UiteraardVincent schreef:Empirisch onderzoek? :shock:Marnix schreef: Ze kunnen over het algemeen ook goed knuffelen... zo is uit een recent onderzoek van mij gebleken

UiteraardVincent schreef:Empirisch onderzoek? :shock:Marnix schreef: Ze kunnen over het algemeen ook goed knuffelen... zo is uit een recent onderzoek van mij gebleken
De reactie 'aan de prediking ligt het niet' vond ik erg opvallend en teleurstellend. Niet dat ik zeg dat het wél aan de prediking ligt, maar de bereidheid over de inhoud of vorm van de prediking na te denken sprak niet uit de reactie.refo schreef:Van vonden jullie eigenlijk over de berichtgeving omtrent het onderzoek onder Gergem jongeren?
Dat hoeft toch niet in elke reactie naar voren te komen?Pim schreef:... maar de bereidheid over de inhoud of vorm van de prediking na te denken sprak niet uit de reactie.
Dan was Eppie minder goed wakker als Tiberius.Eppie schreef:Tiberius, hoeveel van de 50 denk je zouden er zijn geweest? Van die predikanten die ik gezien heb [ja ja ook Eppie was er, samen met vrouw en schoonmamma] was w.s. ds van Eckeveld de meest behoudende en die was samen met dr. Seldenrijk]. Die predikanten die evt wat aan hun prediking zouden kunnen schaven [zie je hoe voorzichtig ik ben, 'zouden evt kunnen schaven' is toch mooi gezegd!] heb ik niet gezien, ook de docenten van de TS heb ik niet gezien, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet waren en bovendien zullen ze de toespraak wel doorgemaild gekregen hebben, kunnen ze die thuis in alle rust doorlezen.
Oke dan heb ik idd ds Moerkerken en van Aalst gemist, fijn dat ze er ook waren w.s. hebben ze mij ook gemistTiberius schreef:Dan was Eppie minder goed wakker als Tiberius.Eppie schreef:Tiberius, hoeveel van de 50 denk je zouden er zijn geweest? Van die predikanten die ik gezien heb [ja ja ook Eppie was er, samen met vrouw en schoonmamma] was w.s. ds van Eckeveld de meest behoudende en die was samen met dr. Seldenrijk]. Die predikanten die evt wat aan hun prediking zouden kunnen schaven [zie je hoe voorzichtig ik ben, 'zouden evt kunnen schaven' is toch mooi gezegd!] heb ik niet gezien, ook de docenten van de TS heb ik niet gezien, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet waren en bovendien zullen ze de toespraak wel doorgemaild gekregen hebben, kunnen ze die thuis in alle rust doorlezen.![]()
Want ik heb in ieder geval gezien:
ds. Van Aalst, ds. Moerkerken, ds. Baaijens, ds. W. Harinck, ds. Meeuse, ds. B. v/d Heiden, ds. Karens, ds. Brugge, ds. Eckeveld, ds. Visscher, ds. Neele, vier studenten van de T.S.
(Misschien nog wel meer).
Waren Ds Veenendaal Ds de Wit Ds Schot Ds Mondria Ds Hakvoort Ds v Krimpen Ds Hochem Ds v Gelder ds Mouw,en Ds v Boven er niet?Tiberius schreef:Dan was Eppie minder goed wakker als Tiberius.Eppie schreef:Tiberius, hoeveel van de 50 denk je zouden er zijn geweest? Van die predikanten die ik gezien heb [ja ja ook Eppie was er, samen met vrouw en schoonmamma] was w.s. ds van Eckeveld de meest behoudende en die was samen met dr. Seldenrijk]. Die predikanten die evt wat aan hun prediking zouden kunnen schaven [zie je hoe voorzichtig ik ben, 'zouden evt kunnen schaven' is toch mooi gezegd!] heb ik niet gezien, ook de docenten van de TS heb ik niet gezien, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet waren en bovendien zullen ze de toespraak wel doorgemaild gekregen hebben, kunnen ze die thuis in alle rust doorlezen.![]()
Want ik heb in ieder geval gezien:
ds. Van Aalst, ds. Moerkerken, ds. Baaijens, ds. W. Harinck, ds. Meeuse, ds. B. v/d Heiden, ds. Karens, ds. Brugge, ds. Eckeveld, ds. Visscher, ds. Driessen, ds. Neele*, ds. Silfhout, vier studenten van de T.S. **)
*)Weet ik niet helemaal zeker, 's avonds in de Laurenskerk wel in ieder geval).
**) Misschien nog wel meer.
Wat 's avonds betreft is het te controleren op de voorpagina van de Daniel.Tiberius schreef: Want ik heb in ieder geval gezien:
ds. Van Aalst, ds. Moerkerken, ds. Baaijens, ds. W. Harinck, ds. Meeuse, ds. B. v/d Heiden, ds. Karens, ds. Brugge, ds. Eckeveld, ds. Visscher, ds. Driessen, ds. Neele*, ds. Silfhout, vier studenten van de T.S. **)
**) Misschien nog wel meer.
(Sorry, Pim, nog een off-topic reactie)geledu schreef:Sorry, Pim nog een (belangrijke) off topic posting
Wat 's avonds betreft is het te controleren op de voorpagina van de Daniel.Tiberius schreef: Want ik heb in ieder geval gezien:
**) Misschien nog wel meer.: