Tja, dan moet je je vrije-jongen leven er áán geven, en dat is ook maar niks, hé Marnix???????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Marnix schreef:Hallo, ze heeft al een vriend. Ik ben niet uit op een huwelijk hoor
Minder geslotenheid?
verder vind ik je nog wel lief hoor 
Iemand die een vriend heeft een keer een knuffel geven is toch geen vreemdgaan? Anders overtreed ik het 7e gebod wel heel vaak.

Iemand die een vriend heeft een keer een knuffel geven is toch geen vreemdgaan? Anders overtreed ik het 7e gebod wel heel vaak.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
Mijn zegen heb jeLassie schreef:tuurlijk marnix! k ben niet preuts hoor. Het intieme houd ik liever bij mijn vriend. (dat mag toch wel)Marnix schreef:verder vind ik je nog wel lief hoor

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
tja miss.Marnix schreef:Mijn zegen heb jeLassie schreef:tuurlijk marnix! k ben niet preuts hoor. Het intieme houd ik liever bij mijn vriend. (dat mag toch wel)Marnix schreef:verder vind ik je nog wel lief hoor
Iemand die een vriend heeft een keer een knuffel geven is toch geen vreemdgaan? Anders overtreed ik het 7e gebod wel heel vaak.Kom je nog es naar GF?
Vertel dát maar even in een PB'tje als zo lief wilt zijn.................zijn nu bérenieuwsgierig.................helma schreef:Voor mij ben je niet helemaal anoniem :!:Tamarinde schreef:Ik ookplebe schreef:en ik!wim schreef:Het valt erg mee met die geslotenheid, tegenwoordig.
Wie is er hier eigenlijk nog echt anoniem? Adrianus, Hendrikus, ...
misschien alles dat eindigt op 'us' (o nee, Petrus niet)? En verder?