Welke uitslag geeft de Stemwijzer?
- jakobmarin
Hehe dat was Rouvoet niet... je moet wel een beetje oplettengeledu schreef:Mister schreef:De SGP timmert aardig aan de weg, met zelfs een videoboodschap en al compleet. Mooi!Klavier schreef:Voor de Bas-spotters hier een interview.
Ik blijf toch dit liever zien als een rappende Rouvoet

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Of was het nou oma? Sorryyyyyyy...Jongere schreef::mrgreen: Ja opa. (bij voorbaat excuses)Labyrinth schreef:Jongere, ga je mond spoelen!!!!!!!!!Jongere schreef:CDA
:roll:
Ik kwam overigens dit tegen op nu.nl, daar word ik dan weer vrolijk van: Kliiiiik
Voor dat pasfotootje in het begin was vast wel wat leukers voorhanden geweest.Jongere schreef::mrgreen: Ja opa. (bij voorbaat excuses)Labyrinth schreef:Jongere, ga je mond spoelen!!!!!!!!!Jongere schreef:CDA
Ik kwam overigens dit tegen op nu.nl, daar word ik dan weer vrolijk van: Kliiiiik
Haha inderdaad..refo schreef:Voor dat pasfotootje in het begin was vast wel wat leukers voorhanden geweest.Jongere schreef::mrgreen: Ja opa. (bij voorbaat excuses)Labyrinth schreef:Jongere, ga je mond spoelen!!!!!!!!!Jongere schreef:CDA

En we hebben ook nog Kieskompas, voor wie een derde poging wil wagen.marsm104 schreef:Zowel bij stemwijzer als kieswijzer kwam CU er uit rollen.
http://www.kieszwijzer.nl stelt iets meer vragen, maar komt daardoor wel betrouwbaarder over.
Bij de eerstgenoemden kwam de SGP bij mij er met de grootst mogelijke voorsprong als nr 1 uit de bus, op zeer ruime afstand gevolgd door CU en CDA.Hendrikus schreef:En we hebben ook nog Kieskompas, voor wie een derde poging wil wagen.marsm104 schreef:Zowel bij stemwijzer als kieswijzer kwam CU er uit rollen.
http://www.kieszwijzer.nl stelt iets meer vragen, maar komt daardoor wel betrouwbaarder over.
Ik heb dus geen behoefte aan stemadvies nummer drie, maar wie het eens proberen wil die mag. Overigens komt katholieknederland.nl op 1 november met een eigen versie.