Is dit Normaal?
"Imagine" vind ik overigens nog wel een stukje stuitender dan "Oerend hard", ook al zijn het klanken die liefelijk klinken en welluiden.
Ik dacht overigens dat het niet zoveel uitmaakte wat de inhoud van de muziek is: op orgel is het altijd goed, op drumstel altijd fout, maar misschien is dit wel een eye-opener voor sommigen.
Ik zou het overigens op cd best eens willen horen. In een kerk is wat anders.
Ik dacht overigens dat het niet zoveel uitmaakte wat de inhoud van de muziek is: op orgel is het altijd goed, op drumstel altijd fout, maar misschien is dit wel een eye-opener voor sommigen.
Ik zou het overigens op cd best eens willen horen. In een kerk is wat anders.
Mee eens, maar ik verwijs ff naar het snackbar-topic ;-)memento schreef:Ach, er is niets mis met een brief, die geschreven is vanuit een bewogen hart, bewogen met het zielenheil van een naaste die men ziet zondigen. Ik wenste wel dat deze bewogenheid ons aller deel zou zijn, ipv dat verdoemde oordelen wat ons allen (mijzelf incluis) zo gemakkelijk af gaat...Mister schreef:Dé nieuwe trend in refoland...Geledu schreef:briefjes schrijven![]()
Normaal dienen we met klem af te wijzen. Verder moeten we ze terechtwijzen. Het feit dat er kostbaar bier over een menigte wordt heengegooid is ernstige verspilling van de natuur en niet goed te praten!!!!!!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- jakobmarin
Niet zo moeilijk doen, het stond ook aangekondigd in het RD, dus wees wat ruimdenkender.....
:
Ze geven zelfs korting..
Actie 35% korting op concerten
Op vertoon van uw RD-Card bij de kerk ontvangt u ca. 35% korting op de normale toegangsprijs van onderstaande concerten.
Ff opgezocht in Google
http://www.alsnieuwsjehartnograakt.nl/a ... sp?aid=222

Ze geven zelfs korting..
Op vertoon van uw RD-Card bij de kerk ontvangt u ca. 35% korting op de normale toegangsprijs van onderstaande concerten.
Ff opgezocht in Google
als dit nieuws je hart nog raakt , zeg je dan je abonnement op ?jakobmarin schreef:Niet zo moeilijk doen, het stond ook aangekondigd in het RD, dus wees wat ruimdenkender.....:
Ze geven zelfs korting..
Ff opgezocht in Google
En daar staan ze niet (meer?) onder. :roll:jakobmarin schreef:Niet zo moeilijk doen, het stond ook aangekondigd in het RD, dus wees wat ruimdenkender.....:
Ze geven zelfs korting..
Marnix schreef:Normaal dienen we met klem af te wijzen. Verder moeten we ze terechtwijzen. Het feit dat er kostbaar bier over een menigte wordt heengegooid is ernstige verspilling van de natuur en niet goed te praten!!!!!!

Doen we trouwens ook zo moeilijk als een koor weer eens de karmina burana van orff opvoert en er zit een refo-idool te begeleiden?
Tip: Gebruik eens leestekens in je postings, dat maakt het wat leesbaarder....Adorote schreef:Geef het volk brood en spelen met christelijke saus of refosaus of helemaal geen saus maak niet uit vermaak is vermaak en vermaak en vermaak is twee met wat voor saus dan ook.Vermaak daar is niets mis mee als het vermaak een universeel cultuur vermaak is .
Dan kun je natuurlijk deze vraag verwachten: wat is dan "universeel cultuur vermaak"?Adorote schreef:Vermaak daar is niets mis mee als het vermaak een universeel cultuur vermaak is .
Dit?
Hee'j word es wakker zootje tuig
Wi-j doet 't niet sloom, wi-j doet 't ruig
Verwacht van ons gin wonderen
Gewoon deurdonderen
Onderweg had ik een lekke band
De fietse donderden ik an de kant
Met de benenwagen hier op an
Gewoon deurdonderen
Dustig kwam ik binnengestampt
In de warme zweit en de alcoholdamp
De band loeit op zien allerhardst
Gewoon deurdonderen
Langzaam kummen wi-j an 't hoogtepunt
Wi-j begint te kieken of der vruwkes bunt
Wat bunt ze lekker zacht en rond
Of ze rood-wit-blauw bunt zwart of blond
Mien deerntjen breng ik eerst naor huus
Moar wi-j bunt nog lang niet thuus
Nee wi-j bunt nog lang niet kloar
Wi-j goat deurdonderen
De stemming zit der now duftig in
Der wilt der wat knokken, moar ik heb geen zin
Degezzlig pilsjen, rock en roll der bi-j
Dat is deurdonderen
Normaal, noemen ze dat

Dat zou werkelijk te hopen zijn. Ik verbaas me al 20 jaar over het feit dat hij zoveel volgenlingen in de gereformeerde gezindte heeft. Enige doelstelling is naar mijn mening de eigen populariteit met daaraan gekoppeld de opbrengst in euro's. Waarmee het volk vermaakt moet worden om die doelstelling te bereiken, maakt verder niet uit.Unionist schreef: misschien is dit wel een eye-opener voor sommigen.
- Bert Mulder
- Contacteer:
hadden hier een jaar of zo geleden een concert bij Martin Mans, bij ons in de concerthal. Persoonlijk vond ik de kwaliteit van zijn orkest niet zo bijzonder. Was wel leuk wat Nederlandse liedjes te horen natuurlijk. Maar, vind ik, het Edmonton Symphony Orchestra speelt beter. Heb ook beter organisten gehoord.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Re: Is dit Normaal?
Het vetgedrukte gedeelte geeft eigenlijk kort en krachtig de essentie van het concert weer... :|De Stentor schreef:(...) Grote topper werd het quatre-mainspel van Jan Vayne en Martin Mans met ‘The Entertainer’ van Scot Joplin (...)