ik vind het niks voor jou Petrus, een grijze muis, en die dringt aan op zwijgen . . .Petrus schreef:Déze avatar vind ik ook wel leuk.........................
zó ken ik je niet
En een jaknikker ben je ook niet, Petrus, dus je huidige avatar is niet alleen irritant maar ook nog eens misleidend :mrgreen:limosa schreef:ik vind het niks voor jou Petrus, een grijze muis, en die dringt aan op zwijgen . . .Petrus schreef:Déze avatar vind ik ook wel leuk.........................
zó ken ik je niet
Ik vind hem juist wel tofHendrikus schreef:En een jaknikker ben je ook niet, Petrus, dus je huidige avatar is niet alleen irritant maar ook nog eens misleidend :mrgreen:limosa schreef:ik vind het niks voor jou Petrus, een grijze muis, en die dringt aan op zwijgen . . .Petrus schreef:Déze avatar vind ik ook wel leuk.........................
zó ken ik je niet
Kan dat ding ook UIT? 8)
Hij kán uit ja, maar het is volgens m'n regiseur de bedoeling dat ik vrij vaak wat zeg........Hendrikus schreef:En een jaknikker ben je ook niet, Petrus, dus je huidige avatar is niet alleen irritant maar ook nog eens misleidend :mrgreen:limosa schreef:ik vind het niks voor jou Petrus, een grijze muis, en die dringt aan op zwijgen . . .Petrus schreef:Déze avatar vind ik ook wel leuk.........................
zó ken ik je niet
Kan dat ding ook UIT? 8)
Ach ja, wilde eigelijk de grote orgelbouwer Christiaan Vater nemenHendrikus schreef:De jongste zoon van Bach. Ach ja, jij bent ook onze Benjamin :mrgreen:Christiaan schreef:Heb maar weer een nieuwe, wel weer een naamgenoot.
En dit wordt de volgende?Christiaan schreef:Ach ja, wilde eigelijk de grote orgelbouwer Christiaan Vater nemenHendrikus schreef:De jongste zoon van Bach. Ach ja, jij bent ook onze Benjamin :mrgreen:Christiaan schreef:Heb maar weer een nieuwe, wel weer een naamgenoot.
maar daar is geen afbeelding van. En Koning Christiaan van Denemarken is ook minder dus bij gebrek aan beter.
Johann Christiaan Bach.
Nee, de volgende wordt vrijwel zeker een Puritein.Hendrikus schreef:En dit wordt de volgende?Christiaan schreef:Ach ja, wilde eigelijk de grote orgelbouwer Christiaan Vater nemenHendrikus schreef:De jongste zoon van Bach. Ach ja, jij bent ook onze Benjamin :mrgreen:Christiaan schreef:Heb maar weer een nieuwe, wel weer een naamgenoot.
maar daar is geen afbeelding van. En Koning Christiaan van Denemarken is ook minder dus bij gebrek aan beter.
Johann Christiaan Bach.
He, nee, een btje afwisseling is wel leuk toch, af en toe?refo schreef:Wat betreft avatars wil ik voorstellen: eens gekozen blijft gekozen.
Met respect, maar dan heb je ook gelijk een van de lastigste te pakken.memento schreef:Ik zat net te denken om Melanchton te nemen als avatar, maar aangezien ik geen mooi plaatje van hem vinden kon (ligt ook een btje aan zn hoofd) heb ik daar maar vanaf gezien..