Geloof je dat?

mayflower
Berichten: 1227
Lid geworden op: 23 sep 2004, 08:19

Bericht door mayflower »

wouter75 schreef:De discussie ligt al weer een maandje. Ik hoop komende maand voor werk een paar weken in India te zijn en contact te hebben met diverse christelijke broeders en zusters, varierend van mensen uit de zogenaamde Thomas kerk tot en met kerken in de gereformeerde traditie.

Ik zal met hen eens van gedachten wisselen wat ze hiervan denken.

En of ze een vierschaar-ervaring gehad hebben.
Beste Wouter,

Het is erg bijzonder om te lezen dat je naar India toe gaat. Ik ben er zelf al zesmaal geweest, en ben er zelfs getrouwd (Rischikesh, N-India). Mijn vrouw komt uit India. Naar welke plaats in India gaat je, noord of zuid ?
mayflower
Berichten: 1227
Lid geworden op: 23 sep 2004, 08:19

Bericht door mayflower »

mayflower schreef:
wouter75 schreef:De discussie ligt al weer een maandje. Ik hoop komende maand voor werk een paar weken in India te zijn en contact te hebben met diverse christelijke broeders en zusters, varierend van mensen uit de zogenaamde Thomas kerk tot en met kerken in de gereformeerde traditie.

Ik zal met hen eens van gedachten wisselen wat ze hiervan denken.

En of ze een vierschaar-ervaring gehad hebben.
Beste Wouter,

Het is erg bijzonder om te lezen dat je naar India toe gaat. Ik ben er zelf al zesmaal geweest, en ben er zelfs getrouwd (Rischikesh, N-India). Mijn vrouw komt uit India. Naar welke plaats in India gaat je, noord of zuid ?
Sorry ik zie het al, je gaat naar Kerala, dat is in Zuid India!
wouter75

Bericht door wouter75 »

Beste Mayflower,
ik ga naar Tamil Nadu en Andhra Pradesh en ontmoet de mensen uit Kerala in Hyderabad. Helaas dus niet echt contacten in N.India.
Gr, Wouter (stuur evt pers. msg - heeft niet meer direct met topic te maken)
Grace
Berichten: 1269
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:20

Bericht door Grace »

Hoi Wouter en mayflower,

Wat leuk. Wij zijn van de zomer met 4 personen naar India geweest. Vanuit Bombay zijn we naar Tamil Nadu gevlogen. Hier hebben we een tijdje meisjesweeshuis bezocht van dr. P.P. Job(van de Ondergrondse kerk) in Coimbatore. Daarna zijn we een tijdje in Kerala, Cochi geweest!
Toen we met de trein via Goa terug naar Bombay gingen(33 uur reizen) hebben we een christen ontmoet uit de Tomas kerk. Was een hele fijne ontmoeting.

gr, Grace
Grace
Berichten: 1269
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:20

Bericht door Grace »

wouter75 schreef:Beste Mayflower,
ik ga naar Tamil Nadu en Andhra Pradesh en ontmoet de mensen uit Kerala in Hyderabad. Helaas dus niet echt contacten in N.India.
Gr, Wouter (stuur evt pers. msg - heeft niet meer direct met topic te maken)
Ik zou je echt aanraden om het Micheal Job Center te bezoeken. Dit is dat weeshuis. Te midden van alle armoede en ellende die je overal aantreft, zie je o.a. daar een plaats waar God leeft en op een bijzondere wijze werkt onder de kinderen en jongeren. Het is onvoorstelbaar om meisjes van 4-18 jaar te zien leven en wandelen met God. Prachtig!
Plaats reactie