Felicitatie aan de SP stemmers
tja, hopen dat het net als LPF vanzelf weer wegvalt... maar gezien de tendens in andere landen in Europa verwacht ik dat dit niet het geval is.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ehm, een aversie tegen links hoeft nog niet gelijk om te slaan in pro-extreem-rechtstukkertje schreef:Ze mogen van mij groter worden. Alles beter dan die linkse rakkers.Marnix schreef:tja, hopen dat het net als LPF vanzelf weer wegvalt... maar gezien de tendens in andere landen in Europa verwacht ik dat dit niet het geval is.

Geef die zetels dan maar terug aan CDA ofzo, desnoods VVD.
Zouden deze 9 zetels komen door het gat dat ontstaat op rechts, omdat de VVD onde Rutte toch wel een slag naar links hebben gemaakt (misschien wat verblind door het succes van links) en er dus geen echt duidelijke rechtse partij is op PVV na?
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Je stevent af op de kwalificatie "rechts-reactionaire populist"........tukkertje schreef:Ze mogen van mij groter worden. Alles beter dan die linkse rakkers.Marnix schreef:tja, hopen dat het net als LPF vanzelf weer wegvalt... maar gezien de tendens in andere landen in Europa verwacht ik dat dit niet het geval is.
Indachtig de kreet: "Liever Turks dan Paaps!"Q! schreef:Beter een rechrtse heiden dan een linkse christentukkertje schreef:Ze mogen van mij groter worden. Alles beter dan die linkse rakkers.Marnix schreef:tja, hopen dat het net als LPF vanzelf weer wegvalt... maar gezien de tendens in andere landen in Europa verwacht ik dat dit niet het geval is.
Hoe rijm je dat met het bezoek van de paus aan Turkije (vandaag begonnen) Moeilijke vraag hè? Of zou met Turks St. Nicolaas bedoeld zijn?refo schreef:Indachtig de kreet: "Liever Turks dan Paaps!"Q! schreef:Beter een rechrtse heiden dan een linkse christentukkertje schreef:Ze mogen van mij groter worden. Alles beter dan die linkse rakkers.Marnix schreef:tja, hopen dat het net als LPF vanzelf weer wegvalt... maar gezien de tendens in andere landen in Europa verwacht ik dat dit niet het geval is.