen van MM's vrienden publiceren lijkt me redelijk ingaan tegen privacy regels.
Heb je gelijk in. Sorry voor de opmerking. Laten we weer on-topic verder gaan dan!johann sebastian schreef:Dan had je je opmerking over die tactiek beter niet kunnen plaatsen. Nu is het niet meer dan een insinuerende opmerking.jan03 schreef:
- Namen en adressen van MM's vrienden publiceren lijkt me redelijk ingaan tegen privacy regels.
Kijk eens aan! Een dagje weg en JS heeft hier zijn sporen ruimschoots verdiend. Niet gedacht dat aan mijn oproep zo ruimhartig gehoor zou gegeven worden :mrgreen:johann sebastian schreef:Wellicht ben ik mede verantwoordelijk, Kaw.Kaw schreef:Nu maar weer terug naar het onderwerp. Ik erken dat ik verantwoordelijk ben voor de afbuiging overigens.
Je vat het juist samen.
Het zal een zaak blijven waarbij voor diverse meningen wat te zeggen valt.
En dan komt het erop neer, dat een ieder in z'n eigen gemoed ten volle verzekerd zal moeten zijn!
Alhoewel het nu niet direct in relatie staat tot het woord 'objectiviteit'

Ik zie in JS een mogelijk mede-organisator van het concert???