Mag ook een sigaar zijn.
Oh, dan bekijk ik het toch anders. Ik zie alleen SP staan.geledu schreef:Hoewel ik lang heb getwijfeld om een avatar te gebruiken (wat voegt het toe ? ) heb ik me in deze verkiezingstijd laten verleiden om toch de vlag uit te hangen voor de partij die ik van harte steun.
(Naar het voorbeeld van Petrus)
Adrianus, wat mij betreft mag je ook gerust het zelfde plaatje gebruiken.
Als je interesse heb dan hoor ik dat graag![]()
Ps. Ik heb eventueel nog meer SGP afbeeldingen.
In de goede afmetingen: , dus ook andere geinteresseerde mogen zich melden.
ik heb nog een prima bril van Hans Anders voor je, die heb je écht wel nodig, want er staat wel degelijk SGP op die vlag...........BJD schreef:Oh, dan bekijk ik het toch anders. Ik zie alleen SP staan.geledu schreef:Hoewel ik lang heb getwijfeld om een avatar te gebruiken (wat voegt het toe ? ) heb ik me in deze verkiezingstijd laten verleiden om toch de vlag uit te hangen voor de partij die ik van harte steun.
:
Nou idd BJD een bril zou geen kwaad kunnen, heb je je soms ook vergist met jou avatar, dacht je misschien dat je je pasfoto gebruikt had ? :mrgreen: :mrgreen:Labyrinth schreef:ik heb nog een prima bril van Hans Anders voor je, die heb je écht wel nodig, want er staat wel degelijk SGP op die vlag...........BJD schreef:Oh, dan bekijk ik het toch anders. Ik zie alleen SP staan.geledu schreef:Hoewel ik lang heb getwijfeld om een avatar te gebruiken (wat voegt het toe ? ) heb ik me in deze verkiezingstijd laten verleiden om toch de vlag uit te hangen voor de partij die ik van harte steun.
:
Is dit een (g)rap?geledu schreef:Nou idd BJD een bril zou geen kwaad kunnen, heb je je soms ook vergist met jou avatar, dacht je misschien dat je je pasfoto gebruikt had ? :mrgreen: :mrgreen:Labyrinth schreef:ik heb nog een prima bril van Hans Anders voor je, die heb je écht wel nodig, want er staat wel degelijk SGP op die vlag...........BJD schreef:Oh, dan bekijk ik het toch anders. Ik zie alleen SP staan.geledu schreef:Hoewel ik lang heb getwijfeld om een avatar te gebruiken (wat voegt het toe ? ) heb ik me in deze verkiezingstijd laten verleiden om toch de vlag uit te hangen voor de partij die ik van harte steun.
:
Girolamo Frescobaldi (1583-1643)Hendrikus schreef:bij dit plaatje kun je ook heel wat bijvoeglijke naamwoorden verzinnen die misschien ook wel bij Adrianus passen...