Waar báál jij van???
-
Alle daagse dingen die niet zijn aangepast op linkshandigen.
Het benzine klepje van je auto bijvoorbeeld. Wanneer je tankt zit je hand klem tussen de slang en het klepje.
Of, nog vervelender, het vorkje met een snijkant die je krijgt bij een frikandel speciaal. Wanneer je het snijgedeelte wil gebruiken, moet je na elke handeling het vorkje omdraaien om een hap te nemen of het volgende stukje af te snijden. Vandaar dat ik ém maar altijd met m'n handen eet. :mrgreen:
Het benzine klepje van je auto bijvoorbeeld. Wanneer je tankt zit je hand klem tussen de slang en het klepje.
Of, nog vervelender, het vorkje met een snijkant die je krijgt bij een frikandel speciaal. Wanneer je het snijgedeelte wil gebruiken, moet je na elke handeling het vorkje omdraaien om een hap te nemen of het volgende stukje af te snijden. Vandaar dat ik ém maar altijd met m'n handen eet. :mrgreen:
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
-
Dus baal je niet echt...Vincent schreef:Klavier schreef:Moet je ook niet met zo'n omstreden topic komenVincent schreef:van al die woordenwisselingen in het topic "praktijkvoorbeeld".
Ja had ik ook niet moeten doen.Maar als ik die zonde niet had begaan, dan wss een ander
Ik vond het in bepaalde opzichten wel verhelderend. En het geeft erg te denken. Heel erg.
Ook over de onderhuidse dreigementen van sommige posters.
Het gaat een beetje de roomse kant op met ons. Geloof wat de kerk gelooft of ik schiet.
- Christiaan
Ik baal van de sfeer op die forum die ik heb proberen te veranderen maar die niet veranderd.
Sommige branden liever iemand af dan hem liefde vol te berispen!!
Sommige branden liever iemand af dan hem liefde vol te berispen!!
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Vr.28. Waartoe dient ons dat wij weten dat God alles geschapen heeft en nog door Zijn voorzienigheid onderhoudt?
Antw. Dat wij in allen tegenspoed geduldig a, in voorspoed dankbaar zijn mogen b, en in alles dat ons nog toekomen kan, een goed toevoorzicht hebben op onzen getrouwen God en Vader c, dat ons geen schepsel van Zijn liefde scheiden zal d, aangezien alle schepselen alzo in Zijn hand zijn, dat zij tegen Zijn wil zich noch roeren, noch bewegen kunnen e.
Mischien mooi om mee af te sluiten?
Antw. Dat wij in allen tegenspoed geduldig a, in voorspoed dankbaar zijn mogen b, en in alles dat ons nog toekomen kan, een goed toevoorzicht hebben op onzen getrouwen God en Vader c, dat ons geen schepsel van Zijn liefde scheiden zal d, aangezien alle schepselen alzo in Zijn hand zijn, dat zij tegen Zijn wil zich noch roeren, noch bewegen kunnen e.
Mischien mooi om mee af te sluiten?
Lieve Ariene,Ariene schreef: Mischien mooi om mee af te sluiten?
het moge duidelijk zijn dat de intentie van dit topic is, dat je éven stoom afblaast over zaken die je écht dwars zitten, om vervolgens in de discussietopics "normaal" te kunnen "doen".
Je kúnt je schouders ophalen over sommige postings hier, maar ándere zijn weer om even over na te denken.................
- Christiaan
En wie de schoen past trekken hem aan!
En wie vatte, die vatte het!
En wie vatte, die vatte het!
Laatst gewijzigd door Christiaan op 03 nov 2006, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)