Dat zullen we nu nooit meer weten.Lassie schreef:zou het zinvol geweest zijn dan??Josephus schreef: Oké, die heb ik dan gemist. Mijn hulpvaardigheid is dus zinloos geweest...:
:

Dat zullen we nu nooit meer weten.Lassie schreef:zou het zinvol geweest zijn dan??Josephus schreef: Oké, die heb ik dan gemist. Mijn hulpvaardigheid is dus zinloos geweest...:
:
hij vroeg alleen om preken van hem.Josephus schreef:Dat zullen we nu nooit meer weten.Lassie schreef:zou het zinvol geweest zijn dan??Josephus schreef: Oké, die heb ik dan gemist. Mijn hulpvaardigheid is dus zinloos geweest...:
:
Hoewel, als Philips er niet van op de hoogte was, is mijn bijdrage toch niet tevergeefs geweest.
Ja, maar alleen om recente preken. En hij weet nu in ieder geval waarom dat niet gaat lukken.Lassie schreef:hij vroeg alleen om preken van hem.Josephus schreef:Dat zullen we nu nooit meer weten.Lassie schreef:zou het zinvol geweest zijn dan??Josephus schreef: Oké, die heb ik dan gemist. Mijn hulpvaardigheid is dus zinloos geweest...:
:
Hoewel, als Philips er niet van op de hoogte was, is mijn bijdrage toch niet tevergeefs geweest.
Ok, helder. Onder recent versta je dus niet recent, maar "uit de laatste periode toen hij nog wel preekte". Tja, daar zullen vast wel opnames van bestaan. Als je Nijhof nog eens weer spreekt, vraag je toch waar hij in de laatste maanden van z'n actieve periode gepreekt heeft? Dan kun je daarna gaan bellen met de bandjesopneempersonages [hoe verzin ik het...] van de desbetreffende gemeenten.philips schreef:Juist omdat Dhr. Nijhof geen ambt meer bekleed, zou ik toch nog wel eens een preek van hem willen horen. Ik ken de situatie. ik heb ook nog weleens contact met Dhr. Nijhof. Maar recente preken op cassette, cd etc. heeft hij ook niet. vandaar mijn vraag
philips schreef:Juist omdat Dhr. Nijhof geen ambt meer bekleed, zou ik toch nog wel eens een preek van hem willen horen. Ik ken de situatie. ik heb ook nog weleens contact met Dhr. Nijhof. Maar recente preken op cassette, cd etc. heeft hij ook niet. vandaar mijn vraag
Van mij wel.Gian schreef:Dat was een meneer die mooie preken hield. Tot hij helaas diep viel.
Mag het topic dicht?