Raadsel: wie lost 'em op?
Oh ja zo kun je hem óók opvatten.....Erasmiaan schreef:Nee, er is een zevende dwerg....Klomp schreef:er is inderdaad een 7e dwerg....
:mrgreen:
Ik bedoelde de dwerg....
Laatst gewijzigd door Klomp op 20 dec 2006, 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ehm right, het zal welHendrikus schreef:Extra hint: dit raadsel gaat alleen op in het Nederlandsrefo schreef:Je moet niet zoeken. Je moet hem aanwijzen.Marnix schreef:Ik niet en ik heb geen zin om verder te zoeken... tenzij hij onder de stofwolk ligt.
Ik zal een hint geven: je ziet hier een plaatje met 6 dwergen. Waar is de zevende dwerg.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Als Marnix zich ooit nog in dit topic durft te laten zien:Marnix schreef:Ehm right, het zal welHendrikus schreef:Extra hint: dit raadsel gaat alleen op in het Nederlandsrefo schreef:Je moet niet zoeken. Je moet hem aanwijzen.Marnix schreef:Ik niet en ik heb geen zin om verder te zoeken... tenzij hij onder de stofwolk ligt.
Ik zal een hint geven: je ziet hier een plaatje met 6 dwergen. Waar is de zevende dwerg.Geen zin om mijn hoofd er over te breken aangezien de oplossing eenvoudig is als je het weet
Ik ga weer lekker werken.
Klik hier voor de laatste hint. Ga naar de 2e betekenis.
- JolandaOudshoorn