Dhr. Nijhof

Josephus

Re: Dhr. Nijhof

Bericht door Josephus »

Lassie schreef:
Josephus schreef: Oké, die heb ik dan gemist. Mijn hulpvaardigheid is dus zinloos geweest... :oops: :cry: :(
zou het zinvol geweest zijn dan??
Dat zullen we nu nooit meer weten. :? Hoewel, als Philips er niet van op de hoogte was, is mijn bijdrage toch niet tevergeefs geweest.
Lassie

Bericht door Lassie »

Josephus schreef:
Lassie schreef:
Josephus schreef: Oké, die heb ik dan gemist. Mijn hulpvaardigheid is dus zinloos geweest... :oops: :cry: :(
Dat zullen we nu nooit meer weten. :? Hoewel, als Philips er niet van op de hoogte was, is mijn bijdrage toch niet tevergeefs geweest.
hij vroeg alleen om preken van hem. :wink:
Josephus

Bericht door Josephus »

Lassie schreef:
Josephus schreef:
Lassie schreef:
hij vroeg alleen om preken van hem. :wink:
Ja, maar alleen om recente preken. En hij weet nu in ieder geval waarom dat niet gaat lukken.
philips

Bericht door philips »

Juist omdat Dhr. Nijhof geen ambt meer bekleed, zou ik toch nog wel eens een preek van hem willen horen. Ik ken de situatie. ik heb ook nog weleens contact met Dhr. Nijhof. Maar recente preken op cassette, cd etc. heeft hij ook niet. vandaar mijn vraag
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

philips schreef:Juist omdat Dhr. Nijhof geen ambt meer bekleed, zou ik toch nog wel eens een preek van hem willen horen. Ik ken de situatie. ik heb ook nog weleens contact met Dhr. Nijhof. Maar recente preken op cassette, cd etc. heeft hij ook niet. vandaar mijn vraag
Ok, helder. Onder recent versta je dus niet recent, maar "uit de laatste periode toen hij nog wel preekte". Tja, daar zullen vast wel opnames van bestaan. Als je Nijhof nog eens weer spreekt, vraag je toch waar hij in de laatste maanden van z'n actieve periode gepreekt heeft? Dan kun je daarna gaan bellen met de bandjesopneempersonages [hoe verzin ik het...] van de desbetreffende gemeenten.
Vincent

Bericht door Vincent »

philips schreef:Juist omdat Dhr. Nijhof geen ambt meer bekleed, zou ik toch nog wel eens een preek van hem willen horen. Ik ken de situatie. ik heb ook nog weleens contact met Dhr. Nijhof. Maar recente preken op cassette, cd etc. heeft hij ook niet. vandaar mijn vraag

ik schaam me alleen maar diep :| hopelijk jij ook.
philips

Bericht door philips »

Wat bedoel je Vincent. Je kunt je best schamen, maar dan moet je daar ook een verklaring aan geven. Natuurlijk schaam ik me voor dat wat Dhr. Nijhof gedaan heeft, maar dat neemt niet weg dat de leer, die hij bracht niet goed is. Dat neemt niet weg dat ik met moet schamen voor zijn preken.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

philips schreef:maar dat neemt niet weg dat de leer, die hij bracht niet goed is.
O, was zijn leer niet goed? Dan is 't dus maar goed dat hij niet meer preekt.
philips

Bericht door philips »

philips schreef:maar dat neemt niet weg dat de leer, die hij bracht niet goed is.
herstel: Dat neemt niet weg dat de leer, die hij bracht goed was.
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Mag ik een rare vraag, hier uit Canada stellen?

Wie is Dhr. Nijhof?
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gian

Bericht door Gian »

Dat was een meneer die mooie preken hield. Tot hij helaas diep viel.

Mag het topic dicht?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Gian schreef:Dat was een meneer die mooie preken hield. Tot hij helaas diep viel.

Mag het topic dicht?
Van mij wel.

Lijkt op een roddel uit te lopen
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Unionist

Bericht door Unionist »

Misschien heb je hier wat aan:

http://www.refdag.nl/oud/kl/990805kl02.html
Gesloten