Ik keek met verwondering achterom dat ik daaruit verlost ben en was bezorgd om jouPetrus schreef:Blijkbaar kon je het niet nalaten om het zélf ook even te doen, dat omkijken......uitgeworpen schreef: Sodom ontvlucht? Waarom zou je omkijken?

Ik keek met verwondering achterom dat ik daaruit verlost ben en was bezorgd om jouPetrus schreef:Blijkbaar kon je het niet nalaten om het zélf ook even te doen, dat omkijken......uitgeworpen schreef: Sodom ontvlucht? Waarom zou je omkijken?
Wees vóór alles bezorgd voor jezelf, da's de eerste en beste keuze. Al het ándere komt daarná................tenminste............ach laat ik het verder maar houden op even stoom afblazen, beetje tegengif........uitgeworpen schreef:Ik keek met verwondering achterom dat ik daaruit verlost ben en was bezorgd om jouPetrus schreef:Blijkbaar kon je het niet nalaten om het zélf ook even te doen, dat omkijken......uitgeworpen schreef: Sodom ontvlucht? Waarom zou je omkijken?
Rondje hardlopen helpt soms ook! ( bij mij niet).Petrus schreef:Wees vóór alles bezorgd voor jezelf, da's de eerste en beste keuze. Al het ándere komt daarná................tenminste............ach laat ik het verder maar houden op even stoom afblazen, beetje tegengif........uitgeworpen schreef:Ik keek met verwondering achterom dat ik daaruit verlost ben en was bezorgd om jouPetrus schreef:Blijkbaar kon je het niet nalaten om het zélf ook even te doen, dat omkijken......uitgeworpen schreef: Sodom ontvlucht? Waarom zou je omkijken?
Installeer de taakbalkspeler.Ariene schreef:Ik luister naar de ref. omroep.
Vind het alleen jammer dat ik niet weet wat er gedraaid wordt.
Kan je mischien ergens zien wat er speelt?
Ik heb hem inderdaad net gestopt, want ik heb daar geen zin in.Tiberius schreef:Installeer de taakbalkspeler.Ariene schreef:Ik luister naar de ref. omroep.
Vind het alleen jammer dat ik niet weet wat er gedraaid wordt.
Kan je mischien ergens zien wat er speelt?
Dan kan je de titelinformatie automatisch laten weergeven.
Overigens kan je 's ochtends beter wat anders opzetten. Want dan wordt er tegenwoordig ontzettend geouweh**rd op de reformatorische omroep.
Graag gedaan.Ariene schreef:Verder bedankt voor je tip! Ga even kijken hoe dat werkt.
Enorm bedankt!Tiberius schreef:Graag gedaan.Ariene schreef:Verder bedankt voor je tip! Ga even kijken hoe dat werkt.![]()
- Ga naar http://www.reformatorischeomroep.nl
- Klik bij de bruine tabs bovenin op "Live luisteren"
- Daar onder staan twee hyperlinks, klik op "Download de taakbalk-speler"
- Dan kan je hem downloaden en op je PC installeren.