De hoed van de dominee
De hoed van de dominee
Iemand gelezen?
De hoed van de dominee.
RD van zaterdag
Welbeschouwd door Dhr. Post
Uit mijn hart gegrepen!
Leuk stuk!
De hoed van de dominee.
RD van zaterdag
Uit mijn hart gegrepen!
Leuk stuk!
Re: De hoed van de dominee
Post schrijft soms toch wel zinnige stukkies :mrgreen:Ariene schreef:Iemand gelezen?
De hoed van de dominee.
RD van zaterdag
Uit mijn hart gegrepen!
Leuk stuk!
Re: De hoed van de dominee
Glimlach...Hendrikus schreef:Post schrijft soms toch wel zinnige stukkies :mrgreen:Ariene schreef:Iemand gelezen?
De hoed van de dominee.
RD van zaterdag
Uit mijn hart gegrepen!
Leuk stuk!
Ik heb hem ook wel eens verwenst!
Excuus, was absoluut niet mijn bedoeling!Lassie schreef:Zullen we geen personen gaan bespreken!?!?!?!
please.
Het ging mij om het stukje.
Als reactie gaf ik aan dat ik ook wel eens een stuk gelezen heb, waar ik het absoluut niet mee eens was.
Ging dus niet om persoon zelf. Ik ken de beste man niet.
dré schreef:goed stukje.
Die hoed mag idd bij de driekantige steek en de kuitbroek in de vitrine.
Ik zie ook steeds vaker ds's zonder hoed, maar als ik een jonge ds met hoed zie schiet ik vaak wel in een deuk.

- Miscanthus
de associatie met een circusdirecteur is zó gemaakt.....Mister schreef:dré schreef:goed stukje.
Die hoed mag idd bij de driekantige steek en de kuitbroek in de vitrine.
Ik zie ook steeds vaker ds's zonder hoed, maar als ik een jonge ds met hoed zie schiet ik vaak wel in een deuk.:
: Dat is waar. Ook bij een ouderling van begin 40 krijg ik spontaan lachkriebels bij een 'kachelpijp' ;-)
wereldgelijkvormig welhaast....
- Miscanthus
net zoals het stokstaartje van je avatar?BJD schreef:idd. Ik heb het ook herlezen, nog eens herlezen. Onbegrijpelijk....
Ik zat op een gegeven moment ook op de grond. Ook van mij stoel gevallen...

waar kan ik het lezen? ik zit ook al heel de dag op mijn stoel en begin stijf te worden.....
@Pim
had jij de Daniël in je broodtrommel meegenomen?
Schaffen we gelijk ook een heel aantal psalmen af, meneer Post?Pim schreef:Triest artikel in de Daniël idd.
We moeten deze liederen maar niet meer zingen, want ze zijn erg eenzijdig en/of oppervlakkig:
- Abba Vader
- Heer' ik kom tot U
- Als een hert dat verlangt naar water
Eenzijdig, in de zin dat er van 'de drie stukken' (HC) maar 1 of 2 aan de orde komen..... In bijvoorbeeld "Heer' ik kom tot U" gaat het niet over Gods toorn en het woordje genade komt er niet in voor.
: