De vriend van oud en jong
De vriend van oud en jong
Dit tweewekelijkse blad is al heel oud en wordt "ter rechter zijde" vooral door ouderen gelezen en is aan geen kerkelijke denominatie gebonden (oecumenisch dus .
Het aardige aan dit blad is dat alle scribenten nimmer met name genoemd worden.
Voorzover ik weet zijn dit heel goed bewaarde geheimen.
Ik althans ken geen der schrijvers van de rubrieken, zoals "Jan de Timmerman" etc. etc.
Mijn vraag is: In hoeverre zijn jullie bekend met dit blad, en wat vind je ervan?
Ik althans ken geen der schrijvers van de rubrieken, zoals "Jan de Timmerman" etc. etc.
Mijn vraag is: In hoeverre zijn jullie bekend met dit blad, en wat vind je ervan?
Re: De vriend van oud en jong
Ik dacht dat dit blad allang niet meer bestond!!jvdg schreef:Dit tweewekelijkse blad is al heel oud en wordt "ter rechter zijde" vooral door ouderen gelezen en is aan geen kerkelijke denominatie gebonden (oecumenisch dus .
Ben er nu wel een beetje benieuwd naar. (Ook al behoor ik in het geheel niet tot de doelgroep )
- Oude-Waarheid
Geven ze niet de dagkalender Honingdruppels uit?jvdg schreef:Dit tweewekelijkse blad is al heel oud en wordt "ter rechter zijde" vooral door ouderen gelezen en is aan geen kerkelijke denominatie gebonden (oecumenisch dus .
Hoe weet je dan dat je niet tot de doelgroep behoort?freek schreef:jvdg schreef:Ik dacht dat dit blad allang niet meer bestond!!
Ben er nu wel een beetje benieuwd naar. (Ook al behoor ik in het geheel niet tot de doelgroep )
Je mot lezuh wat er staat, man!freek schreef:-zucht-
Je omschreef zelf de doelgroep, man! :shock:Dit tweewekelijkse blad is al heel oud en wordt "ter rechter zijde" vooral door ouderen gelezen
Ik schreef dat dit vooral door ouderen wordt gelezen. Dan is dit niet persé de doelgroep!
Er is nl. ook een jeugdrubriek in het blad opgenomen.
Of denk je dat die voor randbejaarden is? :
Daar heb je gelijk in.jvdg schreef:Je mot lezuh wat er staat, man!freek schreef:-zucht-
Je omschreef zelf de doelgroep, man! :shock:Dit tweewekelijkse blad is al heel oud en wordt "ter rechter zijde" vooral door ouderen gelezen
Ik schreef dat dit vooral door ouderen wordt gelezen. Dan is dit niet persé de doelgroep!
Er is nl. ook een jeugdrubriek in het blad opgenomen.
Of denk je dat die voor randbejaarden is? :
Ik ga me niet meer bemoeien met de 'vriend van OUD en JONG' :
Groet, freek.
- JolandaOudshoorn